شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

حسابداری در جردن

حسابداری در جردن - شرکت حسابداری در جردن - موسسه حسابداری در جردن - اعزام حسابدار به جردن - مشاوره بیمه در جردن - مشاوره مالی در جردن - مشاوره مالیاتی در جردن - خدمات حسابداری در جردن - وکیل مالیاتی در جردن - وکیل مالیاتی در جردن - خدمات حسابرسی در جردن - شرکت حسابرسی در جردن - موسسه حسابرسی در جردن - خدمات مالی در جردن - ایلیا حساب

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / حسابداری در جردن
حسابداری در جردن
6 خرداد، 1400
بازدید 12708 مرتبه

امتیاز : 4
تعداد رای : 130

حسابداری در جردن
عنوانین
بلوار نلسون ماندلا که بیشتر با نام خیابان‌ جردن شناخته می‌شود، جزو محله های لاکچری شمال تهران است. این مرحله در پیشین نام های بسیاری داشته است که نخستین آنها خیابان جهان کودک ،امیرپرویز ،نگار، بابک و در آخر منتهی به خیابان فرشته می شود. این محله از موقعیت تجاری بسیار خوبی برخوردار بوده و بیشتر موسسات و شرکت‌های تجاری به دنبال خرید دفتر و فعالیت در این منطقه بوده اند. تجارت و دیگر فعالیت‌های مشابه مانند فعالیت های خدماتی و پیمانکاری نیازمند حسابرسی کامل و درست می باشند. اکثریت موسسات حسابداری برای ارائه خدمات حسابداری خود به شرکت های فعال در جردن، تمایل به ثبت شرکت در این محل را داشته اند. ما در شرکت ایلیا حساب که یکی از خوش نام ترین شرکت حسابداری در جردن می باشد، با سابقه درخشانی نه تنها در جردن بلکه در اقصا نقاط تهران فعالیت می‌کنیم.

شرکت حسابداری در جردن

شرکت حسابداری در جردن

برای آشنایی بهتر با ما و  شرکت حسابداری ایلیا حساب، در ابتدای شروع همکاری ما یک جلسه با حضور مدیر شرکت و کارشناسان ایلیا حساب و همینطور حضور شما برگزار می‌کنیم تا بهتر با کارشناسان ما و خدمات و مزایای همکاری با ایلیا حساب شعبه شرکت حسابداری جردن آشنا بشوید. ما در ایلیا حساب با قرار دادن ویژگی های مورد نیاز یک شرکت حسابداری استاندارد به خصوص یک شرکت حسابداری در جردن توانسته ایم اعتماد اکثر مشتریان را جلب کرده و البته نظرات تمام مشتریان را به صورت کامل در سایت ایلیا حساب قرار داده ایم.

موسسه حسابداری در جردن

موسسه حسابداری در جردن

ما در موسسه حسابداری ایلیا حساب برای تمامی خدمات حسابداری از جمله خدمات مالی و مالیاتی قیمت های مقرون به صرفه و اقتصادی در نظر گرفته‌ایم. متخصصان ایلیا حساب پس از تعیین خدمات مورد نیاز شما قیمت متناسب با نوع حوزه فعالیت شما و وضعیت مالی تعیین کرده تا رضایت کامل از خدمات تیم ایلیا حساب را داشته باشد. شما حتی می توانید با مشتریان قبلی ما که در جردن فعالیت داشتند و نیازمند یک موسسه حسابداری در جردن بوده و از خدمات تیم ما رضایت داشته اند تماس گرفته و نظر آنها درباره خدمات ما را بدانید. کارشناسان ما در شعبه موسسه حسابداری جردن مانند دیگر شعبه ها، آماده حسابداری و ارائه مشاوره مالی و مالیاتی برای تمامی بخش های مختلف و همه نوع فعالیت تجاری ،پیمانکاری ،خدماتی و غیره هستند.

اعزام حسابدار به جردن

اعزام حسابدار به جردن

برای ارائه بهینه ترین خدمات، کارشناسان حسابداریمان را به محلی که شما تعیین میکنید اعزام می‌کنیم تا خدمات مورد نظر شما ارائه و قیمت تعیین شده پرداخت و رسید و فاکتور تحویل شما داده شود. البته این اعزام حسابدار هیچگونه تأثیری بر روی قیمت اصلی نخواهد داشت. برخی از شرکت های حسابداری برای اعزام حسابدار به خصوص اعزام حسابدار به جردن مقدار قابل توجه ای افزایش قیمت نسبت به قیمت اصلی در نظر می‌گیرند. اما در تیم ایلیا حساب به شما تضمین می‌کنیم که اعزام حسابدار جردن کاملاً رایگان بوده و هیچ گونه تاثیری بر روی قیمت اصلی خدمات نخواهد داشت.

مشاوره بیمه در جردن

مشاوره بیمه در جردن

شما می توانید در کنار مشاوره مالی و مالیاتی تیم ایلیا حساب ،از مشاوره بیمه در جردن نیز بهره‌مند شوید. مشتریان ایلیا حساب می‌توانند به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی با کارشناسان بیمه ایلیا حساب در تماس باشند و سوالات خود را در زمینه های مشاوره بیمه قانون کار و مشاور بیمه تامین اجتماعی با کارشناسان ما در میان بگذارند. کارشناسان ما با دانش تمام در این زمینه آماده ارائه مشاوره بیمه جرد و پاسخ گو به سوال حسابداری به صورت رایگان و ۲۴ ساعته می باشند.

مشاوره مالی در جردن

مشاوره مالی در جردن

یکی از خدمات مشاوره‌ای ایلیا حساب مشاوره مالی می‌باشد. از جمله خدمات مشاوره مالی جردن تیم ایلیا حساب می توان به مشاوره مالی جهت کاهش هزینه ها و افزایش سود مالی شرکت یا کسب و کار، مشاوره مالی جهت تهیه صورت ها و گزارشات مالی، مشاوره مالی جهت تصفیه صورت حساب های مالی با کمترین قیمت، مشاوره مالی جهت کمک به تصمیم گیری درست مدیران برای مباحث مالی و غیره اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از مشاوره مالی در جردن که توسط مشاوران متخصص و به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود، سوالات خود را با هرگونه موضوع یا مباحث مالی با مشاوران ما در میان بگذارید.

مشاوره مالیاتی در جردن

مشاور ه مالیاتی در جردن

حتما شما در کنار خدمات حسابداری به دنبال یک مشاوره مالیاتی هستید. یکی دیگر از خدمات مشاوره‌ای ما مشاوره مالیاتی جردن می باشد. ما با ارائه مشاوره مالی در جردن،مشاوره بیمه در جردن و مشاوره مالیاتی در جردن و ویگر خدمات حسابداری، ویژگی های مهم یک شرکت حسابداری استاندارد را لحاظ کردیم. برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های مالیاتی از جمله مشاوره مالیاتی جهت ارائه راهکارهای کاربردی مالیاتی، مشاوره مالیاتی جهت افزایش درآمد واحدهای تجاری و مشاوره‌های مالیاتی دیگر که در تمامی زمینه های مالیاتی و راهکارهای کاربردی می باشند ، با شماره هایی که در  بخش تماس با ما قرار دارند تماس حاصل فرمایید.

خدمات حسابداری در جردن

خدمات حسابداری در جردن

با استفاده از خدمات حسابداری جردن ایلیا حساب به بهبود و پیشرفت شرکت خود از نظر کسب و کار کمک کنید. شما میتوانید برای آشنایی بهتر با خدمات حسابداری ما وارد سایت ایلیا حساب شده و از بخش منو وارد بخش خدمات حسابداری شوید .خدمات حسابداری تیم ایلیا حساب به سه بخش حسابداری داخلی، حسابداری عملیاتی و حسابداری مالیاتی و تحریر دفاتر تقسیم می‌شوند. حسابداری مالیاتی که اکثریت واحدهای تجاری از آن استفاده می کنند .دوم حسابداری داخلی که برای گزارش به مدیران جهت جلوگیری و هدر نرفتن دارایی‌ها و منابع می باشد و البته ثمره از حافظه اطلاعاتی شرکت مشتری خارج نمی شود. سوم حسابداری عملیاتی که خیلی با آن آشنایی ندارید اما استفاده از آن نتیجه خوبی دارد.

وکیل مالیاتی در جردن

وکیل مالیاتی در جردن

وکلای مالیاتی ایلیا حساب با دانش تمام در خصوص مالیات، جزو وکلای مالیاتی متخصص ایران عزیزمان هستند. وضیفه یک وکیل مالیاتی کاهش جرایم مالیاتی شرکت یا یک کسب و کار به صورت متخصصانه و کاملا دقیق می باشد. ما در شرکت ایلیا حساب وکلای مالیاتی پر تخصص و با سابقه را استخدام می کنیم تا مشتریان ما تجربه خدمات عالی را داشته باشند. ارسال وکیل مالیاتی در جردن برای مشتریان ما کاملا رایگان بوده و هزینه بعد اتمام خدمات با کمترین قیمت توسط مشتری پرداخت می شود. وکیل مالیاتی جردن یکی خدمات مورد تقدیر قرار گرفته و استاندارد تیم ایلیا حساب بوده. ما با بررسی ویژگی های مهم یک وکیل مالیاتی، وکلای مالیاتی برای ایلیا حساب استخدام میکنیم؛ ویژگی هایی که ما برای ثبت نام وکیل مالیاتی لحاظ کردیم به این صورت می باشند:

  • تسلط کامل وکیل با شیوه های مذاکره
  • آشنایی کامل با روال کار و قوانین مالیاتی و پیشبرد تمام سود به سمت مشتری
  • توانایی به روز بودن نسبت به قوانین مالیات
  • وکیل داوطلب برای استخدام مدارک تحصیلی کامل و رتبه بالا را داشته باشد

خدمات مالی در جردن

خدمات مالی در جردن

ما با پشتکار فراوان توانسته ایم کامل ترین خدمات مالی در تهران را ارایه و و جوایز بزرگی را از آن خود کنیم. مهمترین دلیل پیشرفت ما در ارایه خدمات مالی جردن و اقساء نقاط تهران، وجود 64 کارمند مشتاق و پر تخصص اعم از مشاوران بیمه، مالیات، مالی و حسابداران مالی و مالیاتی و وکلای با تجربه مالیاتی می باشد.شما مشتوانید برای اطلاع پیشر با ما و خدمات مالی در جردن با مشاوران ما به صورت اینترنتی یعنی با استفاده از اپلیکیشن مشاوره حسابداری یا تفلنی تماس حاصل فرمایید.

حسابرسی در جردن

حسابرسی در جردن

برخی از شرکت های تجاری، پیمانکاری یا خدماتی اقدام به حسابداری بخش های مختلف شرکت یا کسب و کار به صورت شخصی نموده اند. البته به دلیل عدم اطلاعات و آگاهی مدیران مشاغل از انتخاب درست یک حسابدار و انتخاب آن باید یک نوع بازرسی برای این کار انجام داد.ما در موسسه حسابداری و موسسه حسابرسی ایلیا حساب به جزء خدمات حسابداری ، حسابرسی نیز ارایه می دهیم. یعنی ما بعد درخاست شما چند حسابرس به محل کاری شما ارسال میکنیم تا حسابرسان ما به عنوان یک بازرس حسابدار ، حسابداران و سوابق حسابداران شما را مورد بررسی قرار داده و متمایز بودن حسابداران شما تشخیص داده شود.ما در ایلیا حساب  که یک شرکت حسابرسی و حسابداری با خدمات متنوع است ، توانسته ایم با تشخیص حسابداران متمایز و غیر متمایز شرکت های مشتری که اقدام  به ثبت نام حسابدار و حسابداری بخش های مالی و مالیاتی شرکت خود پرداختند ، به پیشرفت و اقزایش سود آنها کمک کرده ایم. از خدمات حسابرسی تیم ما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارسال چند حسابرس متخصص که سابقه حسابداری دارند به محل مورد نظر شما برای حسابرسی
  • تشخیص حسابدار متمایز و حسابدار غیر حرفه ای شرکت شما
  • بررسی کامل و پیشرفته حسابداران شرکت شما با کمترین قیمت ممکن

تعدادی موسسه حسابرسی در جردن ثبت شده اند اما فرق ما با آن ها تضمین میباشد ، اکثریت شرکت حسابرسی در جردن ، تضمین خدمات حسابرسی در جردن برای مدیران این شرکت های حسابرسی اهمیت چندانی ندارد. وقتی ما در ایلیا حساب به شما تضمین کتبی ک به صورت یک سفته هست ارایه می دهیم به این معناست که ما تمامی خدمات درخواست شده را طبق قوانین و استاندارد های ملی حسابداری انجام و دقیقا به میزان مبلغ قرار داد به مشتری ارایه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از بخش حسابرسی در جردن ، با شماره هایی که در بخش تماس با ما وجود دارند تماس حاصل فرمایید.

 

آیا خدمات شرکت حسابداری ایلیا حساب فقط برای جردن است؟
حق الزحمه خدمات حسابداری در جردن چقدر می باشد؟
آیا اعزام نیرو حسابدار به جردن دارید؟

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
12:01
با ما در واتساپ صحبت کنید