شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در شهریار + موسسه + خدمات + مشاوره مالی + مشاوره مالیاتی

شرکت حسابداری در شهریار - ایلیا حساب - شرکت حسابداری شهریار - بهترین شرکت حسابداری شهریار - موسسه حسابداری در شهریار - خدمات حسابداری در شهریار - موسسه حسابداری شهریار - خدمات حسابداری شهریار - ایلیا حساب

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در شهریار + موسسه + خدمات + مشاوره مالی + مشاوره مالیاتی
شرکت حسابداری در شهریار + موسسه + خدمات + مشاوره مالی + مشاوره مالیاتی
10 بهمن، 1399
بازدید 13302 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 128

شرکت حسابداری در شهریار + موسسه + خدمات + مشاوره مالی + مشاوره مالیاتی
عنوانین

شهریار یکی از مناطق با قدمت دار و با اصالت استان تهران می باشد که آب و هوای استسنایی آن  باعث افزایش جمعیت در این منطقه گردیده است که طبق آمار جمعیت این منطقه بالغ بر 800 هزار نفر تخمین زده شده است، بزرگی این منطقه که جز 15 شهرستان بزرگ کشور هم می باشد، شهریار با دریافت مهاجر بسیار به یک شهرستان بسیار مهم در مسائل اجتماعی و سیاسی بخصوص در استان تهران تبدیل شده‌است.

در سالهای اخیر رشد این منطقه باعث گردیده شرکت های زیادی اقدام به فعالیت اقتصادی در این منطقه داشته باشند که نتیجه آن رشد چشمگیر مناطق اداری در این منطقه می باشد که مطمئنا همه ی شرکت و واحد های اقتصادی در این منطقه  نیاز به یک شرکت حسابداری در شهریار را دارند که شرکت حسابداری ایلیا حساب شناخته شده ترین شرکت حسابداری در این منطقه می باشد از این رو کلیه شرکت ها میتواننده عملیات حسابداری و مالیاتی خود را با عقد قرارداد رسمی به بهترین شرکت حسابداری در شهریار بسپارند.


***جهت دریافت مشاوره با شماره 02191091501 یا 09121881481 تماس حاصل فرمایید***


شرکت حسابداری در شهریار

امروزه با توجه به تغییر استاندارد های حسابداری و قانون مالیات های مستقیم کشورمان ایران ، بلطبع حرفه حسابداری و تکالیف مالیاتی شرکت ها نیز دستخوش تغییرات بسیاری گردیده است.

مشهود است همه شرکت ها برای مجموعشان نیاز به یک واحد مالی دارند که باید به تهیه ثبت اسناد حسابداری، تراز سود و زیان ،بستن حسابها، ارائه گزارشات مدیریتی، بهای تمام شده و ... بپردازد و اقداماتی جهت انجام تکالیف مالیاتی مانند تنظیم و تسلیم گزارشات  فصلی، ارزش افزوده، لیست بیمه و مالیات، رد کردن اظهارنامه عملکرد و دفتر نویسی و در آخر دفاع مالیاتی و .... ترتیب اثر نماید .

ایلیا حساب بعنوان یک شرکت حسابداری شناخته شده و فعال درمنطقه شهریارو حومه کلیه خدمات حسابداری مورد نیاز مشتریان را ارائه می نماید که برون سپاری خدمات حسابداری و مالیاتی ، اعزام نیرو ، تحریر دفاترو کلیه کارهای مالی و مالیاتی و بیمه بخشی از خدمات ما بعنوان یک شرکت حسابداری در شهریار می باشد، در ادامه به جزئیات خدمات حسابداری در شهریار می پردازیم با ما همراه باشید.

شرکت حسابداری شهریار

اخذ دفاتر قانونی برای شرکت های ثبت شده در شهریار (دفاتر روزنامه و دفاتر کل):

اولین مرحله بعد از ثبت شرکت باید اقدام به گرفتن دفاتر قانونی کرد که همه شرکت ها و حتی شرکت های تازه تاسیس نیاز به اخذ دفاتر دارند که اقدامات آن بطور کامل توسط ایلیا حساب انجام میگردد.

اخذ کد اقتصادی برای شرکت های ثبت شده در شهریار

شرکتهای تازه تاسیس نیاز به گرفتن کد اقتصادی ، گواهی ارزش افزوده ، اخذ کد کارگاهی، گرفتن دفاتر مالیاتی (دفتر روزنامه و دفتر کل) رو دارند و هر شرکت برای کلیه فعالیت های مالیاتی باید کد اقتصای داشته باشد که باید از طریق تشکیل پرونده و انجام روند اداری در اداره مالیات مربوطه نسبت به گرفتن کد اقتصادی خود اقدام نماید که شرکت حسابداری ایلیا حساب از پایه کلیه مراحل مالیاتی از پیش ثبت نام کد اقتصادی تا اخذ کد اقتصادی را ارائه میدهد.

موسسه حسابداری در شهریار

اخذ گواهی ارزش افزوده:

یکی دیگر از خدمات شرکت حسابداری در شهریار اخذ گواهی ارزش افزوده است که شرکتها باید اقدام به گرفتن گواهی ارزش افزوده داشته باشند که شرکت حسابداری ایلیا حساب از صفر تا صد کلیه امور را انجام می دهد.

اخذ کد کارگاهی بیمه در شهریار:

کلیه شرکتها اعم از شرکتهای قدیمی و شرکت های تازه تاسیس برای رد کردن لیست بیمه نیروهای خود نیاز به داشتن کد کارگاهی دارند که برای گرفتن کد کارگاهی یکسری روندهای اداری نیاز هست  که شامل تشکیل پرونده فیزیکی و گرفتن کد کارگاهی میباشد که اداره بیمه مربوطه در غرب تهران شعبه 28و 33 بیمه میباشد که شرکت حسابداری در شهریار کلیه این خدمات اعم از اخذ کد کارگاهی و ارسال لیست بیمه رو به به مشتریان خود ارائه میدهد. ویکی دیگر ازبهترین خدمات بیمه ای که شعبه شرکت حسابداری در شهریار ما ارائه میدهد این است که شرکت ها برای ارسال لیست بیمه و مالیات شرکت میتوانند کلیه امور مالیاتی شرکتشان رو برون سپاری کنند و این کار از نظر هزینه برای شرکتها کاملا به صرفه هست و دیگر نیاز ندارند برای امور مالیاتی نیرو ثابت داشته باشند که هزینه حقوق شرکت بالا باشد.

اعزام نیرو حسابدار به شهریار :

یکی از مهمترین موارد انتخاب نیروی مناسب هست شرکت ها نیاز به به داشتن یک شخص مالی یا تیم مالی نسبت به حجم فعالیتشان دارند شرکت هایی که درخواست اعزام نیرو به صورت پاره وقت یا دائم رو دارند ایلیا حساب با فعالیت بعنوان یک شرکت حسابداری در شهریار با برخوردار بودن از نیروهای باتجربه و ماهر توان اعزام نیرو به شرکت های مختلف رو دارد. اعزام نیرو از کارآموز تا مدیری مالی از دیگر تفاوت مشهود شرکت حسابداری ایلیا حساب نسبت  سایر شرکت های حسابداری در شهریار می باشد ایلیا حساب با بکار گیری نیروهایی مجرب و با ارائه آموزش های لازم و تخصصی در زمینه حسابداری جاری و حسابداری مالیاتی به بهترین شکل کلیه امور مالی و مالیاتی رو انجام میدهد .

یکدیگر از تفاوت های شعبه موسسه حسابداری در شهریار ایلیا حساب مستقرر نمودن حسابدار در محل مشتری می باشد البته ناگفته نماند که کلیه مسئولیت مالی همواره بر عهده خدمات حسابداری شهریار ایلیا حساب می باشد.

خدمات حسابداری در شهریار

برون سپاری خدمات مالیاتی شرکتهای شهریار

عموم شرکت ها نسبت به فعالیتشان نیاز ندارند نیرو داخل شرکت مستقر باشد ایلیا حساب برای این مشکل ها چاره اندیشیده بطوری که شرکتهای ثبت شده در شهریار با حضور در محل موسسه براحتی میتواند کلیه امور مالیاتی و حسابداری که شامل ارسال لیست بیمه و مالیات، گزارشات فصلی، اظهارنامه ارزش افزوده و عملکرد و.... به ایلیا حساب بسپارد لازم بذکر است این نوع همکاری از نظر هزینه نیز برای شرکت ها مقرون به صرفه می باشد.

موسسه حسابداری در شهریار

موسسه های زیادی در سراسر تهران وجود دارد ولی موسسه حسابداری در شهریار بنا به تجربه خاص در ارتباط با ممیزین شهریار ، بازرسان شهریار و اشراف به  نحوه رسیدگی مالیاتی آنها یک گام از سایر موسسات حسابداری جلو تر می باشد از این رو پییشنهاد میگردد قبل از هر اقدامی با کارشناسان موسسه حسابداری در شهریار ما ارتباط برقرار نمایید.

مشاوره مالیاتی در شهریار

همانطور که اشاره شده شرکت هایی زیادی در شهریار می باشند که همگی نیاز به یک مشاورمالی در شهریار که همیشه در دسترس باشد دارند، از این رو ایلیا حساب با استقرار حسابدار در شهریار این نیاز را برای مشتریان از بین برده است، بطوری که کلیه شرکت ها با تماس با دفتر مرکزی ایلیا حساب هموار میتوانند درخواست مشاور مالی در شهریار داشته بانشد و براحتی کلیه امور حسابداری خود را زیر نظر کارشناسان زبده ایلیا حساب پیش ببرند.

شرکت حسابداری در شهریار

خدمات حسابداری در شهریار

  1. کلیه امور حسابداری جاری (ثبت اسناد حسابداری، صورت سود و زیان ، ترازنامه،بهای تمام شد و بستن حسابها و...

  2. مشاوره مالی و مالیاتی(مشاوره در کلیه امور مالی و مالیاتی (اظهارنامه عملکرد، گزارشات فصلی، اظهارنامه ارزش افزوده ، ارسال لیست بیمه و مالیات، رسیدگی مالیاتی، تحریر دفاتر)

  3. اعزام نیرو (پاره وقت و دائم)

  4. برون سپاری کلیه خدمات مالی و مالیاتی

  5. انجام کلیه امور مالیاتی (معاملات فصلی،لیست بیمه و مالیات،اظهارنامه ارزش افزوده ، اظهارنامه عملکرد، دفاع ،تحریر دفاتر)

  6. مشاوره نرم افزار حسابداری (هر شرکت برای ثبت اسناد مالی خود و گزارشات مالی شرکت نیاز به یک نرم افزار حسابداری مناسب دارند که شرکت ایلیا حساب کلیه مشاوره های لازم در خصوص نرم افزار را به مدیران ، مدیر مالی ها و حسابداران ارائه میدهد.

شرکت حسابداری در شهریار

حرف آخربرای شرکت های ثبت شده در شهریار:

و در آخر خدمات شرکت حسابداری در شهریار با بهترین کیفیت و هزینه مناسب صورت می پذیرد که کلیه تعهدات بدون قید و شرط و بند بند در قرارداد اظهار می گردد که خیال مشتریان را از همه لحاظ آسوده خاطر می نماید.

جهت استعلام تعرفه خدمات حسابداری رو لینک کلیک نمایید و فرم استعلام هزینه خدمات حسابداری تکمیل کنید.

 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
01:52
با ما در واتساپ صحبت کنید