شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در فردوس

شرکت حسابداری در فردوس - ایلیا حساب -از لحاظ موقعیت جغرافیایی بخواهیم به فردوس نگاه کنیم این منطقه جز یکی از بهترین منطقه های غرب تهران از لحاظ مسکونی می باشد که اخیرا نیز از لحاظ اداری نیز پیشرفت های قابلی توجهی نموده است . فردوس هموراه بهترین دسترسی ها رو به همه اتوبان های شهر تهران را دارد

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در فردوس
شرکت حسابداری در فردوس
2 دي، 1399
بازدید 12475 مرتبه

امتیاز : 4.2
تعداد رای : 115

no pic
عنوانین

شرکت حسابداری در فردوس

از لحاظ موقعیت جغرافیایی بخواهیم به فردوس نگاه کنیم این منطقه جز یکی از بهترین منطقه های غرب تهران  از لحاظ مسکونی می باشد که اخیرا نیز از لحاظ اداری نیز پیشرفت های قابلی توجهی نموده است . فردوس هموراه بهترین دسترسی ها رو به همه اتوبان های شهر تهران را دارد که به برتری این منطقه کمک شایانی نموده است،  دسترسی به اتوبان نیایش، اتوبان همت، باکری، حکیم و...  یکی دیگر از خصوصیات متمایز کننده این منطقه  می باشد که  عدم وجود طرح ترافیک، رفت وآمد برای مراجعه به شرکت حسابداری در فردوس را بسیار آسان کرده است، عوامل ذکر شده باعث گردیده اخیرا شرکت های زیادی مصمم به دایر نمودن دفاتر مرکزی خود در منطقه فردوس باشند و در همین منطقه شرکت خود را به ثبت رسانند که مسلما همه این شرکتها نیاز به تشکیل پرونده مالیاتی دارند که در پایین به جزیئات آن می پردازیم . لازم بذکر است کلیه کسب و کارهای در فردوس ماننده سایر شرکت های مناطق دیگر نیاز به حساب و کتاب ، ثبت درآمد ها و هزینه دارند که در نتیجه باید با یک شرکت حسابداری در فردوس همکاری نمایند تا گزارش حسابداری و مالیاتی خود را به نحوه احسن به اداره مالیات  ارائه دهند .لازم بذکر است اداره دارایی حوزه فردوس در شهرک غرب و حوزه مالیاتی ارزش افزوده در جنت آباد به مودیان خدمات میرساند.

شرکت حسابداری در فردوس

امروزه با توجه به تغییر استاندارد های حسابداری و قانون مالیات های مستقیم کشورمان ایران ، بلطبع حرفه حسابداری و تکالیف مالیاتی شرکت ها نیز دستخوش تغییرات بسیاری گردیده است.

مشهود است همه شرکت ها برای مجموعشان نیاز به یک واحد مالی دارند که باید به تهیه ثبت اسناد حسابداری، تراز سود و زیان ،بستن حسابها، ارائه گزارشات مدیریتی، بهای تمام شده و ... بپردازد و اقداماتی جهت انجام تکالیف مالیاتی مانند تنظیم و تسلیم گزارشات  فصلی، ارزش افزوده، لیست بیمه و مالیات، رد کردن اظهارنامه عملکرد و دفتر نویسی و در آخر دفاع مالیاتی و .... ترتیب اثر نماید .

ایلیا حساب بعنوان یک شرکت حسابداری شناخته شده و فعال در فردوس کلیه خدمات حسابداری مورد نیاز مشتریان را ارائه می نماید که برون سپاری خدمات حسابداری و مالیاتی ، اعزام نیرو ، تحریر دفاترو کلیه کارهای مالی و مالیاتی و بیمه بخشی از خدمات ما بعنوان یک شرکت حسابداری در فردوس می باشد، در ادامه به جزئیات خدمات حسابداری می پردازیم با ما همراه باشید.

شرکت حسابداری در فردوس

اخذ دفاتر قانونی برای شرکت های ثبت شده در فردوس (دفاتر روزنامه و دفاتر کل):

اولین مرحله بعد از ثبت شرکت باید اقدام به گرفتن دفاتر قانونی کرد که همه شرکت ها و حتی شرکت های تازه تاسیس نیاز به اخذ دفاتر دارند که اقدامات آن بطور کامل توسط ایلیا حساب انجام میگردد.

اخذ کد اقتصادی برای شرکت های ثبت شده در فردوس 

شرکتهای تازه تاسیس نیاز به گرفتن کد اقتصادی ، گواهی ارزش افزوده ، اخذ کد کارگاهی، گرفتن دفاتر مالیاتی (دفتر روزنامه و دفتر کل) رو دارند و هر شرکت برای کلیه فعالیت های مالیاتی باید کد اقتصای داشته باشد که باید از طریق تشکیل پرونده و انجام روند اداری در اداره مالیات مربوطه نسبت به گرفتن کد اقتصادی خود اقدام نماید که شرکت حسابداری ایلیا حساب از پایه کلیه مراحل مالیاتی از پیش ثبت نام کد اقتصادی تا اخذ کد اقتصادی را ارائه میدهد.

اخذ گواهی ارزش افزوده:

یکی دیگر از خدمات شرکت حسابداری در فردوس اخذ گواهی ارزش افزوده است که شرکتها باید اقدام به گرفتن گواهی ارزش افزوده داشته باشند که شرکت حسابداری ایلیا حساب از صفر تا صد کلیه امور را انجام می دهد.

اخذ کد کارگاهی بیمه:

کلیه شرکتها اعم از شرکتهای قدیمی و شرکت های تازه تاسیس برای رد کردن لیست بیمه نیروهای خود نیاز به داشتن کد کارگاهی دارند که برای گرفتن کد کارگاهی یکسری روندهای اداری نیاز هست  که شامل تشکیل پرونده فیزیکی و گرفتن کد کارگاهی میباشد که اداره بیمه مربوطه در غرب تهران شعبه 28و 33 بیمه میباشد که شرکت حسابداری در فردوس کلیه این خدمات اعم از اخذ کد کارگاهی و ارسال لیست بیمه رو به به مشتریان خود ارائه میدهد. ویکی دیگر ازبهترین خدمات بیمه ای که شعبه شرکت حسابداری در فردوس ما ارائه میدهد این است که شرکت ها برای ارسال لیست بیمه و مالیات شرکت میتوانند کلیه امور مالیاتی شرکتشان رو برون سپاری کنند و این کار از نظر هزینه برای شرکتها کاملا به صرفه هست و دیگر نیاز ندارند برای امور مالیاتی نیرو ثابت داشته باشند که هزینه حقوق شرکت بالا باشد.

اعزام نیرو به فردوس :

یکی از مهمترین موارد انتخاب نیروی مناسب هست شرکت ها نیاز به به داشتن یک شخص مالی یا تیم مالی نسبت به حجم فعالیتشان دارند شرکت هایی که درخواست اعزام نیرو به صورت پاره وقت یا دائم رو دارند ایلیا حساب با فعالیت بعنوان یک شرکت حسابداری در فردوس با برخوردار بودن از نیروهای باتجربه و ماهر توان اعزام نیرو به شرکت های مختلف رو دارد. اعزام نیرو از کارآموز تا مدیری مالی از دیگر تفاوت مشهود شرکت حسابداری ایلیا حساب نسبت  سایر شرکت های حسابداری در فردوس می باشد ایلیا حساب با بکار گیری نیروهایی مجرب و با ارائه آموزش های لازم و تخصصی در زمینه حسابداری جاری و حسابداری مالیاتی به بهترین شکل کلیه امور مالی و مالیاتی رو انجام میدهد .

یکدیگر از تفاوت های شعبه شرکت حسابداری در فردوس ایلیا حساب مستقرر نمودن حسابدار در محل مشتری می باشد البته ناگفته نماند که کلیه مسئولیت مالی همواره بر عهده شرکت حسابداری ایلیا حساب می باشد.

برون سپاری خدمات مالیاتی شرکتهای فردوس :

عموم شرکت ها نسبت به فعالیتشان نیاز ندارند نیرو داخل شرکت مستقر باشد ایلیا حساب برای این مشکل ها چاره اندیشیده بطوری که شرکتهای ثبت شده در فردوس با حضور در محل موسسه براحتی میتواند کلیه امور مالیاتی و حسابداری که شامل ارسال لیست بیمه و مالیات، گزارشات فصلی، اظهارنامه ارزش افزوده و عملکرد و.... به ایلیا حساب بسپارد لازم بذکر است این نوع همکاری از نظر هزینه نیز برای شرکت ها مقرون به صرفه می باشد.

شرکت حسابداری در فردوس

خدمات شرکت حسابداری در فردوس :

  1. کلیه امور حسابداری جاری(ثبت اسناد حسابداری، صورت سود و زیان ، ترازنامه،بهای تمام شد و بستن حسابها و...

  2. مشاوره مالی و مالیاتی(مشاوره در کلیه امور مالی و مالیاتی (اظهارنامه عملکرد، گزارشات فصلی، اظهارنامه ارزش افزوده ، ارسال لیست بیمه و مالیات، رسیدگی مالیاتی، تحریر دفاتر)

  3. اعزام نیرو (پاره وقت و دائم)

  4. برون سپاری کلیه خدمات مالی و مالیاتی

  5. انجام کلیه امور مالیاتی (معاملات فصلی،لیست بیمه و مالیات،اظهارنامه ارزش افزوده ، اظهارنامه عملکرد، دفاع ،تحریر دفاتر)

  6. مشاوره نرم افزار حسابداری (هر شرکت برای ثبت اسناد مالی خود و گزارشات مالی شرکت نیاز به یک نرم افزار حسابداری مناسب دارند که شرکت ایلیا حساب کلیه مشاوره های لازم در خصوص نرم افزار را به مدیران ، مدیر مالی ها و حسابداران ارائه میدهد.

شرکت حسابداری در فردوس

حرف آخربرای شرکت های فردوس :

ودر آخر خدمات شرکت حسابداری در فردوس با بهترین کیفیت و هزینه مناسب صورت می پذیرد که کلیه تعهدات بدون قید و شرط و بند بند در قرارداد اظهار می گردد که خیال مشتریان را از همه لحاظ آسوده خاطر می نماید.

 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
03:08
با ما در واتساپ صحبت کنید