شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در جنت آباد

شرکت های حسابداری در همه مناطق تهران به وفور یافت می شود بعضاً ممکن است که در یک خیابان متوجه سکنی یک ، دو یا چند شرکت حسابداری شویم ولی معیارهایی هستند که به شما نشان می دهند به کدوم شرکت های حسابداری اعتماد کرده و به کدام نکنید. در ادامه این مقاله با ما باشید.

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در جنت آباد
شرکت حسابداری در جنت آباد
19 آذر، 1399
بازدید 12773 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 123

شرکت حسابداری در جنت آباد
عنوانین
جنت آباد به محله پر طرفدار تهران شهرت دارد ! اگر سری به بنگاه های مسکن بزنیم متوجه داغی بازار خرید و فروش ملک چه اداری چه شخصی خواهیم شد! منطقه 5 از محله های بنامی تشکیل شده است که عبارتند از پونک ، شهران ، صادقیه ، جنت آباد ، آریاشهر ، شهرزیبا ، باغ فیض ، جنت آباد ، شاهین ، حصارک ، کوهسار ، شهرک نفت ، شهرک پرواز ، شهرک آپادانا ، شهرک اکباتان ، سازمان برنامه بودجه ، کوی بیمه و ... غرب تهران به ویژه منطقه 5 تهران طرفداران مختص به خود را دارد به همین دلیل همین محبوبیت جمعیت به نسبت زیادی در این منطقه به ویژه جنت آباد که از سه بخش جنت آباد شمالی ، جنت آباد جنوبی و جنت آباد مرکزی ساکن شده اند. از همین رو ، پیرو همین جمعیت زیاد کسب و کار ها و اصناف متفاوت و البته زیادی در این محدوده مستقر شده اند. همانطور که در مقالات پیش به آن اشاره کردیم یکی از نیازهای اصلی رشد هر شرکتی وجود یک حسابدار یا گاهاً تیم حسابداری می باشد! در ادامه قرار است به معرفی چگونگی ارائه خدمات شرکت حسابداری در جنت آباد تهران یا همان منطقه 5 بپردازیم اگر به دنبال حسابدار ، تیم حسابداری یا شرکت حسابداری در جنت آباد هستید در ادامه این مقاله با ما باشید. 

شرکت حسابداری در جنت آباد

وجه تمایز شرکت های حسابداری جنت آباد در چیست؟

معیار هایی وجود دارد که شما میتوانید با در نظر گرفتن آن به راحتی دریابید که آیا میتوان به این شرکت اعتماد کنید یا خیر؟ در ادامه قرار است به معرفی این معیار ها بپردازیم تا زمانی که میخواهید با یک شرکت حسابداری در جنت آباد همکاری داشته باشید برای شما مفید باشد. در ادامه با ما باشید. 
شرکت حسابداری در جنت آباد
  • اولین و مهم ترین کلید نکته ای که به شما نشان می دهد آیا شرکت حسابداری در جنت آباد قابل اعتماد است یا نه بحث مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی است. این موضوع را به هیچ عنوان دست کم نگیرید قبل از اخذ قرارداد و پرداخت هرگونه وجه نقدی تست کنید ببینید شرکت حسابداری در پونک چقدر شما را راهنمایی میکند؟ چقد در بیان ایده های خلاقانه جهت بهبود کسب و کار شما راحت عمل میکند؟ اگر پاسخ مثبتی برای این سوالات دارید میتوانیم بگوییم این شرکت در یکی از چند مورد تست اعتماد قبول شده است و هنوز برای اعتماد کامل زود است ولی میتوانیم به صراحت به شما بگوییم اگر این شرکت حسابداری در جنت آباد از آن دسته از شرکت هاست که همه چی حتی کوچک ترین ایده ها و راهنمایی ها را به بعد از پرداخت وجه و امضاء قرارداد موکول میکند همین الان یک خط قرمز بروی این شرکت بکشید! 

شرکت حسابداری در جنت آباد

  • قرارداد ! زمانی که شما مشاوره مالی یا مالیاتی از یک شرکت حسابداری در پونک گرفتید و با تحلیل خدمات مالی و خدمات مالیاتی یک شرکت حسابداری به اندازه کافی ترغیب شدید که با شرکت حسابداری مذکور همکاری کنید ؛ زمان ، زمانِ اخذ قرارداد است ! خوب قرارداد را بررسی کنید ! آیا قرارداد ثبت شده یک قرارداد دو طرفه ست؟ همه موارد در قرار ذکر شده است؟ مبلغ قرارداد ، بند های قرارداد ، مدت قرارداد ، نوع ارائه خدمات به روشنی و بدون هیچ ابهامی مشخص است؟ شرایط فسخ قرارداد باید به وضوح درج شده باشد. اگر مواردی که پیش تر به آن پرداختیم بدرستی انجام شده است ! تبریک! شرکت حسابداری مورد نظر شما در تست شماره دو نیز قبول شده است! در غیر اینصورت حتماً اصرار به ثبت و درج درست اطلاعات داشته باشید و البته از صحت اطلاعات مندرج نظیر شماره ثبت و ... اطمینان حاصل کنید.
  • یکی دیگر از موضوعات که باید در واقع در جایگاه یک قرار میگرفت بحث اعتبار ، مجوز و صحت عملکرد شرکت حسابداری مورد نظر شماست! مجوز فعالیت شرکت را بررسی کنید ، اعتبار دارد؟ شماره مجوز شرکت را در سایت های معتبر میتوانید مورد بررسی قرار دهید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. همچنین بررسی کنید شرکت سابقه ورشکستگی ، اختلاس و ... نداشته باشد ! 

شرکت حسابداری در جنت آباد

  • موضوع چهارم که نتیجه به سزایی در روند رشد شرکت شما خواهد داشت بحث دانش و مهارت حسابداری شرکت حسابداری در جنت آباد می باشد ، دانش شرکت در زمان پاسخ به سوالات شما و رفع اشکالاتی که ممکن در این راه به آن بر بخورد مشخص خواهد شد. مهارت ، سابقه ، دانش حسابداری ، اراده و پشتکار و رضایت بخشی عملکرد حسابداری موسسه حسابداری باید مورد بررسی قرار گرفته شود و صحت آن ثابت شود. 
  • قیمت منصفانه ! نمیتوان گفت به دنبال پایین تر قیمت باشید! زیرا هستند کسانی که ممکن است با پایین ترین قیمت رسیدگی به امور مالی شما را انجام دهند ولی ممکن است سایر فاکتور ها و معیار های تایید بودن یک شرکت حسابداری در جنت آباد را نداشته باشند ! بدنبال قیمت منصفانه باشید به عبارتی دیگر اگر شرکتی با قیمتی عجیب و غریب و به طرز باور نکردنی ارزان حاضر به ارائه خدمات به شما می باشید ، به شما توصیه میکنیم با این شرکت همکاری نکنید چون هیچ ارزانی بی دلیل نیست و ممکن است به کم کاری ، تازه کاری یا کلاه برداری شرکت مربوط باشد. شما با زنگ زدن به چند مورد شرکت حسابداری در جنت آباد متوجه قیمت عرف رسیدگی به کسب و کارتان خواهید شد! 
  • پیگیری و پیگیری و پیگیری ! این موضوع از اهمیتی باور نکردنی بالا برخوردار است! دنیای مالی و مالیاتی اعم از اظهارنامه های مالیاتی ، صورتهای مالی و ... پر از پیچیدگی است و البته هرکدام محدودیت زمانی مربوط به خود را دارد اگر حسابدار شما یا نیروی اعزامی از شرکت حسابداری در جنت آباد از حتی یک مورد غافل شود ممکن خسارت های جبران ناپذیری متوجه شرکت شما و کسب و کارتان شود! مثلاٌ در صورت عدم ارسال اظهارنامه عملکرد یا وجود نقصی در تحریر دفاتر قانونی ممکن شرکت شما علی الراس شود ، اتفاقی که ممکن است عواقب آن تا سالها گیربان گیر شما باشد. 

شرکت حسابداری در جنت آباد

اداره دارایی و مالیات ارزش افزوده جنت آباد:

برای خیلی ها همیشه سوال پیش می آید که وقتی در محله جنت آباد شرکت ثبت نمایند حوزه مالیاتی و ثبتی آنان کجا می باشد و در کجا باید پرونده تشکیل دهند که خدمتتان باید عرض نماییم پرونده مالیاتی شرکت های ثبت شده در جنت آباد درمحله شهرک غرب واقع در خیابان درختی تشکیل می گردد و امور ثبتی شرکتهای ثبت شده در جنت آباد در خیابان میرداماد تقاطع مدرس می باشد.

 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
01:37
با ما در واتساپ صحبت کنید