شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در تجریش

از مهم ترین ارکان های اساسی هر شرکتی یک حسابدار بوده و برای رشد و رفتن به جلو به گزارشات مالی و مهارت های تحلیلی نیز نیاز دارند. شرکت حسابداری ایلیاحساب در تهران و سایر شهر ها به خدمت رسانی مشغول بوده و به صورت دسته بندی های مختلف به فعالیت مالی میپردازد. در این مقاله قرار است به تشریح خدمات شرکت حسابداری ایلیا حساب در تجریش خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله با ما باشید.

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در تجریش
شرکت حسابداری در تجریش
12 آذر، 1399
بازدید 12643 مرتبه

امتیاز : 4.5
تعداد رای : 120

no pic
عنوانین

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن حجم کاری کسب و کارها صرف نظر از نوع فعالیت و حوزه اشتغال آن ها ، حضور  یک حسابدار یا در اکثر مواقع تیم حسابداری در هر صنف به وضوح احساس می شود. باتوجه به رکود اقتصادی و مشغله ذهنی مدیران و صاحبان کسب و کار ها ، افراد نامبرده برای تصمیمات مهم و آتی به گزارشات و اطلاعات مالی درست و به موقع نیاز داشته البته این موارد کافی نبوده و علاوه بر اطلاعات و گزارشات به یک تحلیل قوی نیاز دارند که تنها از عهده یک حسابدار و تیم حسابداری حاذق بر می آید. محله تجریش مملو از اصناف و کسب و کار های متفاوت است که ممکن است برای بررسی و انجام امور مالی خود به شرکت حسابداری احتیاج داشته باشند. شرکت حسابداری در تجریش به وفور یافت می شود ولی کمتر شرکتی است که مانند شرکت حسابداری ایلیا حساب سابقه ای داشته باشد. در ادامه به ارائه خدمات و شرکت حسابداری در تجریش تهران خواهیم پرداخت با ما باشید. این مقاله برای مدیران و صاحبان کسب و کاری که بدنبال شرکت حسابداری در تجریش هستند بسیار مفید خواهد بود. در ادامه این مقاله با ما باشید.

شرکت حسابداری در تجریش

محله تجریش تهران از محله های کهن و شلوغ تهران است که از دیرباز اصناف مختلف در این محله به فعالیت مشغول بوده اند. این محله همه ی اصناف را در خود جای داده است. شرکت حسابداری از مواردی است که هر صنفی به آن احتیاج خواهد داشت. شرکت های حسابداری خدمات های متفاوتی ارائه می کنند که به دسته بندی های اصلی مالی ، مالیاتی ، حسابرسی ، بیمه ای و ثبت شرکت و ... تقسیم می شود که در واقع عملیات اصلی شرکت حسابداری در تجریش به سه دسته تقسیم می شودکه در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

انجام عملیات حسابداری طی چند روش انجام می شود؟ 

  • روش اول: انجام عملیات حسابداری در شرکت حسابداری در تجریش به صورت برون سپاری 
عملیات حسابداری هم میتواند به صورت برون سپاری باشد که در واقع به این معناست که افرادی که به دنبال شرکت حسابداری در تجریش هستند میتوانند امور مالی کسب و کار خود را به شرکت حسابداری مورد نظر سپرده و کلیه امور مالی در شرکت حسابداری مذکور انجام شود. البته مدیرعامل و حسابدار شرکت خدمات گیرنده همواره میتواند جهت بازرسی به شرکت حسابداری در تجریش مراجعه کرده و از زیر و بم حساب های شرکت خود مطلع شود همچنین مشتری به صورت ماهیانه یا هفتگی مدارک مالی خود را برای شرکت حسابداری ارسال نموده و کلیه امور مالی در شرکت حسابداری انجام می پذیرد. گزارشات و اطلاعات مورد استفاده مدیران بسته به نیاز آن های به دست آن ها خواهد رسید و گاهاً طی جلسات حضوری فی مابین مدیرعامل و مدیر شرکت حسابداری در تجریش به سوالات و ابهامات کلی پاسخ داده شده و مدیران مجموعه از تحلیل های حسابداری گزارشات مربوطه برخوردار خواهند شد. این موضوع هیچ محدودیتی نداشته با اینکه تصور عموم این است که شرکت حسابداری در تجریش میتواند برون سپاری شرکت هایی را قبول کند که از نظر جغرافیایی با آن ها فاصله دارد ، با این حال این تصور اشتباه بوده و صرف نظر از موقعیت جغرافیایی هر شرکتی میتواند امور مالی خود را به شرکت حسابداری در تجریش به صورت برون سپاری بسپارد. 
  • روش دوم: انجام عملیات حسابداری در شرکت حسابداری در تجریش به صورت اعزام نیرو
روش دوم انجام عملیات حسابداری شرکت حسابداری در تجریش اعزام نیرو می باشد. شرکت حسابداری در تجریش همواره میتواند به همه نقاط اعم از شمال ، جنوب ، شرق ، غرب و سایر جهت ها نیرو حسابدار اعزام نماید. نیرو های حسابداری باتوجه به سمت و سابقه آن ها دسته بندی می شوند که عبارتند از : 
  1. کمک حسابدار
  2. حسابدار با سابقه 
  3. مدیر مالی 
  4. حسابدار رسمی 
اعزام نیروهای نامبرده به نیاز یک شرکت و بررسی شرکت خدمات دهنده بر می گردد . نیروی حسابدار اعزام شده از شرکت حسابداری در تجریش میتواند مونث یا مذکر ، تازه کار یا حرفه ای و ... باشد. مجموعه حسابداری ایلیا حساب در تجریش مملو از نیرو های مختصص و کارکرده با سابقه و رزومه ای درخشان بوده که از سرتاسر ایران گردآوری شده اند. کارشناسان حسابداری ایلیا حساب در کلیه نرم افزار های حسابداری تبهر داشته  و مختص به یک نرم افزار حسابداری نمی باشد .

انجام عملیات حسابداری به صورت اعزام نیرو یا برون سپاری چه فرقی دارد؟ و کدام بهتر است؟ 

برای برطرف کردن هرنوع شک و شبهه لازم است بگوییم اعزام نیرو حسابدار از شرکت حسابداری در تجریش با انجام عملیات حسابداری به صورت برون سپاری از شرکت حسابداری در تجریش از جهت کیفیت هیچ تفاوتی ندارد ! البته به شرطی که این عملیات توسط شرکت حسابداری ایلیا حساب انجام شود. در ادامه به تفاوت های برون سپاری و اعزام نیرو از شرکت حسابداری در تجریش خواهیم پرداخت : 
  • اولین تفاوت برون سپاری و اعزام نیرو را میتوانیم به کنترل بیشتر کارفرما بروی نیروی حسابدار اعزامی بدانیم .
  • گزارشات به صورت آنی و بدون هیچ وقفه ای  راحت تر به دست کارفرما می رسد . 
  • اطلاعات مالی و شخصی کارفرما در شرکت خودش باقی می ماند. 
  • کلیه ساعت کاری کارمند حسابداری اعزام شده در اختیار شرکت مشتری می باشد این در صورتی است در صورت برون سپاری هرروز قسمتی از کار انجام می پذیرد. البته در صورتی که کارشما به صورت برون سپاری نیز انجام پذیرد کارمند حسابداری متبهری به شرکت شما اختصاص داده می شود ولی به هر حال دسترسی به نیروی حسابدار مستقر در شرکت خود مشتری راحت به نظر می آید. 
  • در صورتی که شما درخواست نیرو داشته باشید بسته به شرایط و توافق طرفین هزینه حقوق و ایاب ذهاب کارمند حسابدار اعزامی از سوی شرکت حسابداری در تجریش به عهده کارفرما می باشد. البته همانطور که ذکر شد این موضوع امری توافقی است. ولی در صورتی که شما برون سپاری داشته باشید از خیلی از هزینه ها صرفه جویی میکنید در واقع میتوان گفت برون سپاری مقرون به صرفه تر است! مثلاً ممکن است شرکتی نرم افزار حسابداری نداشته باشد ولی زمانی که درخواست عملیات حسابداری به صورت برون سپاری داشته باشید ، انسجام و انجام کلیه حسابهای شما در نرم افزار های حسابداری مستقر در شرکت حسابداری در تجریش انجام میپذیرد. 

  • روش سوم: انجام عملیات حسابداری در شرکت حسابداری در تجریش به صورت اخذ مشاوره !
یکی از روش های مرسوم انجام عملیات مالی توسط شرکت حسابداری در تجریش روش مشاوره مالی توسط برترین مشاوران مالی و مالیاتی است . طریقه این روش به این صورت است که مشتری برای انجام همه ی امور با موسسه حسابداری تماس گرفته و با توجه به راهنمایی و رهنمود های این شرکت امور مالی خود را انجام می دهد که بیشتر برای کسانی توصیه می شود فعالیت مالی خیلی کم داشته و خودشان بر حسابداری تسلط کافی دارند و در برخی امور نیاز به دانش تخصصی حسابداری دارند. 
 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
11:17
با ما در واتساپ صحبت کنید