شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

استاندارد جدید (۵ سطح فعالیت) مالیات

استاندارد جدید (5 سطح فعالیت) - ایلیا حساب | علت ارور استاندارد جدید (5 سطح فعالیت) اظهارنامه چیست؟ - ثبت اطلاعات محل فعالیت روی نقشه - ثبت نوع فعالیت isic

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / استاندارد جدید (۵ سطح فعالیت) مالیات
استاندارد جدید (۵ سطح فعالیت) مالیات
22 تير، 1401
بازدید 41694 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 215

استاندارد جدید (۵ سطح فعالیت) مالیات
عنوانین

علت ارور استاندارد جدید (5 سطح فعالیت) مالیات چیست؟

استاندارد جدید ارور اظهارنامه عمکلرد

ارور استاندارد جدید (5 سطح فعالیت) یا همان خطای 508 هنگام ارسال اظهارنامه مالیات عمکلرد شرکتها و اشخاص حقیقی در واقع ایرادی هست که تقریبا همه ی مودیان امسال با آن مواجه شده اند که البته جای نگرانی ندارد این ارور در واقع به علت عدم تکلمیل فرم ثبت نام می باشد که مودیان عزیز با ورود به سیستم مالیاتی خود باید اطلاعات محل فعالیت خود را طبق عکس زیر روی نقشه مشخص نموده و همچنین اطلاعات نوع فعالیت خود را با میزان درصد فعالیت ثبت نمایند.

استاندارد جدید (5 سطح فعالیت)

با کلیک بر روی متن قرمز رنگ ثبت محل اقامتگاه قانونی وارد صفحه مشخص نمودن محل فعالیت می شوید که با زوم کردن روی نقشه محل فعالیت خود را پیدا و روی گزینه ثبت کلیک نماید، همچنین لازم به ذکر است با توجه به عدم لود شدن نقشه در اغلب سیستم ها ترجیها از مرورگر گوگل کروم استفاده نمایید.

استاندارد جدید (5 سطح فعالیت)

همچنین با کلیک بر روی گزینه قرمز رنگ لطفا کلیه فعالیت خود را با میزان درصد مشخص نمایید و با افزودن فعالیت جدید گروه فعالیت و isic فعالیت خود را انتخاب و ثبت نمایید.

استاندارد جدید (5 سطح فعالیت)

امیداوریم که این مطلب هم براتون مفید واقع شده باشد... *مودیان عزیز می توانید با تماس با شرکت حسابداری ایلیا حساب و یا تکمیل فرم تعرفه حسابداری از میزان حق الزحمه خدمات حسابداری و ارسال اظهارنامه مالیاتی مطلع گردید.

نرم افزار حسابداری

ارسال نظر

سارا اسدی

سطح ۱ تا ۵ رو میشه توضیح بدید؟ فرق سطح ۳ و ۴ و ۵ چیه؟ من نمیدونم سطح ۳ یا ۴ یا ۵ رو باید انتخاب کنم؟

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
11:15
با ما در واتساپ صحبت کنید