شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در ستارخان

اگر شما در خیابان ستارخان قدم بردارید با هر قدم با یک شرکت حسابداری مواجه خواهید شد ، شرکت های حسابداری در ستارخان تهران زیاد است ولی مهم شرکت هایی هستند که شیوه عملکرد آن ها متفاوت با سایر و در نهایت کیفیت عملکرد آن ها نیز به طبع بیشتر می باشد. در مقاله به معرفی و تشریح خدمات شرکت حسابداری در ستارخان می پردازیم در ادامه این مقاله با ما باشید.

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در ستارخان
شرکت حسابداری در ستارخان
12 آذر، 1399
بازدید 12757 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 95

no pic
عنوانین

از زمان های گذشته وضعیت مالی و انسجام آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. زمان های گذشته شرکت ها به علت پیچیده نبودن امور خود میتوانستند به وضعیت کل مال و اموال کسب و کار رسیدگی کنند و البته همچنین به علت حجم کم فعالیت ها آن ها را کنترل کرده و تحلیل نمایند و در نهایت برای آینده تصمیم گیری کنند در واقع به علت ثبات اقتصادی و عدم نوسان قیمت ها این مراحل از سادگی بسیاری برخوردار بود. امروزه با توجه به بالا رفتن حجم فعالیت و البته پیچیده شدن فرایند مالی ، رسیدگی به این مراحل مذکور نیازمند دانشی تخصصی می باشد و هر کسی نمی تواند بدون مهارت کافی به انجام این عمل بپردازد. اینجاست که وجود شرکت های حسابداری و همچنین موسسات حسابداری حس می شود . شرکت های حسابداری بدون محدودیت و هیچ مرزی به فعالیت و خدمات رسانی مشغول هستند. همانطور که همیشه مطرح کرده ایم حسابدار ، مشاوره مالی یا تیم حسابداری از ارکان های انکار نشدنی یک شرکت می باشند و شاید یک شرکت بتواند بدون تیم حسابداری شروع شود ولی بی شک دوام نخواهد داشت. شرکت های حسابداری و مالی متفاوتی در همه شهر ها به ویژه تهران وجود دارد ولی مهم کیفیت است که هر شرکتی آن را ندارد در این مقاله قرار است در رابطه شرکت حسابداری در ستارخان و شیوه خدمات آن ها صحبت کنیم اگر شما به دنبال موسسه حسابداری ، مشاوره مالی یا شرکت حسابداری در ستارخان تهران هستید این مقاله را از دست ندهید. 

شرکت حسابداری چیست؟

شرکت حسابداری مجموعه ایست متشکل از برترین و با سابقه ترین حسابدار ها که با توجه به سوابق و کارکرد آن ها به دسته بندی های کمک حسابدار ، حسابدار ، مدیر مالی و حسابدار رسمی طبقه بندی می شود . شرکت حسابداری ایلیا حساب متشکل از نیرو هایی است که با دانش حسابداری آمیخته شده اند در واقع حسابداری بخشی از وجود آن ها می باشد . شرکت حسابداری شرکتی است که خدمات مالی ، مالیاتی ، بیمه ای و ثبتی ارائه می کنند که ریز این خدمات را در ادامه خواهیم خواند. 

شرکت حسابداری در ستارخان چه خدماتی ارائه می دهند؟

  • مشاوره مالی تلفنی ، حضوری 
  • اعزام نیرو با سابقه و حرفه ای به صورت دائمی ، یک یا چند روز در هفته/ماه بسته به نیاز شرکت 
  • تهیه و تسلیم لیست بیمه تامین اجتماعی و مالیات بر حقوق به صورت ماهیانه 
  • تهیه و ارسال لیست معاملات فصلی به صورت فصلی 
  • تهیه و ارسال اظهارنامه های مالیاتی ( ارزش افزوده به صورت فصلی و اظهار نامه عملکرد)
  • حسابرسی ( حسابرسی داخلی و حسابرسی خارجی ) 
  • محاسبه بهای تمام شده در شرکت های تولیدی 
  • تهیه صورت های مالی 
  • همراهی شما از لحظه ارسال اظهارنامه تا برگه تشخیص و دریافت مفاصا حساب 
  • تحلیل گزارش سود و زیان و همراهی مدیرعامل جهت تصمیم گیری آتی

شرکت حسابداری در ستارخان 

شرکت حسابداری در ستارخان همواره میتوانند به سرتاسر تهران اعزام نیرو داشته باشند یا انجام امور مالی شما را به صورت برون سازمانی انجام دهند که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

انجام عملیات حسابداری توسط شرکت حسابداری در ستارخان به روش برون سپاری:

یکی از روش های پرکاربرد انجام کار حسابداری به صورت برون سپاری می باشد منظور این است که فرایند صفر تا صد مالی شرکت مشتری به شرکت حسابداری در ستارخان سپرده شده و این شرکت سیستم حسابداری ویژه ای را مختص به شرکت مشتری آماده کرده و به بیانی ساده محاسبات در شرکت خدمات دهنده انجام می شود .مدارک به روش های متفاوت به دست شرکت حسابداری رسیده و در واقع گویی به نظر می رسد که حسابدار در مجموعه خودش قرار دارد.

پنج نکته طلایی که به شما می گوید چرا برون سپاری کنید؟

  1. در هزینه ها صرفه جویی کنید! استخدام یک کارمند حسابدار حرفه ای با محاسبه هزینه حقوق ، بیمه ، سنوات ، ایاب و ذهاب و ...  پر هزینه تر است یا عقد قرارداد با شرکتی که همان نیروی حسابداری را میتواند با هزینه ای خیلی منصفانه تر به شرکت شما اعزام کند؟
  2. به اصل موضوع توجه کنید! شرکت های مهندسی ، بازرگانی ، تولیدی و ... همه به اطلاعات مالی نیاز دارند ولی میتواند این موضوع و حاشیه آن را به یک شرکت حسابداری معتبر سپرده و بر اصل موضوع فعالیت تمرکز کنند . 
  3. کنترل بیشتر! آینده درخشان تر! کار انجام شده توسط یک نفر نتیجه بهتری خواهد داشت ؟ یا کاری که از فیلتر چندین نفر گذشته باشد؟ در شرکت های حسابداری بویژه شرکت حسابداری در ستارخان زمانی که شما امور مالیتان را برون سپاری میکنید کار شما به جای اینکه توسط یک نفر انجام شود توسط چند نفر انجام و کنترل شده و از فیلتر های متفاوت خواهد گذشت.
  4. فضایی خلوت تر ، فکر بازتر ! شاید اضافه شدن یک یا چند نفر بتواند دفتر شما را حسابی شلوغ کرده و حواسپرتی ایجاد کند ، چه دلیلی بهتر از اینکه  دفتر و محیط کاری خلوتی داشته باشید؟ پس میتوانید با سپردن امور مالی خود به شرکت حسابداری در ستارخان از انبوه سر و صدای حسابدار یا حسابداران در شرکت خود راحت شوید. 
  5. بسیاری از شرکت برای اضافه کردن یک نیروی جدید مجبور به متحمل شدن هزینه های بسیاری اعم از خرید کامپیوتر ، نرم افزار حسابداری و ... هستند در حالی که میتوانید کار خود را به یک شرکت حسابداری در ستارخان سپرده و در واقع به نوعی هم محیط بازتری در شرکت داشته و هم هزینه های کمتری متحمل شده باشید. 

اعزام نیرو حسابداری توسط شرکت حسابداری در ستارخان 

روش دوم انجام حسابداری شرکت اعزام نیرو حسابدار میباشد که این موضوع میتواند کل مناطق تهران یا ایران را پوشش دهد. شرکت حسابداری ایلیا حساب با پرورش نیرو های متبهر حسابداری و اعزام آن ها به سرتاسر ایران ، سابقه ای درخشان برای شرکت خود فراهم آورده و آماده خدمت رسانی به کسانی است که به دنبال شرکت حسابداری در ستارخان هستند. 
 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
09:17
با ما در واتساپ صحبت کنید