شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

مطالب حسابداری

مطالب حسابداری جدید ایلیا حساب - ایلیا حساب بهترین موسسه ایران

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / مطالب حسابداری
مطالب حسابداری
11 تير، 1401
بازدید 12738 مرتبه

امتیاز : 4.5
تعداد رای : 192

مطالب حسابداری
عنوانین

۰۲۱۴۶۰۷۵۵۷۸ ۰۹۱۲۰۷۶۴۴۷۰ ۰۲۱۴۲۶۹۴۵۸۷ شنبه تا پنجشنبه ۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰

استعلام قیمت آنلاین | حسابدار مکمل | پاسخگویی ۱۸ ساعته

instagramtwitterpinterest – linkedin – googlefacebooktumblr

 شرکت حسابداری | موسسه حسابداری

شرکت حسابداری | موسسه حسابداری

قدمت حسابداری برای 3600 سال قبل از میلاد است .حسابداری یک سیستم زبان بین المللی تجاری می باشد که درآن با ثبت حسابداری انواع گزارشات و صورت های مالی حسابداری تهیه می شود و حسابداران موظف اند آن ها را ثبت و به افراد درون سازمان مانند مدیران مجموعه و یا برون سازمانی مانند بانک ها و ممیزان مالیاتی و ... ارائه دهند. تاریخچه موسسه حسابداری ایلیا حساب : شرکت حسابداری ایلیا حساب از سال 1391شروع به انجام فعالیت هایی در زمینه حسابداری ، حسابرسی ، ثبتی ، اداری ، مالیاتی ، مشاوره ، برگزاری دوره های آموزشی ، بیمه و ... می پردازد .

شرکت حسابداری ایلیا حساب با اعزام نیروهایی مجرب در سطح های مختلف حسابداری با انواع شرکت ها در زمینه ی فعالیت های مختلف اعمم از تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی ، پیمانکاران ، بیمارستان ها و سایر مشاغل فعالیت دارد یک شرکت یا سازمان یا کارخانه و ... برای حساب های خود نیازمند به یک حسابدار با تجربه است یک شخصی که بتواند خدمات حسابداری و مالیاتی و حسابرسی را به نحو احسن انجام دهد و این کار در توان یک شرکت حسابداری به نام شرکت حسابداری ایلیا حساب است .

حسابداران مجرب شرکت حسابداری ایلیا حساب مسلط به نرم افزارهای حسابداری با نرم افزارهای مختلف حسابداری می تواند حسابداری انواع واحدهای اقتصادی کوچک و بزرگ را بر عهده بگیرند.

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
01:20
با ما در واتساپ صحبت کنید