شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

وکیل اداره کار

وکیل اداره کار - مشاوره اداره کار - مشاوره رایگان با وکیل اداره کار - شکایت از کارفرما - کاهش جرایم اداره کار - حق الزحمه وکیل اداره کار - اعتراض به اداره کار - مشاوره حقوقی اداره کار - بهترین وکیل اداره کار - ایلیا حساب

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / وکیل اداره کار
وکیل اداره کار
24 تير، 1400
بازدید 12706 مرتبه

امتیاز : 4
تعداد رای : 101

وکیل اداره کار
عنوانین

یکی از مشکلات کارمندان و صاحبان کسب و کار، شکایات و اشکالات پیش آمده در فعالیت های کاری می باشد، به عنوان مثال یکی از کارمندان شرکت صاحب کسب و کار بنا به دلیلی از مدیر کسب و کار شکایت می کند و اینجا وکیل اداره کار دست به عمل می شود و از حق و حقوق مدیر در این خصوص با استفاده از قوانین رسمی دفاع می نماید. و یا حتی بالعکس، مدیر یا کارفرما یک کارمند، حقوق کارمند را به موقع نمی پردازد یا کارمند شاکی از عدم پرداخت حقوق می باشد و از کارفرما شکایت می کند و برای دفاع و اثبات هر چه بیشتر شکایات خود به یک وکیل اداره کار نیازمند می باشد، که وکیل اداره کار در این خصوص از حق کارمند دفاع کرده و حقوق کارمند را از کارفرما پس می گیرد. یکی دیگر از دلایلی که به استفاده از یک وکیل اداره کار نیاز دارد، آسیب دیدگی یا مریضی یک کارمند می باشد که نیازمند هزینه بیمه برای درمان خود می باشد و در اینجا نیز یک وکیل اداره کار توانایی انجام این کار ها را دارد و به خوبی با آنها آشنایی دارد و برای انجام استلاجی که در انجام آن تجربه و دانش کافی را ندارید می توانید به یک وکیل اداره کار سپرده و حق و حقوق خود را برای درمان بیماری یا آسیب دیدگی از بیمه دریافت بنمایید. اما نکته ای که حائز اهمیت است، اهمیت یک وکیل اداره کار می باشد. منظور ما این است که برای دعوا های قانونی و حضور در دادگاه ینا بر اتفاقات کاری و شکایت کارمند از کارفرما و دیگر اختلافات بین کارمند و کارفرما، یک وکیل حقوقی توانایی و علم کافی در انجام این امور را دارد و در در دفاع از موکل و لایحه نویسی به طور حرفه ای تجربه بالاتری دارد، تمامی این ویژگی ها از خدمات ما و ویژگی های وکلای اداره کار ایلیا حساب می باشد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به خدمات دیگر وکلای اداره کار ایلیا حساب بپردازیم.

لایحه اداره کار

لایحه اداره کار

لایحه نویسی یکی از مهمترین اقدامات در دعوای قانونی و شکایات انجام شده می باشد. در لایحه نویسی که توسط وکلای ایلیا حساب انجام می شود، پیشنهادات و شکایات مورد نظر شما توسط وکیل نوشته شده و به دادگاه ارائه می شود و اینگونه پیشنهادات، شکایات و یا درخواست خود از دادگاه را اعلام نموده که بسیار در تسریع روند پرونده و اتمام نتیجه به نفع شما تأثیر گذاز می باشد. وکلای اداره کار ایلیا حساب با تجربه بالا در لایحه نویسی جزوء برترین لایحه نویسان ایران می باشند. همچنین وکلای ایلیا حساب در لایحه نویسی که از اهمیت بسیاری در دعوای قانونی و دادگاه اثر گذار می باشد نکاتی را نیز رعایت می نمایند و به آنها توجه کامل را دارند که از نظیز آنها که برای وکلای ما حائز اهمیت می باشد، لایحه نویسی با زبان قانون می باشد که این یعنی وکلای اداره کار ایلیا حساب لایحه نویسی را به زبان قانون و استناد مفاد قانون نوشته و برای دادگاه این عمل بسیار حائز اهمیت و مورد تایید می باشد که در باز هم در به نفع شما تمام شدن رای دادگاه اثر گذار می باشد. وکلای ما تمامی تلاش خود گذاشته تا در لایحه نویسی به صورت واضح اما مختصر درخواست شما را بیان نمایند و برای قاضی لایحه مختصر و واضح قابل قبول تر می باشد. همینطور لازم به ذکر است وکلای ما خوش خط و با دست خطی واحضح لایحه نویسی می نمایند که این وکلای ما را نسبت به دیگر وکلا متمایز کرده.

مشاوره اداره کار

مشاوره اداره کار

وکلای اداره کار ایلیا حساب در کنار ارائه خدمات حضوری، به صورت تلفنی مشاوره اداره کار نیز ارائه می دهند. شما می توانید با استفاده از مشاوره اداره کار ما و دریافت راهنمایی های لازم رای دادگاه را به نفع خود تمام در خصوص شکایات کاری، تمام کنید. وکلای ایلیا حساب با توجه به اینکه امروزه برای موفقیت در دعوای قانونی و با توجه به اینکه اطلاعات و قوانین دادگاه بسیار پیچیده می باشند، آماده ارائه مشاوره اداره کار و پاسخ گویی به سوالات شما به صورت پاره وقت و تمام وقت و رایگان برای اثبات حق و حقوق خود در دادگاه می باشند. با مشاوران ما تماس بگیرید و هر گونه سوال در خصوص شکایات و دعواهای قانونی فعالیت کاری با مشاوران اداره کار ما در میان بگذارید. لازم به ذکر که شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن مشاوره حسابداری، مشاوره مالیاتی، مشاوره مالی، مشاوره بیمه حسابدار اپ با مشاوران اداره کار ما در تماس باشید. همچنین می توانید از دیگر خدمات حسابدار اپ نظیر پرسش و پاسخ حسابداری که امکان پرسش نا محدود و 24 ساعته سولات حسابداری و پاسخ در 10 الی 100 دقیقه توسط کارشناسان ایلیا حساب می باشد استفاده نمایید.

مشاوره رایگان با وکیل اداره کار

مشاوره رایگان با وکیل اداره کار

بسیاری از موسساتی که مشاوره اداره کار ارائه می دهند، حق الزحمه ای نیز برای مشاوره در نظر گرفته اند، یعنی برای ارائه مشاوره اداره کار هزینه ای بابت دستمزد از شما دریافت می نمایند، اما در ایلیا حساب همه چیز متفاوت است. ما در ایلیا حساب برترین وکلای اداره کار در تهران و ایران را به کار گرفته و به صورت پاره وقت و تمام وقت مشاوره حضوری، تلفنی و اینترنتی رایگان می دهیم و هیچ هزینه ای دریافت نخواهیم کرد. شما می توانید با استفاده مشاوره رایگان با وکیل اداره کار ایلیا حساب سوالاتی که در ذهن خود دارید و در دادگاه و دعوا های قانونی به ذهنان خطور می کند از مشاوران ما به صورت 24  رایگان بپرسید. ما بیش از صد ها هزار اختلاف و دعواهای های قانونی حل نموده ایم و در این خصوص مشاوره رایگان با شخص وکیل کار می دهیم و هزینه ای دریافت نمی کنیم.

شکایت از کارفرما

شکایت از کارفرما

گاهی اوقات یک کارمند شرکت یا موسسه ای از کارفرمای خود شکایتی دارد و قصد شکایت از کارفرما خود را دارد. شکایت از کارفرما بنابر دلایلی مانند عدم واریز حقوق به موقع یا شیفت کاری زیاد و نبود مرخصی و بسیاری دلایل دیگر که منجر به شکایت کارمند از کارفرما می شود. اما کارمندی که از کارفرما خود شکایت کرده است به یک وکیل اداره کار برای گرفتن حق و حقوق خود و ثبت شکایت نیاز دارد. وکلای اداره کار ایلیا حساب با بررسی دقیق و کامل پرونده شما حق و حقوق شما را از کارفرما خود دریافت می کنند، یکی از ویژگی های وکلای اداره کار ما که به آن اهمیت بالایی دارند، بررسی کامل و دقیق پرونده می باشد، یعنی وکلای ما به طور کامل پرونده شما را بررسی می نمایند تا در پس گرفتن حق و حقوق شما در شکایت از کارفرما دقت بیشتری داشته باشند تا شما به حق خود برسید.

کاهش جرایم اداره کار

کاهش جرایم اداره کار

گاهی اوقات جرایم از سوی اداره کار و یا سازمان تأمین اجتماعی در نظر گرفته می شود که شاید پرداخت آنها سخت باشد و یا در حد توان مالی شما نباشد. جرایمی که از سوی این سازمان برای کار برای اداره کار در نظر گرفته می شود می تواند به دلیل عدم پرداخت به موقع حق بیمه به شعب تأمین اجتماعی، کسر حقوق کارمند ا کارگر توسط کارفرما، بیمه نکردن کارمندان شرکت، شکایت های متعدد از کارفرما و از همه مهمتر نمره منفی در بازرسی تأمین اجتماعی باعث حریمه شدن کارفرما می شود. اما مشکل برخی افراد جرایم بسیار بالا می باشد، یعنی اداره کار یا سازمان تأمین اجتماعی جریمه بالایی برای کارفرما و فرد در نظر گرفته و این افراد دنبال راهی برای کاهش این جریمه ها می باشند. راه این موضوع کمک از یک وکیل اداره کار می باشد. در تیم ایلیا حساب وکلای اداره کار متخصص و خبره آماده برای کاهش جرایم اداره کار و تأمین اجتماعی برای شما می باشند.

حق الزحمه وکیل اداره کار

حق الزحمه وکیل اداره کار

ما به عنوان یک شرکت حسابداری در سطح کشور فعالیت می کنیم که در کنار مشاوره مالیاتی، مالی، بیمه و مشاوره وکیل اداره کار و همچنین خدمات حسابداری، خدمات مالی و مالیاتی و تحریر دفاتر انجام می دهیم که در کنار این ها خدمات وکیل اداره کار نیز ارائه می دهیم. سوالی که پیش می آید این است که حق الزحمه وکیل اداره کار چقدر می باشد. قبلا گفته ایم که مشاوره وکیل اداره کار رایگان بوده و هزینه ای دریافت نخواهد شد و شما می توانید نا محدود با مشاوران اداره کار ایلیا حساب در تماس باشید، اما برای وکیل اداره هزینه مقرون به صرفه ای و اقتصادی در نظر گرفته شده است که جهت کسب اطلاعات درباره حق الزحمه وکیل اداره کار با مشاوران حسابداری ایلیا حساب تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با استفاده از نرم اقزار مشاوره حسابدار اپ افدام نمایید.

اعتراض به اداره کار

اعتراض به اداره کار

اعتراض به اداره کار در واقع همان ثبت اعتراض و شکایت در اداره کار می باشد که البته کمی مکافات دارد و فقط یک وکیل اداره کار می تواند انجام دهد و در این خصوص تخصص دارد. ما با بالای 35 سال سابقه کاری در تهران و شهر های همجوار و دیگر استان های ایران، جزوء خوش نام ترین ارائه کنندگان خدمات حسابداری و وکیل اداره کار می باشیم که فعالیت خود بصورت حرفه ای آغاز نموده ایم. وکلای اداره کار و متخصصان اداره کار ایلیا حساب هر گونه اعتراض از کارفرما یا کارمندان دیگر در کار و دیگر اختلافات کاری را به اداره کار گزارش داده و شما می توانید به حق و حقوق خود برسید. وکلای ایلیا حساب با دقت فراوان و بررسی دقیق و کامل پرونده شما، به بهترین شکل ممکن اعتراض شما را در اداره کار ثبت نموده و این کار بسیار سریع و با سرعت عمل و دقت بالا انجام می دهند.

مشاوره حقوقی اداره کار

مشاوره حقوقی اداره کار

همانطور که می دانید اگر بخش هایی از قراداد ای استخدام توسط شخص کارگر یا کارفرما انجام نشود، طرفین قرار داد می تواند در دادگاه شکایت و اعتراض کند. اما اگر توسط وکلای اداره کار ایلیا حساب که در این کار خبره بوده و با فوانین آنها آشنایی کامل دارند انجام شود اعتبار بیشتری در دادگاه داشته و قابل استناد تر در دادگاه خواهد بود. کارگران و کارفرمایان اختلافات زیادی در کار داشته اند که از مهمترین دلایل آنها می توان عدم پرداخت حقوق و پرداخت به موقع سنوات و یا پرهیز از پرداخت بیمه منجر اختلاف و دعوا های قانونی بین کارمند و کارفرما می شود و اکثر کارمندان و کارفرمایان آشنایی کامل و علم کافی نسب به قوانین اداره کار و حقوقی را ندارند، در اینجا به یک مشاوره حقوقی اداره کار نیاز می باشد تا سوالات خود را در دعوا ها و قوانین اداره کار از مشاوره بپرسند. لازم به ذکر است که یک مشاور حقوقی اداره کار توانایی و علم بیشتری در نوشتن یک قرارداد کامل و بی نقص دارد. ما با توجه به این موضوع یک تیم مشاوره حقوقی اداره کار تشکیل داده ایم که متخصصان مجرب اداره کار را جمع آوری و با دانش و تجربه سالمندان و تلاش و کوشش جوانان، مشاوره حقوقی ارائه می دهیم. مشاوران حقوقی ایلیا حساب سابقه درخشانی در حل اختلاف بین کارمندان و کارفرمایان داشته. حتی مشاوران ایلیا حساب به صورت آنلاین در اپلیکیشن مشاوره حسابدار اپ مشاوره ارائه می نمایند. مشاوره حقوقی اداره کار ما رایگان و 24 ساعته بوده و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد و شما می توانید به صورت نا محدود از مشاوران ما در تلفن یا در حسابدار اپ سوال و کسب مشاوره حقوقی نمایید.

بهترین وکیل اداره کار

بهترین وکیل اداره کار

همانطور که گفتیم و مستحضر می باشید وکلای اداره کار ایلیا حساب جزوء مجرب ترین و بهترین وکیل اداره کار در تهران و ایران عزیزمون می باشند. ما بهترین وکلا در تهران ودیگر شهر های ایران را به استخدام در آورده ایم و به صورت حرفه ای خدمات اداره کار و حقوقی و مشاوره حقوقی حرفه ای 24 و رایگان ارائه می دهیم. وکیل اداره کار نخش مهمی در دعواهای قانونی و دادگاه ها دارند، چرا که وکلای حقوقی یا همان اداره کار توانایی بالایی در لایحه نویسی به صورت کامل، واضح، خلاصه و خوش خط دارند و در قوانین حقوقی و راهکار های اتمام رای دادگاه به نفع شما دانش بیشتری دارند. اما فرقی که ما در مقایسه با دیگر شرکت های وکیل اداره کار داریم، وکلای حقوقی برتر می باشد. در ایلیا حساب بهترین وکلای اداره کار با دانش و تجربه تمام در لایحه نویسی، حضور در سازمان تامین اجتماعی و اداره کار در هر زمان و مشاوره حقوقی اداره کار، توانسته اند بهترین خدمات وکیل اداره کار را ارائه نمایند.

هزینه حق الزحمه وکیل اداره کار چقدر می باشد؟
آیا ایلیا حساب در حوزه حقوقی و اداره کار، مشاوره هم ارائه می نماید؟
حق الزحمه مشاوره اداره کار چقدر می باشد؟
وکلای اداره کار ایلیا حساب در سازمان های تأمین اجتماعی و اداره کار خضور پیدا می کنند؟
ایلیا حساب در کدام شهر های ایران خدمات ارائه می نماید؟
آیا می توان با وکلای اداره کار ایلیا حساب در بستر اینترنت در ارتباط بود؟

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
08:12
با ما در واتساپ صحبت کنید