شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

نامه تعهد فاکتور یک ارزش افزوده

نامه تعهد فاکتور یک ارزش افزوده - ایلیا حساب | نامه تعهدفاکتور یک ارزش افزوده چیست؟ | احتراما به استحضار می رساند شرکت ..... به شماره اقتصادی .....

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / نامه تعهد فاکتور یک ارزش افزوده
نامه تعهد فاکتور یک ارزش افزوده
22 تير، 1401
بازدید 14013 مرتبه

امتیاز : 4.2
تعداد رای : 167

نامه تعهد فاکتور یک ارزش افزوده
عنوانین

ارائه نامه تعهد فاکتور یک ارزش افزوده چیست؟

پس از تشکیل و صدور کلاسه پرونده، مدارک هر شرکت و اشخاص حقیقی به محل حوزه خود ارسال میگردد، که مودیان عزیز در مرحله دوم ثبت نام با مراجعه به حوزه مالیاتی ارزش افزوده خود باید نامه ای طبق نمونه زیر تحت عنوان نامه تعهدفاکتوریک ارزش افزوده در سربرگ شرکت تنظیم و به اداره امور مالیات ارزش افزوده ارائه نمایند. همچنین شایان به ذکر است فاکتور شماره 001 باید بصورت ملخی ( شماره تسلسل قرمز رنگ و برجسته ) باشد.

نمونه نامه تعهدفاکتور یک ارزش افزوده

با سلام احتراما شرکت .................... به شماره اقتصادی .............. و با شماره ثبت .......... و تاریخ ثبت ...../..../..... ضمن آگاهی از شرایط مرحله دوم ثبت نام ارزش افزوده به استحضار می رساند اولین صورتحساب فروش خود را به شماره 001 مورخ .../.../..... صادر نموده و متعهد می گردد قبل از آن هیچگونه فعالیت و درآمدی نداشته است چنانچه متعاقبا خلاف آن اثبات شود این شرکت کلیه عواقب آن را می پذیرد. جهت دریافت فایل ورد نامه مرحله دومی ارزش افزوده کلیک نمایید. متقاضیان عزیز جهت دریافت مشاوره و عقد قراداد میتوانند با کارشناسان خدمات حسابداری ایلیا حساب تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
11:48
با ما در واتساپ صحبت کنید