شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در پونک

بحث مالی از مباحث با اهمیت و اصلی هر شرکتی یا حتی شخص می باشد. بر اساس نتایج بدست آمده از گزارشات مالی است که میتوان برای سال یا سال های آتی آن شرکت یا شخص تصمیم گرفت ! شرکتی که برنامه ریزی داشته باشد میتواند به اهداف خود دست یابد ، اینجاست که باید کار را به دست کاردان سپرد ! در ادامه این مقاله با ما باشید.

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در پونک
شرکت حسابداری در پونک
18 آذر، 1399
بازدید 12705 مرتبه

امتیاز : 4.4
تعداد رای : 120

شرکت حسابداری در پونک
عنوانین

پونک یکی از محله های غرب تهران واقع در منطقه 5 می باشد. محله پونک از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده اکثر این محله در منطقه 5 بوده و بقیه قسمت در منطقه 2 واقع شده است. معمولاً کسب و کار های متمرکز در غرب تهران بیشتر از سایر نقاط می باشد البته این حرف طبق یک بازرسی چندین ساله انجام شده ولی همه نوع شغل و کسب و کاری در همه نقاط تهران یافت می شود. همانطور که میدانید مبحث مالی یکی از سرفصل های اصلی و البته مهم هر شرکتی میباشد زیرا در واقع میتوان گفت بحث مالی مبنای همه ی تصمیمات مالی و غیرمالی است که برای شرکت گرفته می شود. بنابراین منظم بودن امور مالی از اهمیت بالا برخوردار بوده و نشان دهنده روند پیشرفت و بهبود هر شرکتی است. البته اجرای نظم در این موضوع کار هر کسی نیست و به نیرویی متخصص نیاز دارد. برای حل این مسئله راه زیاد است و یکی از این راه ها شرکت های حسابداری است. شرکت های حسابداری از نمونه شرکت هایی است که میتوان به راحتی در هر خیابانی یافت لیکن کم هستند شرکت هایی که بتوانید به آن ها اعتماد و اطمینان کنید ، به هر حال شوخی که نیست! در صورتی که شما با یک شرکت حسابداری نا مطمئن همکاری کنید ممکن است متوجه ضررهای جبران ناپذیری باشید. در ادامه قرار است به معرفی خدمات شرکت حسابداری در پونک تهران بپردازیم ، این مقاله میتواند برای کسانی که به دنبال شرکت حسابداری در پونک یا منطقه 5 هستند بسیار مفید باشد. 

شرکت حسابداری در پونک یا حسابدار؟ 

اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی که قصد انسجام بخشی به اوضاع مالی خود را دارند با این دو راهی مواجه خواهند شد که کار و امور مالی را به یک شرکت حسابداری بسپارم یا نیروی حسابدار استخدام کنم؟ اگر شما نیز به دنبال شرکت حسابداری در پونک باشید با این دو راهی مواجه خواهید شد! توصیه صد در صد من به شما شرکت حسابداری است! البته فارق از نام شرکت حسابداری ، شرکت حسابداری در پونک میتواند هم به صورت اعزام نیرو که به عبارتی دیگر این حالت می باشد که شما نیروی حسابدار استخدام کرده اید که حالا بنا به توافق طرفین یا حقوق به نیروی اعزامی پرداخت میکنید یا مبلغی به شرکت حسابداری پرداخت میکنید و شرکت حسابداری در پونک موظف است به نیروی حسابدار اعزامی از شرکت حسابداری در پونک حقوق و مزایا پرداخت کند. حالت دیگر این است که شرکت حسابداری در پونک کلیه امور مالی شما پذیرا شده  و سیستم حسابداری و نیرو یا نیرو های حسابداری بروی پروژه حسابداری شرکت شما منتها در شرکت خودش مستقر میکند که به این امر برون سپاری گفته می شود. 

چهار دلیل اصلی اینکه شرکت حسابداری بهتر از استخدام حسابدار است؟ 

  1. شرکت های حسابداری بویژه شرکت حسابداری در پونک در ازای مبلغ قرارداد به شما تضمین خواهند داد! این امر ، امری بعید بوده و کمتر شرکت خدمات مالی این کار را انجام میدهد مگر اینکه به نحوه عملکرد خود اطمینان و اعتماد صد در صد داشته باشید ! شرکت حسابداری ایلیاحساب از آن دسته شرکت خدمات مالی است که همه خدمات اعم از : مشاوره مالی ، مشاوره مالیاتی ، اعزام نیرو ، برون سپاری و ... انجام میدهد. 
  2. نیروی متمرکز بروی کار و امور مالی شما بیشتر از یک نفر است! به فرض شما نیروی حسابداری استخدام میکنید یا فرضاً شما در شرکت سه نفر نیروی حسابداری دارید ولی در شرکت حسابداری ، امور مالی شما تحت بررسی حداقل 10 نفر حسابدار از حسابدار معمولی تا حسابدار رسمی قرار میگیرد. 
  3. پیرو پراگراف پیش تعداد حسابداران در کار بیشتر باشد کنترل بروی کار شما بیشتر خواهد بود و هر مسئله هرچند کوچک مالی از ده ها فیلتر عبور خواهد کرد. 
  4. هزینه های شما به طور چشم گیری کاهش خواهد یافت! این مورد را در نظر داشته باشید شما ممکن است مبلغی را صرف استخدام یک کارمند حسابداری کنید ولی ممکن است با آن هزینه امور مالیتان را به یک تیم حسابداری متشکل از حداقل 10 تا 20 نفر حسابدار بسپرید . 

خدمات شرکت حسابداری در پونک

پونک از آن دسته محله های شلوغ تهران است که گشت و گذار در آن به ساعت ها زمان نیاز دارد منتها با یک نگاه گوشه چشمی که به ساختمان ها بیندازید متوجه خواهید شد که انواع و اقسام صنف های متفاوت در این محله جاگیر شده اند. مهم ترین عاملی که همه شرکت ها جهت پیشرفت و موفقیت به آن نیاز دارند و البته نشان دهنده اوضاع مرتب و نظم یک شرکت است را میتوان مرتب ، روشن و فارغ از ابهام بودن حساب های مالی یک شرکت است که این موارد مذکور ممکن نیست مگر اینکه شما امور مالیتان را به یک شرکت حسابداری ، شرکت خدمات مالی ، موسسه حسابداری و ... بسپارید یا حداقل با منصفانه ترین هزینه مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی از شرکت حسابداری در پونک اخذ کنید. اگر شما به دنبال یک شرکت حسابداری در پونک تهران هستید باید فاکتور های مهمی که در نظر داشته باشید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

فاکتورهای طلایی که هنگام انتخاب شرکت حسابداری باید در نظر داشته باشید:

  • مهم ترین فاکتور را میتوان به رضایت مشتریان شرکت حسابداری مذکور ربط داد ! ممکن است بگویید از کجا مشتریان سابق یا کنونی این شرکت را پیدا کنید! کافیست اسم شرکت را در اینترنت جستجو کنید یا به فضای مجازی این شرکت مراجعه کنید با دنیایی با نظرات متفاوت روبرو خواهید شد که در تصمیم گیری به شما کمک قابل توجه ای خواهد کرد.
  • همیشه اولویت با شرکتی است که قدیمی تر است و مدت زمان فعالیتش نیز بیشتر می باشد. شرکتی که مدت زمان بیشتری است به فعالیت مشغول است قطعاً تجربه بیشتری داشته ، در واقع زمان آزمایش و خطا خود را سپری کرده است. 

  • مورد بعدی که نباید به هیچ عنوان در مورد آن غفلت کنید مدارک تضمینی است! بالاخره شما قلب شرکتتان یعنی سرفصل مالی را در اختیار یک شرکت حال به صورت اعزام نیرو یا برون سپاری یا هر طریق دیگری میگذارید. نیاز است که به شرکت حسابداری در پونک اطمینان و اعتماد کنید بنابراین کسب ضمانت کتبی از این شرکت میتواند بهترین راه برای اطمینان و آسودگی خیال شما باشد. 
  • کلیدی ترین موضوعی که باید به آن بپردازیم مجوز فعالیت است! مجوز فعالیت حسابداری از ساده ترین پایه های شروع همکاری است ، قطعا شرکتی که مجوز فعالیت ندارد به هیچ عنوان قابل اطمینان نیست!
 
 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
05:43
با ما در واتساپ صحبت کنید