شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

ایلیا حساب در یک نگاه …

ایلیا حساب در یک نگاه ... | همان‌طور که می دانید در دنیای امروز که انواع فعالیت های اقتصادی و مالی در عرصه کشور و مرزهای بین المللی گسترش یافته است ..

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / ایلیا حساب در یک نگاه …
ایلیا حساب در یک نگاه …
20 تير، 1401
بازدید 12923 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 170

ایلیا حساب در یک نگاه …
عنوانین

همه چیز درباره موسسه حسابداری ایلیا حساب

موسسه حسابداری ایلیا حساب

همان‌طور که می دانید در دنیای امروز که انواع فعالیت های اقتصادی و مالی در عرصه کشور و مرزهای بین المللی گسترش یافته است و باعث شده تا نیازهای مختلفی در بازارهای کار و سرمایه به وجود آید یکی از مهم ترین دغدغه های کارفرمایان و شرکت ها، انجام دقیق و صحیح امورات حسابداری، کنترل و بررسی مطالبات مالی شان است. در گذشته در هر سازمان و شرکتی بخشی به عنوان واحد حسابداری وجود داشت که تمامی امورات مربوط به حساب و کتاب سازمان را انجام می داد. اما یقیناً امروزه به خاطر تغییر و تحولاتی که در نوع فعالیت و حوزه کاری شرکت ها پدید آمده است برای بررسی بهتر و دقیق تر امورات مالیاتی، معمولاً این کار به نهادی خارج از سازمان ها و شرکت ها واگذار می شود.

موسسه حسابداری ایلیا حساب دقیقاً همان شرکت حسابداری دقیق و سنجیده ای است که با تکیه بر دانش، تجارت و تخصص پرسنل مجرب خود توانسته تمامی امورات و فعالیت های مربوط به حسابداری، مالیاتی و...

تمامی شرکت ها و سازمان ها با حوزه کاری مختلف را به صورت کاملاً اختصاصی انجام دهد. قطعاً مراجعه به ایلیا حساب یکی از روش های بسیار دقیق و بهینه ای است که ضمن برقراری تعامل با پرسنل مجرب و متخصص این شرکت در زمینه فعالیت های مختلف حسابداری این اطمینان برای تمامی کارفرمایان ایجاد می شود که تمامی امورات حسابداری آنان کامل و بدون نقص انجام خواهد شد. با توجه به محرمانه بودن فعالیت ها در حرفه حسابداری و حساسیت بالای آن ها برای هر سازمان یا نهادی لازم است قبل از واگذاری آن ها به مؤسسات حسابداری نظیر موسسه حسابداری ایلیا حساب، بسیاری از ویژگی ها و شرایط کاری آن ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

شرکت حسابداری ایلیا حساب با برخورداری از میزان اعتبار بسیار بالا و کسب رضایتمندی از مشتریان خود، توانسته رضایت و اطمینان بسیاری از مدیران را به بهترین شکل ممکن جلب نماید. با ما همراه باشید تا با هم نگاهی به تمامی خدمات حسابداری ایلیا حساب بیندازیم.

خدمات حسابداری ایلیا حساب با ارائه این تعریف از خدمات حسابداری ایلیا حساب به استحضار شما عزیزان می رسانیم که همیشه به هنگام ارائه خدمات حتی خدمات حسابداری، آنچه که حرف اول را می زند کیفیت است. به طور کلی خدمات مالی به بک سری فرایند و امور منحصر به فردی گفته می شود که موسسه حسابداری به واسطه پرسنل متخصص و حرفه ای خود نسبت به انجام فعالیت هایی در حوزه های مختلف حسابداری شرکت ها و سازمان اقدام به عمل می آورند. گاهی اوقات بسیاری صاحبان مشاغل و سازمان ها با تصور اینکه خدمات حسابداری به سودشان است متحمل ضررهای دوچندانی می شوند. ایلیا حساب با برخورداری از کادر مجرب و توانایی که دارد از آن دسته شرکت های حسابداری موفقی است که با توسعه فرایندهای اقتصادی و پیدایش شرکت های کوچک و بزرگ توانست تمامی نیازهای متفاوت و متنوعی را که در بازار کار به وجود آمد برطرف نماید.

به طوری که بسیاری از سازمان ها و شرکت ها اعم از دولتی و خصوصی با برون سپاری خدمات حسابداری خود به ایلیا حساب علاوه بر اینکه در نیروی انسانی و هزینه های خود صرفه جویی می کنند از تخصص پرسنل خبره این موسسه نیز بهره مند می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع خدمات مالی ایلیا حساب آشنا شوید. درباره ایلیا حساب چه می دانید؟ خدمات مالی ایلیا حساب: همان‌طور که گفته شد ایلیا حساب با داشتن سال ها سابقه و تجربه در امر خدمات مالی و حسابداری، می تواند تمامی امورات مالی و حسابداری مرتبط با انواع موسسه ها با سهام خاص و عام، وظایف محدود، تعاونی ها، کارخانه جات و... را به نحو احسن انجام دهد.

به این شیوه که با اعزام حسابدار حرفه ای، مدیر و همچنین مشاور مالی به صورت پاره وقت و تمام وقت به موسسه های درخواست کننده، امکان برخورداری از خدمات بی شائبه خود را برای آنان مقدور می سازد. با وجود انواع خدمات حسابداری ایلیا حساب، دیگر نیازی نیست زمان و هزینه های هنگفتی را صرف محاسبات و مسائل مربوط به حسابداری خود کنید. زیرا کارشناسان خبره این موسسه، تمامی مشکلات مالیاتی شما را با با ارائه مشاوره مالیاتی به راحتی حل و فصل خواهند کرد. از جمله انواع خدمات حسابداری ایلیا حساب به شرح زیر می باشد:

خدمات مالی حسابداری ایلیا حساب: یکی از خدمات منحصر به فرد شرکت حسابداری ایلیا حساب، ارائه خدمات مالی می باشد. در این پروسه شرکت به صورت کاملاً اختصاصی نسبت به کنترل و بررسی تمامی خدمات مالی و هر موضوعی که مربوط به حوزه مالی می شود اقدام می کند. بسیاری از خدمات مالی که حسابداران این شرکت به تمامی مشتریان اعم از تمامی ارگان ها و شرکت ها ارائه می کنند عبارت اند از: تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی که تماماً به صورت فصلی ارائه می شوند، تنظیم صورت معاملات خرید و فروش فصلی و ارسال آن به صاحبان مشاغل، تنظیم اظهارنامه مالیات بر عملکرد سالیانه و ارسال آن، شرکت در تمامی جلسات رسیدگی مالیاتی، پیگیری اعتراض مالیاتی و ... از دیگر خدمات مالی مربوط به حسابداران موسسه حسابداری ایلیا حساب عبارت اند از:

  • ارائه تمامی خدمات امورات حسابداری و مالی اشخاص حقیقی و حقوقی
  • تبدیل تمامی برنامه های دستی حسابداری به شیوه های مکانیزه
  • ارائه یک سیستم مالی مناسب و با کیفیت به تمامی موسسه های جدید التاسیس یا مؤسساتی که دارای برنامه های مالیاتی نامنظمی هستند
  • ثبت اسناد جاری
  • خدمات حسابرسی
  • طراحی و راه اندازی برنامه های حسابداری مکانیزه و اجرای کدینگ برای تمامی مؤسسات و یا اصلاح کدینگ نامناسب
  • طراحی و اجرای سیستم انبار داری و ارائه کدینگ جامعه انبار به مشتریان
  • طراحی و اجرای یک سیستم قیمت تمامی شده حسابداری
  • تهیه صورت سود و زیان مالی برای اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین ارائه صورت های مالی تلفیقی
  • انجام امورات انبار گردانی میان دوره و پایان دوره مؤسسات و شرکت ها
  • انجام تمامی خدمات مالی در محل دفترمشتریان
  • انجام تمامی خدمات حسابداری خارج از محل دفتر مشتریان
  • تأمین و اعزام نیروی انسانی اعم از کارمند مالی، مشاور مالی و مشاوره مالیاتی و مدیر مالی به صورت پاره وقت و تمام وقت
  • کاهش جرائم مالیاتی

تهیه و ارسال اظهار نامه همان‌طور که می دانید تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی یکی از پرکاربردی ترین فعالیت های حسابداری است که در تمامی مؤسسات و ارگان ها صورت می گیرد. به طور کلی اظهارنامه مالیاتی به یک کارنامه مالیاتی گفته می شود که یک سال کاری و فعالیت شرکت ها و مؤسسات مختلف را نشان می دهد. از آنجایی که لازم است این اظهارنامه هر ساله توسط شرکت ها به سازمان امور مالی به منظور بررسی و محاسبه مالیات تحویل داده شود لذا تمامی مؤسسات و شرکت های دولتی و خصوصی موظف هستند تمامی قسمت های آن را با دقت تکمیل کرده و ارسال نمایند. تکمیل اظهار نامه مالیاتی از دقت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. به نحوی که امروزه تمامی شرکت ها و مؤسسات دولتی و خصوصی، انجام آن را به یک موسسه معتبر و شناخته شده ای واگذار می کنند.

علاوه بر تمامی خدمات که در فوق به آن ها اشاره شد تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی یکی دیگر از فعالیت های ویژه این موسسه می باشد. تمامی حسابداران حرفه ای و مجرب این موسسه آماده ارائه هرگونه خدمات مالیاتی به ارگان ها و سازمان های مختلف به صورت پاره وقت و تمام وقت هستند.

خدمات مالیاتی ایلیا حساب

تحریر دفاتر ایلیا حساب درباره تحریر دفاتر ایلیا حساب چه می دانید؟ به طور کلی دفاتر قانونی شرکت ها به یک سری دفاتری گفته می شود که از آن به منظور ثبت روندها و روال مالی شرکت ها، مؤسسات یا هر ارگانی که لازم است مالیاتی را مختص به حیطه کاری خود پرداخت کنند استفاده می گردد. تحریر دفاتر قانونی از جمله نکات مهم و قابل توجهی است که شرکت ها را ملزم به ثبت دقیق و حساس آن می دارد. زیرا در این دفتر باید تمامی روال ها و مراحل کاری و مالی شرکت ها ثبت شده و تماماً به اداره امور مالیاتی تحویل داده شود. در صورتی که تحریر این دفاتر با قوانین لازمه مطابقت داشته باشد محاسبه و بررسی مالیات بر اساس خود اظهاری صورت می گیرد. اما چنانچه در تحریر آن ها از قوانین اعلام شده توسط اداره مالیاتی استفاده نگردد مالیات شیوه علی الارس در نظر گرفته می شود.

از آنجای که تمامی مشمولان و واجدین شرایط قانون مالیات بایستی در زمان و موعد مقرر نسبت به تنظیم و تحریر دفاتر قانونی خود اقدام کنند.

تمامی مؤسسات و شرکت های دولتی و خصوصی می توانند با ارائه کلیه مدارک و اسناد مالی خود به شرکت حسابداری ایلیا حساب، نسبت به تهیه و تحریر دفاتر قانونی موسسه خود به بهترین شکل ممکن اقدام نمایند. حسابداران این موسسه می توانند تمامی اطلاعات مربوط به این دفاتر را که شامل دفتر روزنامه، دفتر کل و دفتر دارایی است با حساسیت و به درستی تنظیم نموده بدون آنکه هیچ‌گونه اشتباه و ایرادی در آن وجود داشته باشد.  

  استعلام قیمت حسابداری ایلیا حساب استعلام قیمت حسابداری آن هم به بهترین شکل ممکن از دیگر خدمات بارز و بی شائبه حسابداران موسسه حسابداری ایلیا حساب است. از آنجایی که تمامی خریدهای شرکت ها و سازمان های مختلف در قالب استعلام قیمت ها انجام می گیرد و ممکن است در بسیاری از مواقع در ارائه این استعلام اشتباهات متفاوتی صورت گیرد. لذا با توجه به حساسیت های مختلفی که در امور مالی و حسابداری به ویژه حق الزحمه خدمات حسابداری وجود دارد بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در حوزه های کاری مختلف، آن را در اولویت برنامه ریزی های خود قرار می دهند. معمولاً طراحی و ارائه استعلام قیمت حسابداری در سایر مجموعه ها از استاندارد خاصی پیروی نمی کند و تعریف آن از نیازهای سازمان های مختلف متفاوت می باشد.

از این رو تمامی شرکت های مختلف می توانند بر اساس نیاز کاری خود فرم مربوط به استعلام بهای مربوط به حسابداری خود را تکمیل نموده تا کارشناسان حرفه و مجرب ایلیا حساب بتوانند در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی و ارزیابی آن ها اقدام نمایند. به جرات می توان گفت ایلیا حساب با تکیه بر دانش به روز و تجربه مدیران و حسابداران حرفه ای و موفق خود و همچنین سال ها تجربه موفقیت آمیز در زمینه ارائه هرگونه خدمات مالی و حسابداری به شرکت ها، توانسته در زمینه های متنوعی نظیر خدمات مالی، خدمات حسابداری، ارسال اظهارنامه مالیاتی، تعرفه حسابداری و نیز تحریر دفاتر قانونی تحولات عظیمی را در شرکت ها فراهم آورده و به ایجاد یک بهره وری واقعی اقدام نماید. برای ارتباط با کارشناسان حرفه ای و مجرب موسسه حسابداری ایلیا حساب همین الان با دفتر مرکزی این موسسه تماس بگیرید. 

شماره تلفن شرکت حسابداری

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
03:23
با ما در واتساپ صحبت کنید