شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

چه تعداد شرکت حسابداری فعال در تهران می باشد؟

چه تعداد شرکت حسابداری در تهران فعال می باشد؟ - چه تعداد شرکت حسابداری در تهران وجود دارد - دفتر خدمات مالی در تهران چه تعداد می باشد

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / چه تعداد شرکت حسابداری فعال در تهران می باشد؟
چه تعداد شرکت حسابداری فعال در تهران می باشد؟
25 تير، 1401
بازدید 13061 مرتبه

امتیاز : 4.5
تعداد رای : 185

چه تعداد شرکت حسابداری فعال در تهران می باشد؟
عنوانین

دلیل تعداد بالای شرکتهای حسابداری چیست؟

در کل دنیا اقتصاد کشور ها متکی به کسب و کارهای کوچک می باشد که کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست در ایران بنگاه های اقتصادی متعددی وجود دارد که تعداد آنها در سالهای اخیر بیش از پیش هم گردیده است. با توجه به اینکه هزینه استخدام یک حسابدار مجرب و یا مدیر مالی بالا می باشد اغلب شرکت ها اقدام به برون سپاری عملیات حسابداری خود زده اند که به واقع با این حرکت هزینه های خود را کنترل و سعی به دریافت بهترین خدمات حسابداری می نمایند. با توجه به موارد یاد شده و رشد کمیت شرکت ها در ایران و در تهران، شرکت حسابداری زیادی هم در کلان شهر تاسیس گردیده اند.

از کجا متوجه شویم کدام شرکت حسابداری بهتر می باشد؟

همانطور که مستحضر هستید پیچیده ترین و حساس ترین واحد هر شرکت واحد مالی آن می باشد از این رو در انتخاب واحد مالی باید بسیار بسیار دقت به عمل آورد که ما در این مطلب بصورت موشکافانه آنهار باهم بررسی می نماییم. متاسفانه این روزها اغلب مدیران بابت برون سپاری واحد حسابداری به نزدیک بودن محل دفتر خدمات مالی به دفتر شرکتشان توجه می نمایید و برخی هم بدون برسی سطح کیفی شرکت حسابداری فقط تاکید به عقد قرارداد با آشنایان خود دارند که به کرار برای اینگونه تصمیمات دردسر های مختلف مشاهده شده است.

به همین علت اولین اقدام جهت تشخیص سطح موسسه حسابداری هماهنگی جلسه حضوری می باشد و به هیچ عنوان با تماس تلفنی به سطح فنی مدیران و موسسه حسابداری نمی شود پی برد، مورد بعدی که بسیار حایز اهمیت می باشد رزومه شرکت حسابداری است همیشه باید سابقه موسسه حسابداری را مد نظر قرار دهیم ، یکی مورد دیگر که در موارد برون سپاری واحد حسابداری خیلی اهمیت دارد با توجه به سکرت بودن عملیات حسابداری به راز دار بودن شرکت حسابداری طرف مقابل باید دقت نمود که از افشا اطلاعات بر خلاف منافع مشتریان استفاده ننمایند.

تعداد شرکت و موسسات حسابداری در تهران

در کل آمار دقیقی از تعداد شرکت حسابداری در تهران وجود ندارد ولی با توجه به بررسی های صورت گرفته و آنالیز تبلیغات رسانه ها و شبکه های اجماعی تعداد شرکت های حسابداری در تهران بالا 50 موسسه می باشد که باید دقت زیادی در انتخاب بهترین شرکت حسابداری داشته باشیم.  

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
05:15
با ما در واتساپ صحبت کنید