شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

نمونه متن درخواست بخشودگی جرایم مالیاتی

نمونه نامه درخواست بخشودگی مالیاتی | نمونه متن درخواست بخشودگی جرایم مالیاتی | نمونه متن نامه درخواست بخشودگی جرایم مالیاتی - ایلیا حساب

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / نمونه متن درخواست بخشودگی جرایم مالیاتی
نمونه متن درخواست بخشودگی جرایم مالیاتی
22 تير، 1401
بازدید 100410 مرتبه

امتیاز : 4.4
تعداد رای : 217

نمونه متن درخواست بخشودگی جرایم مالیاتی
عنوانین
 
 
حسابدار اُپ

نمونه متن نامه درخواست بخشودگی جرایم مالیاتی

اداره کل امور مالیاتی …………..

موضوع: درخواست بخشودگی جرائم………

با سلام

احتراما ، عطف به برگ مالیات قطعی عملکرد شماره ……….مورخ…………..موارد زیر را به استحضار می‌رساند:

فعالیت این شرکت از جمله مشاغل …………است که طرف معامله آن مصرف‌کننده نهایی (عموم مردم ) و مشتری مستقیم تولید کننده ……….می باشد ،با در نظر گرفتن سوابق خوش حسابی این شرکت از آن سازمان محترم استدعا دارد، بنا به اختیار حاصل از مفاد ماده ۱۹۱ ق.م.م و تفویض اختیار صورت گرفته از طرف ریاست محترم سازمان امور مالیاتی کشور، دستور فرمایند نسبت به اصلاح مأخذ و بخشودگی جرائم اعلام شده اقدام مقتضی معمول نمایند. پیشاپیش از بذل توجه و مساعدتی که خواهید فرمود نهایت سپاس را دارد.


اداره کل امور مالیاتی …………..

موضوع: درخواست بخشودگی جرائم ماده ۱۶۹

با سلام

احتراما ، عطف به برگ تشخیص مالیات عملکرد سال ……شماره …………….مورخ ………. موارد زیر را به استحضار می‌رساند:

نظر به اینکه مهلت ارسال فهرست معاملات اشخاص مشمول اجرای مقررات آئین نامه اجرائی تبصره ۳ قانون مالیات های مستقیم اصلاحی مصوب ………. وفق بخشنامه شماره ………. مورخ ……….. رئیس کل محترم سازمان متبوع برای ارسال اطلاعات معاملات برای ارسال معاملات فصول بهار ، تابستان و پائیز سال ………با عنایت به موافقت وزیر محترم امر اقتصادی و دارائی لغایت نیمه اول اردیبهشت ماه تمدید شده است و با توجه به اینکه دریافت اطلاعات مذکور در قالب فرمت های جدید و بر اساس اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم انجام پذیرفته و این امر با توجه  تعداد زیاد مراجعین به سایت سازمان و بسترهای ارتباطی مربوط در پاره ای موارد موجب عدم ارسال در مهلت فوق و ارسال اطلاعات بعد از نیمه اول اردیبهشت ماه شده است ، بنابر اطلاع رسانی مورخ ……….. در سامانه فهرست معاملات ، مقرر گردید مودیان فهرست معاملات فصلی را برای تمامی فصول سال …………تا پایان اردیبهشت ماه سال …………….ارسال نمایند .

بنا به اختیار حاصل از مفاد ماده ۱۹۱ ق.م.م و تفویض اختیار صورت گرفته از طرف ریاست محترم سازمان امور مالیاتی کشور، خواهشمند است جهت بخشودگی صد در صدی جرائم اعلام شده مساعدت های لازم را مبذول فرمائید . پیشاپیش از بذل توجه و مساعدتی که خواهید فرمود نهایت سپاس را دارد.



ریاست محترم سازمان امور مالیاتی……..

با سلام و احترام

احتراما ، با عنایت به برگ مطالبه مالیات تکلیفی  (موضوع تبصره ۹ ماده ۵۳ و ماده ۱۰۴ و ماده ۱۰۷  ق.م.م) سال ……..به شماره……………. مورخ………….موارد ذیل استحضار می رساند :

۱-بابت مالیات تکلیفی اجاره سال……… طبق قبض های پیوست مبلغ …………..به آن سازمان محترم پرداخت شده است که در یرگ مطالبه مالیات تکلیفی محاسبه و منظور نشده است .

خواهشمند است در صورت امکان نسبت به ارائه گزارش رسیدگی و همچنین کسر مبالغ پرداختی از محاسبات برگه مطالبه تکلیفی مساعدت های لازم را مبذول فرمایید .



ریاست محترم سازمان امور مالیاتی واحد …………

با سلام و احترام

احتراما ، با عنایت به برگ تشخیص مالیات حقوق (موضوع ماده ۹۰ ق.م.م) سال ……..به شماره……….. مورخ …………… خواهشمند است در صورت امکان نسبت به ارائه گزارش رسیدگی به شرکت………….. مساعدت های لازم را مبذول فرمایید .


جهت تحریر لایحه با مشاوران شرکت حسابداری ایلیا حساب ارتباط برقرار نمایید… همچنین برای محاسبه انواع جرایم مالیاتی میتوانید به صفحه محاسبه جرایم مالیاتی مراجعه نمایید.

متن نمونه نامه مفاصا حساب مالیاتی

 

ارسال نظر

عشیرکچلانلو

سلام خسته نباشید چرا صنعت معدن آگاه سازی نمیکنه کل مردم آذربایجان غربی از روی بی پولی ونااگاهی دست به فروش کارت مرزی و کارت پیله وری کردن والان براشون مالیات اومدن

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
11:21
با ما در واتساپ صحبت کنید