شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

پرسش و پاسخ حسابداری + پرسیدن سوالات حسابداری

پرسش و پاسخ حسابداری - پرسش و پاسخ رایگان حسابداری - پاسخ به سوالات حسابداری بصورت تخصصی - پاسخ به سوالات حسابداری در کوتاه ترین زمان - ثبت سوال حسابداری - اپلیکیشن پرسش و پاسخ حسابداری - سوال حسابداری دارم - پرسیدن سوالات حسابداری - ایلیا حساب

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / پرسش و پاسخ حسابداری + پرسیدن سوالات حسابداری
پرسش و پاسخ حسابداری + پرسیدن سوالات حسابداری
2 اسفند، 1399
بازدید 26214 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 220

پرسش و پاسخ حسابداری + پرسیدن سوالات حسابداری
عنوانین

 

امروزه با پیچیده شدن حرفه ی حسابداری، دنیای مالیاتی نیز تغییرات بسیاری در خود دیده است که از این رو مشکلات وسوال ها و ابهامات زیادی برای مودیان و کاربران ایجاد شده است که همه این موراد باعث گردیده کلیه شرکت ها به دنبال یک مشاور مالی، مشاوره مالیاتی و شاوره بیمه جهت پرسش و پاسخ حسابداری در کنار خود باشند؛ اما با توجه به هزینه های گزاف همکاری با یک مشاوره سطح بالا، امکان چنین همکاری ای برای همه ی شرکت ها میسر نمی باشد و در واقع همه شرکت ها توان پرداخت چنین هزینه ای ندارند.


**با ثبت نام در سایت به تعداد نا محدود میتوانید سوال (حسابداری-حسابرسی-بیمه-مالیاتی) بپرسید**

ثبت نام پرسش و پاسخ حسابداری

 


با همراه باشید تا راز موفقیت پاسخگویی به بیش از هزار سوال حسابداری در روز را برایتان تشریح نماییم.

همانطور که مستحضر هستید با توجه به گستردگی امور حسابداری، شرکت ها برای دستیابی به نتیجه مطلوب در امور مالیات ، بیمه ، حسابرسی و ...  باید مشاوران متخصص این حرفه ها را بصورت جداگانه استخدام نمایند،  که خود این موضوع باعث افزایش هزینه (تعرفه خدمات حسابداری) برای شرکت ها می شود و باید قبول کرد که یک کارشناس مالیاتی فقط در امور مالیات متخصص است و نمی تواند امور بیمه ای را حل و فصل نماید که اگر چنین همکاری صورت پذیرد احتمال بروز مشکل و جرایم چند برابر خواهد شد.


جهت ثبت سوالات حسابداری از نوار منو قسمت ثبت نام استفاده نمایید


ثبت سوالات حسابداری

اپلیکیشن پرسش و پاسخ حسابداری

شرکت حسابداری ایلیا حساب با توجه به مشکلات ذکر شده تصمیم به ایجاد سامانه‌ای برای رفع مشکل دسترسی به مشاوره مالی در کنار شرکت ها نموده است که با ساخت اپلیکیشن مشاوره مالی در نسخه وب و اندروید، امکان دستیابی همه ی افراد از جمله دانشجوها، حسابداران، مدیر مالی ها و مدیر عامل ها به مشاور مالی آنلاین آن هم در کلیه ساعت شبانه روز و صورت رایگان میسر نموده است؛ که کلیه کاربران تنها با عضویت در سایت به این امکانات دسترسی خواهند داشت.

پرسش و پاسخ حسابداری

 

پرسش و پاسخ رایگان حسابداری

دوستانی که در سایت عضویت پیدا کردن می توانند سوالات حسابداری خود را به تعداد نامحدود ثبت نماید، حالا سوالی که برای شما پیش می آید با توجه به وجود گفتگوی آنلاین و قسمت انجمن، تفاوت ثبت پرسش و پاسخ حسابداری با این آیتم ها در چه می باشد؟ با ما همراه باشید تا به صورت موشکافانه قسمت پرسیدن سوالات حسابداری را توضیح دهیم.
اولین تفاوت قسمت پرسش و پاسخ با انجمن که خیلی از سایت ها استفاده می کنند در محرمانه بودن رد و بدل شدن اطلاعات می باشد در واقع همان طور که مستحضر هستید در قسمت انجمن کلیه سوالات حسابداری ثبت شده در گوگل ایندکس می شود و خیلی ها  می تواند آنها را مشاهده کنند که مطمئنا افراد نمیتوانند سوالات محرمانه خود را بپرسند، ولی در قسمت پرسش حسابداری کلیه اطلاعات به صورت محرمانه رد و بدل می شود وهمچنین قسمت بارگزاری مدارک در این قسمت برای کاربران ایجاد شده که به راحتی مدارک لازم را برای دریافت پاسخ حسابداری برای کارشناس ارسال نمایند، اما چنین قابلیتی در قسمت انجمن پرسش و پاسخ حسابداری که اغلب شرکت های حسابداری از آن استفاده می کنند میسر نمی باشد همینطور در این قسمت سوابق سوالات همیشه در اختیار کاربر می باشد که در همه جا و در همه زمان می توانند به  قسمت پرسش و پاسخ حسابداری خود دسترسی داشته باشند.

ثبت سوال حسابداری

 

پاسخ به سوالات حسابداری بصورت تخصصی

مورد بعدی که بسیار حائز اهمیت می باشد بدین صورت بوده که کاربر به راحتی میتواند کارشناس متخصص حوزه سوالات خود را ( کارشناس حسابداری و یا کارشناس حسابرسی و غیره ) انتخاب نماید و اگر لازم باشد برای آنها مدارک بارگزاری نماید و سپس سوال خود را ثبت کند که این سوال ها به کارتابل کارشناس متخصص حرفه ی انتحاب شده ارسال می شود و پس از پاسخ کارشناس اولیه، سوال مطرح شده به کارتابل کارشناس ارشد ارسال می شود و بعد از بررسی کارشناس ارشد و تایید کردن، آن سوال به کارتابل مدیریت حوزه وارد می شود که اگر پاسخ جامع باشد و نیاز به اصلاح نداشته باشد به تایید مدیریت می رسد و پاسخ برای کاربر ارسال می گردد که این فرایند مطمئنا ضریب صحت پاسخ حسابداری را چند برابرمی نماید ولی اگر پاسخ مورد رضایت مدیریت نرسد خود مدیر جواب نهایی را برای کاربر ارسال می نماید..

لازم به ذکر است مدارک بارگزاری شده در قسمت بایگانی الکترونیک همواره در دسترس می باشد که کاربران میتوانند آن را براحتی دانلود نمایند.

سوال مالی

 

سوال حسابداری

حتما میدانید 39 درصد از کل سوال های بیزینسی بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم مربوط به سوالات مسائل حسابداری و مالیاتی می باشد از این رو ایلیا حساب با ساخت سامانه ثبت سوال حسابداری به کاربران این دسترسی را داده است که به راحتی بتوانند کلیه سوالات مالی و مالیاتی خود را از خبره ترین حسابداران بپرسند و در مورد کلیه مسائل حسابداری بتوانند مشکلات خود با کارشناسان در میان بزارند.

پاسخ به سوالات حسابداری در کوتاه ترین زمان

از دیگر مزایای قسمت پرسش و پاسخ حسابداری پنل کاربری خدمات مالی ایلیا حساب پاسخ به سوالات در کوتاهترین زمان می باشد و کلیه سوالات ثبت شده در حداکثر زمان نیم ساعت پاسخ داده می شود و اعلام نتیجه آن به صورت نوتیفیکیشن و یا پیامک برای کاربران ارسال می گردد.
کلیه کاربران میتوانند جداد از مکانات پرسش و پاسخ حسابداری که برای توضیح دادیم به سایر امکانات سامانه پرسش و پاسخ حسابدرای از جمله مشاوره تلفنی، اتاق جلسه آنلاین،که یک قابلیت تصویری می باشد و بایگانی الکترونیک،  محاسبات جرائم حسابداری و سایر امکانات خاص این اپلیکیشن حسابداری دسترسی داشته باشد که شایان بذکر است این قابلیت ها رایگان بوده و رایگان هم خواهد بود.

جلسه آنلاین پرسش و پاسخ به سوالات حسابداری

جلسه آنلاین پرسش و پاسخ حسابداری

در سامانه پرسش و پاسخ حسابداری ما قسمتی هم ایجاد کردیم برای دوستداران جلسات آنلاین که کاربران به راحتی می توانند در جلسات پرسش و پاسخ حسابداری آنلاین حضور داشته باشند وبا پرسیدن سوالات حسابداری ، سوالات حسابداری خودشان را مطرح کنند تا کارشناسان خبره ایلیا حساب با تشریح کلیه موارد به بهترین نحو پاسخگوی سوالات حسابداری آنها باشند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا خیلی از افراد ماننده قبل از حضور در جلسه بصورت فیزیکی در محل شرکت حسابداری اجنتاب می نمایند  به همین دلیل ما این قسمت را توی پنل پرسش و پاسخ حسابداری جای دادیم که جلسات پرسش و پاسخ را به صورت آنلاین بتوانیم برای کاربران ایجاد نماییم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنل سوال و جواب حسابداری حسابدار اپ  از این لینک استفاده نمایید.

چه تعداد میتوانیم سوالات حسابداری در سیستم حسابدار اپ بپرسیم؟
سوالات حسابداری استخدامی هم میتوان ثبت کرد؟
نمونه سوالات حسابداری هم دارید؟
حل آنلاین سوالات حسابداری هم انجام میدهید؟
فقط سوال در مورد حسابداری می توان پرسید؟
سوال متداول حسابداری هم میتوان پرسید؟

ارسال نظر

محمد حبیبی

انصافا قابلیت خیلی جالبی داشت واقعاً لذت بردم من که جواب همه سوالاتمو از پنل شما استفاده می کنم و به جواب می رسم ممنون

زهرا مغانلو

واقعاً دستتون درد نکنه باورم ‌نمیشه این همه خدمات حرفه ای و پاسخگویی به سوالات حسابداری اونم با این کیفیت و رایگان عالی

فرامرز علیزاده

عالی عالی عالی جواب سوال حسابدار فقط شما بخدا

علی حسینی

واقعا عالی دمتون گرم یک مرجع پاسخگوی سوالات حسابداری به معنای واقعی

مهری ایگدری

میترا حجازی

من سوالامو تو پنلم ثبت کردم و پاسخم رو هم گرفتم عالی بود فقط سوالم اینه که بعد از اینکه الان تو سایت ثبت نام کردیم دیگه سوال داشته باشم با همون یوزر و پسورد بیام سوال بپرسم اکی هست یا هر سری باید ثبت نام بشه و اینکه تو پنل سوابق سوالهای قبلی میمونه که هر وقت خواستم برم مطالعه کنم؟

ایلیا حساب

re:میترا حجازی ممنون. نه دیگه با اون رمز و نام کاربری همیشه به پنل دسترسی دارید و هرچقدر بخواین میتونین سوالاتتونو ثبت کنید و تیم ما پاسخگوی همه سوالات حسابداری شما بصورت رایگان می باشد. همینطور سوابق سوالاتتون برای شما قابل نمایش برای همیشه هست. با تشکر

حسینی

سلام خدمت شما. یه سوال داشتم در مورد حسابداری صنعتی. واسه تسهیم متقابل باید کل واحدارو در نظر بگیرم مثل مالی یا بازرگانی و فروش؟ اگر نه و به صورت مستقیم به هزینه های اداری تشکیلاتی و توزیع و فروش میرن، پس روابط بین دوایر مث رستوران و مالی یا رستوران بازرگانی چی میشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

ایلیا حساب

re: حسینی / دوست عزیز پاسخ سوالات فقط در پنل صورت میگیره. لطفا در سایت ثبت نام کنید و سوالات حسابداری خودرا به تعداد نامحدود میتوانید در پنل ثبت کنید کارشناسای ما بصورت رایگان پاسخگو کلیه سوالات مالی و مالیات شما هستند.

شیدا شادلو

سطح سواد کارشناسا انصافا خیلی خوب بود ولی اگر کارشناسای قسمت حل سوالات دانشجویان تون یکم سریع تر جواب بده خیلی بهتر میشه برای سوال من نزدیک ۲ ساعت شد تا پیامک اعلام جواب سوال اومد.

حمید نیکنام

آقا ناموسا شما تا الان کجا بودید. خداییش عشق کردم. یجا قرار داد بستم بعنوان مشاور مالی دور کاری هرچی میپرسن ازم، میام از کارشناسای حسابدار اپ میپرسم جوابشو میگیرم میرم بهشون میگم (: کلی هم ازم تشکر میکنن. خدایی دمتون گرم

شیوااصغرپور

ببخشید من یه سوال داشتم درخصوص حسابداری شعب هنگام ثبت کالای مفقود شده درروش بهای تمام شده درقسمت بدهکار فقط میزنیم زیان کالای مفقود شده ولی درروش بهای فروش، کالای ارسالی به شعبه ام درکنار زیان کالای مفقود شده ام بدهکارمیشه چرا

رقیه

بعد چ مدت به سوال جواب داده میشه؟

Z.elahi

پیمان حدادی

با سلام .آیا کسی که لیسانس فنی مهندسی داشته و ارشد حسابداری بخونه میتونه در امتحان حسابداران رسمی شرکت کنه؟

سالار میرزایی

سلام وقت بخیر،ببخشید جدیداً ارزش اسقاط برآورد می‌کنن ؟اشاره م به بند ز ماده ۱۴۹ قانون مالیاتهای مستقیم هستش ۲_برای ابزارآلات مثل جعبه ابزار،ابزارآلات کارگاه ،کپسول آتشنشانی،دستگاهدکارتخوان،پانچ،میخکوب و غیره هزینه استهلاک محاسبه می‌کنن ؟

Samira

سلام وقت بخیر من یه سوال داشتم منی که الان ترم اول کاردانی رشته حسابداری هستم می تونم سوال های درسی بپرسم چون تو کتاب های تخصصی یکم مشکل دارم ????

نیما معصومی

با سلام سوال داشتم کوتاه میگم واردات یک برگ سبز دارد و یکسری هزینه وبا تسعیر ارز کاری ندارم میخوام دقیقا بدونم اون مبالغی که در معاملا فصلی تحت مبلغ دفتری میاد از چی تشکیل شده و مبلغ طبق اظهار نامه که در معاملات فصلی میاد از چی تشکیل شده؟

فاطمه کرباسیان

سلام وقتتون بخیر، پرداخت وام به کارکنان باعث کاهش دارایی و بدهی میشه؟!

علی شروین

با عرص سلام و احترام سوالی داشتم بنده سال ۹۶ مبلغ ۸۰ میلیون تومان به شخصی قرض دادم،الان طرف میخواد به قیمت روزو همچنین ۶ سالی که پولم دستش بوده اون رو برگردونه،میخواستم ببینم چقدر میشه؟ مرسی

مینا

سلام وقت بخیر مالیات نقل و انتقال خودرو باید به بهای تمام شده خودرو اضافه بشه یا اینکه به عنوان هزینه در حساب ها شناسایی می شه ؟

حیدری

وقتی اثاثه رو10میلیون میخریم و20میلیون میفروشیم 10میلیون باقیمانده رو باید به عنوان درآمد حساب کنیم؟

محمد

سوال داشتم در خصوص نحوه ثبت حسابداری ارزش معدن سنگ پس از دریافت مدرک استخراج ایا ازاین بابت (موجودی کالا که هنوز استخراج نشده )(یا بابت حق الامتیاز )ثبتی انجام میشود یاخیر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
12:44
با ما در واتساپ صحبت کنید