شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

نرخ حق الزحمه خدمات حسابداری

فرم استعلام قیمت خدمات حسابداری ایلیا حساب

ایلیا حساب / نرخ حق الزحمه خدمات حسابداری

استعلام قیمت خدمات حسابداری آنلاین

لطفا گزینه های زیر را بصورت کامل و صحیح  جهت بررسی کارشناسان تکمیل نمایید.

شرح درخواست و نحوه اطلاع رسانی
مشخصات
اطلاعات عملیاتی
بارگذاری مدارک مثبته
فرمت های قابل قبول : jpg-png-pdf - حد اکثر 500kB

درخواست صدور پیش فاکتور دارم

متقاضیان عزیز با ثبت اطلاعات صحیح و کامل ما را در اعلام دقیق حق الزحمه خدمات حسابداری و حسابرسی یاری فرمایید.


نرخ حق الزحمه خدمات حسابداری

یکی از سوالات و ابهامات مدیران شرکت ها، نحوه چگونگی محاسبه حق الزحمه خدمات حسابداری می باشد و متاسفانه قیمت دادن اغلب ارائه کنندگان خدمات حسابداری ، فنی نبوده و اعلام قیمت آنها بی پایه و اساس صورت می پذیرد.

اعلام تعرفه انجام خدمات حسابداری  توسط شرکتهای حسابداری متفاوت می باشد، برخی بر مبنای میزان حق الزحمه حسابدار، طبق جدول طرح طبقه بندی مشاغل اعلام قیمت می نمایند برخی نیز بر مبنای نفر ساعت، برخی دیگر برمبنای میزان فروش و ... برای خود لیست قیمت خدمات مالی و حسابداری و نرخ ساعتی خدمات حسابداری ایجاد می نمایند که از نظر ما همه ی این موارد اشتباه می باشد ؛ کلا  نرخ خدمات حسابداری ماننده کالا و یا برخی خدمات خط کشی شده و با فرمول محاسبه نمی شود و باید اطلاعات زیادی همانند جدول بالا در دست شرکت حسابداری باشد تا بتواند بودجه زمانی و هزینه ای دقیق به مشتری ارائه دهد. 

استعلام قیمت خدمات حسابداری

تعرفه خدمات حسابداری و حسابرسی

تعرفه خدمات حسابداری و تعرفه خدمات حسابرسی به آیتم های بسیاری بستگی دارد که باید اطلاعات آن در دسترس باشد، آیتم هایی همچون نوع فعالیت شرکت، تعداد اسناد حسابداری، تعداد و مبلغ فاکتور های فروش، پرونده های مالیاتی سالهای قبل، سیستم نرم افزار حسابداری، تعداد پرسنل ، نوع همکاری با شرکت حسابداری و .... که همگی در تعیین قیمت خدمات حسابداری و خدمات حسابرسی تاثیر گذار می باشد.

حق الزحمه حسابدار

استعلام قیمت خدمات حسابداری

همه ی موارد مذکور تیم خدمات مالی ایلیا حساب را بر آن داشت با ساخت جدول محاسبه استعلام قیمت خدمات حسابداری ، مشتریان را از سر در گمی های موجود در فضای وب برهایند، تا کلیه مدیران شرکت ها، براحتی بتوانند با تکمیل فرم زیر درخواست خود را مبنی بر دریافت خدمات حسابداری  به موسسه حسابداری ایلیا حساب ارسال نمایند و کارشناسان ایلیا حساب متعهد هستند در کوتاه ترین زمان ممکن میزان هزینه خدمات حسابداری را به مشتریان اعلام نمایند.


 

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
06:38
با ما در واتساپ صحبت کنید