شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در تهرانسر

شرکت حسابداری در تهرانسر | ایلیا حساب - شرکت حسابداری در محدوده تهرانسر - شرکت حسابداری تهرانسر -بهترین شرکت حسابداری در تهرانسر - حسابداری تهرانسر

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در تهرانسر
شرکت حسابداری در تهرانسر
27 آذر، 1399
بازدید 12922 مرتبه

امتیاز : 4.5
تعداد رای : 121

شرکت حسابداری در تهرانسر
عنوانین

با توجه به پایتخت بودن شهر تهران و با گذر زمان اغلب مناطق تهران از حالت مسکونی مطلق رفته رفته به مناطق اداری مسکونی تبدیل گردیده است حتی مناطقی در مرکز شهر تهران وجود دارد ماننده عباس آباد  که کامل به یک شهرک اداری تبدیل گردیده ، این روز های کلیه مناطق تهران دارای خیابان های اداری نیز می باشد از این رو اکثر شرکت های کشور دفتر مرکزی خود را در شهر تهران دایر می نمایند که منطقه تهرانسر (منطقه 21 ) از این مورد مثتثنی نیست به همین دلیل در بسیاری از خیابان های تهرانسر از جمله بلوار اصلی و لاله و همچنین خیابان یاس و باشگاه و شهرک استقلال شرکتهای زیادی ثبت گردیده است که همگی نیاز به یک شرکت حسابداری در تهرانسر را احساس می نمایند. قبل از هر چیزی پیشنهاد مینماییم ویدیو زیر را مشاهده کنید تا به تکالیف مالیاتی خود اشراف نمایید.



شماره تماس : 02191007788  -  همراه مدیریت: 09121881481

دفتر مرکزی : سعادت آباد بلورا فرحزاری، خیابان عباسی اناری، پلاک 146 ، طبقه 3

شعبه تهرانسر: تهرانسر اصلی، بلوار لاله ، پلاک 135 طبقه 4



 

شرکت حسابداری در تهرانسر

شرکت حسابداری در تهرانسر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اعزام حسابدار مجرب به تهرانسر

امروزه در سطح شهر شرکت های حسابداری زیادی وجود دارند که به ارائه خدمات مالی و مشاوره مالیاتی می پردازند اما وجود یک شرکت حسابداری در محدوده تهرانسر و یا اعزام حسابدار خوب به این منطقه  یکی از ویژگی های بسایری مهمی در انتخاب شرکت حسابداری می باشد.

تسلط به قوانین مالیاتی پرسنل اعزامی به تهرانسر

مورد بعدی که یک شرکت حسابداری را از دیگر شرکتهای حسابداری متمایز می نماید تسلط کادر اجرایی آن موسسه حسابداری به کلیه قوانین مالیات های مستقیم و استاندارد های حسابداری و قوانین تجارت ، بیمه و ارزش افزوده می باشد که در انجام بهینه امور حسابداری شرکت های تهرانسر بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت حسابداری در تهرانسر

ارتباط با ممیزین مالیاتی تهرانسر

ارتباط مثبت با اداره دارایی و بیمه و ثبت حوزه مربوط به منطقه تهرانسر از دیگر ویژگی یک شرکت حسابداری در تهرانسر می باشد . با توجه به فعالیت مستمر یک شرکت حسابداری در تهرانسر جدا از تجربه نحوه ارائه دفاعیه مسلما یک ارتباط خوب با اداره دارایی ایجاد میگردد که در نتیحه ی عملیات مالیاتی تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

مشاوره مالی حضوری و تلفنی به شرکت های ثبت شده در تهرانسر

مشاوره حضوری و تلفنی به قوی و در زمان سریع از دیگر ویژگی های مثبت یک شرکت حسابداری در تهرانسر می باشد که در زمان نیاز مشتری به موقع امکان حضوری مشتری در محل شرکت حسابداری در تهرانسر و یا اعزام نیرو حسابداری به محل شرکت در تهرانسر فراهم گردد.

شرکت حسابداری در تهرانسر

ارایه تضمین کتبی به شرکتهای تهرانسر

با توجه به اینکه واحد مالی مهمترین و حساس ترین بخش یک شرکت است اطمینان در عملکرد یک شرکت حسابداری خوب از جمله مواردی می باشد که خیلی باید در مورد آن تحقیق به عمل آورد ، یکی از مواردی که باعث ایجاد اطمینان از عملکرد شرکت حسابداری در تهرانسر می گردد اخذ تضمین کتبی می باشد که متاسفانه با توجه به عدم اطمینان اغلب شرکتهای حسابداری به عملکرد خود از ارائه تضمین بعنوان حسن انجام کار سر باز می زنند اما شرکت حسابداری ایلیا حساب با توجه به احاطه امور مالیاتی در منظقه تهرانسر در هنگام عقد قرارداد تضمین کتبی به متشتریان خود ارائه می نماید.

تعهد عدم افشاء اطلاعات توسط شرکت حسابداری در تهرانسر

ایلیا حساب همیشه متعهد میگردد كليه آمار و اطلاعات مربوط به عمليات مشتریان خود را كه به اقتضاء و ضرورت اداري در اختيار مي‌گيرد و يا ضمن كار به آنها دسترسي پيدا مي‌كند محرمانه تلقي نموده و از افشاء يا به كار بردن آنها در جهت خلاف منافع مشتریان چه در طول مدت قرارداد و چه پس از خاتمه قرارداد خودداري نماید.

صفر تا صد خدمات حسابداری به شرکت های ثبت شده در تهرانسر

از دیگر ویژگی مثبت یک شرکت حسابداری درتهرانسر به جامع بودن خدمات آن می باشد منظور از جامع بودن یعنی از اولین مرحله که ثبت شرکت و تشکیل پرونده مالیاتی می باشد باید در کنار مشتری باشد و تا انتها که تنظیم اظهارنامه مالیات عملکرد و حضور در جلسات دفاعیه مالیاتی می باشد در کنار مشتری باشد و ماننده یک وکیل از عملکرد مالی شرکت دفاع نماید و در آخر با دریافت برگ قطعی مالیاتی پرونده یک سال مالی مشتری را به نحوه احسن به اتمام برساند که همه ی این امور در صورتی حاصل میگردد که شرکت کادر بسیار قوی و مجرب در اختیار داشته باشد. در زیر به دیتیل خدمات قابل ارائه اشاره می نماییم.

شرکت حسابداری در تهرانسر

سایر تعهدات شرکت حسابداری ایلیا حساب
  • نماینده ایلیا حساب متعهد میگردد اسناد و مدارک تهیه شده توسط نماینده شرکت را بر اساس استانداردهای حسابداری در دفاتر حسابداری شرکت ثبت و گزارشات مورد نیاز  مشتریان را استخراج و تحویل نماینده مشتری نماید.
  • نماینده ایلیا حساب متعهد میگردد کلیه عملیات موضع قرارداد را در محل موسسه به انجام رساند و از خارج نمودن اسناد و مدارک بدون هماهنگی شرکت خودداری نماید، بایگانی اسناد حسابداری در محل موسسه صورت می پذیرد و پس از اتمام کار تحویل نماینده شرکت میشود.
  • مدیران ایلیا حساب متعهد می گردند وظايف و امور مشورتي که از طرف مشتری به آنها محول مي‌شود به نحو احسن و در زمان مورد نياز مشتری به انجام رساند.
  • ایلیا حساب متعهد مي‌گردد كليه آمار و اطلاعات مربوط به عمليات شركت را كه به اقتضاء و ضرورت اداري در اختيار او قرار مي‌گيرد و يا ضمن كار به آنها دسترسي پيدا مي‌كند محرمانه تلقي نموده و از افشاء يا به كار بردن آنها در جهت خلاف منافع شركت چه در طول مدت قرارداد و چه پس از خاتمه قرارداد جداً خودداري نماید و درصورت اثبات تخلف شرکت حق خود دانسته که از مجاری قانونی پیگیری نموده و موسسه نیز با توجه به حق دفاع نهایتا تسلیم رای قانونی باشد.
  • همواره هیچ یک از تکالیف پرداخت مزایای قانونی اعم از عیدی، سنوات، مرخصی و بیمه بر عهده مشتری نمی باشد.
  • ایلیا حساب متعهد می گردد در صورت درخواست شرکت در هر زمان نسبت به جابجایی حسابدار جاری اقدامات لازم را انجام نماید.
  • ایلیا حساب متعهد میگردد مسئولیت کلیه عملیات اجرایی و رفتاری حسابدار مقیم در محل شرکت را بر عهده گیرد.

شرکت حسابداری ایلیا حساب در تهرانسر

خدمات حسابداری ایلیا حساب برای شرکت های ثبت شده در تهرانسر:

  1. مشاوره حضوری و تلفن در محل مشتری یا شرکت حسابداری
  2. اجرای عملیات حسابداری در محل ایلیا حساب
  3. اعزام نیرو به کلیه مناطق تهرانسر
  4. مشاوره خرید و نصب و استقرار نرم افزار حسابداری
  5. ثبت اسناد حسابداری
  6. تنظیم و ارسال لیست بیمه و مالیات حقوق
  7. تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده
  8. تنظیم و ارسال گزارشات فصلی
  9. ارایه انواع گزارشات جهت تصمیم گیری مدیریت
  10. تنظیم و تسلیم اظهارنامه عملکرد سالیانه به همراه تحریر دفاتر
  11. تهیه صورتهای مالی شرکت
  12. حضور در جلسات دفاعیه مالیاتی

شرکت حسابداری در تهرانسر

شرکت حسابداری در محدوده تهرانسر

شرکت حسابداری ایلیا حساب با ده سال سابقه درخشان و با حضور فعال در تهرانسر و شهرک استقلال از شرکت های حسابداری شناخته شده در این منطقه می باشد. ایلیا حساب با ارائه خدمات کاملی نظیر خدمات حسابداری، خدمات مالیاتی ، خدمات حسابرسی، خدمات بیمه ای و ... می تواند صفر تا صد امور حسابداری و مالیاتی شرکت ها را برعهده گیرد و از این موضوع خیال مدیرعامل های شرکت های ثبت شده در تهرانسر را راحت نماید که همین امر موجب گردیده مشتریان زیادی در این منطقه به شرکت ما روی آورند.

امروزه شرکت های بسیاری با حوزه فعالیت های مختلف از جمله بازرگانی ، خدماتی، تولیدی ، پیمانکاری و ...  که در منطقه تهرانسر و شهرک استقلال فعالیت می نمایند در خصوص امور مالی با شرکت حسابداری ایلیا حساب بصورت اعزام نیرو و یا برون سپاری همکاری می نمایند.

کادر قوی شرکت حسابداری در تهرانسر

حوزه ادارات مرتبط با منطقه تهرانسر

اداره مالیات عملکرد مرتبط با تهرانسر : 1-شهرک غرب 2- ورداورد

اداره ارزش افزوده مرتبط با تهرانسر : جنت آباد

اداره ثبت مرتبط با تهرانسر : میرداماد

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
05:00
با ما در واتساپ صحبت کنید