شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

نمونه نامه درخواست مفاصا حساب مالیاتی

نمونه نامه درخواست مفاصا حساب مالیاتی | ایلیا حساب - احتراما به استحضار میرساند با توجه به عدم بدهی مالیاتی شرکت ... خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات لازم

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / نمونه نامه درخواست مفاصا حساب مالیاتی
نمونه نامه درخواست مفاصا حساب مالیاتی
25 تير، 1401
بازدید 53509 مرتبه

امتیاز : 4.4
تعداد رای : 201

نمونه نامه درخواست مفاصا حساب مالیاتی
عنوانین

متن درخواست مفاصا حساب مالیاتی

  ریاست محترم اداره دارایی شمال/ جنوب / شرق / غرب تهران با سلام احتراما به استحضار میرساند با توجه به عدم بدهی مالیاتی شرکت ................... (سهامی خاص/ مسئولیت محدود/ موسسه غیر تجاری و ...) به شماره ثبت .............. و کد اقتصادی ...................... خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات لازم نسبت به صدور مفاصا حساب مالیاتی ماده 186 / مفاصا حساب مالیاتی ماده 235 سال های عملکرد ........ تا ........ را مبذول نمایند. پیشاپیش از بذل و عنایت جنابعالی کمال تشکر و سپاس را دارم.    

با کمال تشکر و امتنان

................... - مدیر عامل



مفاصا حساب مالیاتی شرکت

  ریاست محترم اداره مالیاتی ........................ با سلام احتراما با توجه به عدم وجود بدهی مالیاتی شرکت ................... (سهامی خاص/ مسئولیت محدود/ موسسه غیر تجاری و ...) به شناسه ملی .............. و کد اقتصادی ...................... خواهشمند است دستور فرمایید همکاری لازم جهت صدور مفاصا حساب عملکرد سال ................ این شرکت را مبذول نمایند. پیشاپیش از بذل و عنایت جنابعالی کمال تشکر و سپاس را دارم.    

با کمال تشکر و امتنان

................... - مدیر عامل


سایر:

ارسال نظر

محمدمددزاده

من میخوام مفاساط بگیرم برای خودرو

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
07:50
با ما در واتساپ صحبت کنید