شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

حسابداری در کرج

حسابداری در کرج - شرکت حسابداری در کرج - موسسه حسابداری در کرج - اعزام حسابدار به کرج - خدمات مالی در کرج - مشاوره مالی در کرج - مشاوره مالیاتی در کرج - مشاوره بیمه در کرج - حسابرسی در کرج - وکیل مالیاتی در کرج - وکیل اداره کار در کرج - ایلیا حساب

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / حسابداری در کرج
حسابداری در کرج
29 تير، 1400
بازدید 12596 مرتبه

امتیاز : 4
تعداد رای : 105

حسابداری در کرج
عنوانین

کرج یکی از کلان شر های پر جمعیت ایران می باشد. این شهر با جمعیت 1,592,492 نفر، جزوء شهر های پر جمعین کشور می باشد و در رتبه جهانی، بیست و دومین کلانشهر پر جمعیت خاورمیانه است. همچنین کرج بعد از تهران رتبه دومین شهر مهاجر پذیر در کشور را دارد. نام کرج از واژه کاوک آمده است و دلیل آن هم این است که در میان دره ای واقع شده. همچنین این شهر میزبان کسب و کار های بزرگی بوده و خواهد و برخی شرکت ها در کرج مشغول به فعالیت و ثبت شرکت نموده اند. اما نکته ای که حائز اهمیت است نیاز کسب و کار به حسابداری امور مالی و امور مالیاتی و رسیدگی به آنها می باشد. در همین راستا موسسات حسابداری اقدام به ارائه خدمات مالی خود در کرج نموده اند. ما در ایلیا حساب که یکی از خوش نام ترین شرکت های ارائه دهنده حسابداری در کرج می باشد، خداتمان را با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی در اختیار مشتریان عزیز می گذاریم. به دلیل اینکه شرکت های تجاری، پیمانکاری و خدماتی یا دیگر فعالیت های کاری دانش کامل در خصوص امور مالی و مالیاتی و ثبت اظهارنامه مالیاتی ندارند  و در اینجا به یک حسابدار نیاز است تا امور مالی شرکت شما را انجام و اسناد حسابداری را ثبت نماید. با ایلیا حساب همراه باشید تا در ادامه مظلب شما را با خدمات ما آشنا کنیم.

شرکت حسابداری در کرج

شرکت حسابداری در کرج

وظیفه یک شرکت حسابداری انجام امور مالی شرکت مشتری و ثبت سند حسابداری و همینطور کاهش جرایم مالیاتی می باشد. اما در پند سال اخیر مشاهده شده که حتی حسابداران کم تجربه و تازه وارد نیز به صورت حرفه ای در برخی شرکت حسابداری در کرج فعالیت می نمایند و گاهی اوقات می تواند باعث بروز مشکلاتی در امور مالی شرکت شود. شرکت حسابداری ایلیا حساب با سابقه درخشان و تجربه بالا و همینطور کارکنان و حسابداران متخصص در امور مالی، مالیاتی و بیمه و ارائه مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی، جزوء بهترین شرکت حسابداری کرج بوده اما فرقی که ایلیا حساب با دیگر شرکت های حسابداری دارد این است که خدمات نا محدود و متعددی ارائه می دهد. ما به صورت 24 ساعته مشاوره بیمه، مالی، مالیاتی و خرید نرم افزار حسابداری می دهیم و هیچ هزینه در مشاوره دریافت نمی کنیم، همینطور ما در ارائه خدمات حسابداری، یک سفته به معنای حسن انجام و ارائه خدمات دقیقا به میزان مبلغ پرداخت شده می دهیم و قیمت خدماتمان را تضمین می نماییم. ما برای اختلافات بین کارمند و کارفرما خدماتی در نظر گرفته ایم، کارمندان و کارفرمایان می توانند با استفاده از وکیل اداره کار ایلیا حساب حق و حقوق خود را دریافت نمایند البته در ادامه مطلب شما با وکلای اداره کار ما نیز آشنا می کنیم. تمامی این ها فقط کمی از خدمات حسابداری ما می باشند.

موسسه حسابداری در کرج

موسسه حسابداری در کرج

ثبت اسناد حسابداری یکی از مهمترین کار ها در امور مالی کسب و کار می باشد و دلیل آن هم این است که اگر اسناد به درستی ثبت نشوند ممکن است باعث بروز مشکلاتی نظیر جرایم مالیاتی بالا در شرکت شود. در همین راستا ما در موسسه حسابداری کرج برای کمک به مدیران مشاغل در کرج برای انجام امور مالی و مالیاتی به خصوص کاهش جرایم مالیاتی آماده ارائه خدمات حسابداری در هر نقطه کرج می باشیم. ما با پشتوانه فراوان و داشتن2 شعبه فعال در کرج در تلاش برای ارائه بهترین خدمات برای مشتریان عزیز می باشیم. یکی از خدمات حسابداری موسسه حسابداری ایلیا حساب کاهش جرایم مالیاتی می باشد، ما جرایمی که از سوی سازمان تأمین اجتماعی و اداره مالیات بنا بر هر دلیلی در نظر گرفته شده است را مورد بررسی و تا حد امکان کاهش می دهیم. حتی وکلای مالیاتی ایلیا حساب در خصوص اتفاقاتی که منجر به تعلق جریمه سنگین شده است، حق و حقوق شما را پس ی گیرند که البته در ادامه راجع به وکلای مالیاتی ما نیز توضیح خواهیم داد.

اعزام حسابدار به کرج

اعزام حسابدار به کرج

یکی از مهمترین دلایلی که شرکت ایلیا حساب را به یک شرکت حسابداری معتبر و خوش نام تبدیل کرد، اعزام حسابدار به کرج به صورت نامحدود می باشد. ما برترین حسابداران و کارشناسان را در تمامی نقاط کرج و شهر های همجوار به طورت پاره وقت و تمام وقت اعزام می نماییم. ما در تیم ایلیا حساب اعزام حسابدار کرج اعم از خود حسابدار، حسابدار ارشد، رئیس حسابداری، مدیر ایلیا حساب، مشاور مالی و مالیاتی، بیمه و اداره کار را به طور حضوری و به صورت تمام وقت، ارائه می دهیم. شما می توانید با ما تماس گرفته و درخواست اعزام حسابدار به هر نقطه ای در کرج و طبق درخواست خود مکان مورد نظر خود را اعلام نماید تا ما بلافاصله نیروی حسابدار را اعزام نماییم. با توجه به اینکه امروزه استخدام حسابدار بسیار هزینه بر و سخت می باشد، می توان تمامی امور مالی خود را به ما سپرده و هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشید.

خدمات مالی در کرج

خدمات مالی در کرج

ما در کرج کامل ترین خدمات مالی کرج را ارائه می دهیم. از جمله خدمات ما می توان به کانورت اسناد حسابداری و تحریر دفاتر قانونی اشاره کرد.  کانورت اسناد حسابداری که توسط متخصصان ایلیا حساب انجام می شود، بدون خطا انجام می شود و ما ضمانت می کنیم که این عمل با دقت بالا انجام می شود. شاید برای شما سوال پیش بیاید که ما برای کدام نرم افزار های حسابداری کانورت اطلاعات انجام می دهیم؟ ما در تمامی سیستم های حسابداری که قابلیت دریافت اطلاعات inport از نرم افزار اکسل را داشته باشند کانورت اسناد و اطلاعات حسابداری انجام می دهیم و مدت زمان این عملیات بسته به حجم اطلاعات می باشد اما اکثریت بین 2 الی 6 ساعت می باشد و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. حتی ما فایل هایی با فرمت های اکسس و بک آپ نرم افزار حسابداری را نیز کانورت می کنیم. در ایلیا حساب به اندازه حجم اطلاعات، اسناد و کدینگ هزینه عملیات تعیین می شود و البته تخفیفاتی نیز در نظر خواهیم داشت. حتما شما در امور مالیاتی شرکت خود با جرایم مالیاتی نیز مواجه شده اید. امروز ما به تمامی مدیران و کارفرمایان در کرج این امکان را می دهیم که با استفاده از خدمات مالی ما می توانند سنگین ترین جرایم مالیاتی را تا حد چشم گیری کاهش دهند. همه ما می دانیم جرایم مالیاتی می توانند به دلیل بی توجهی به برخی موارد یا اشتباهات و اشکالات پیش آمده می باشند، اما ما در تیم ایلیا حساب جرایم را تا حد امکان کاهش می دهیم و همینطور مشاوره مالیاتی ارائه می دهیم که به شما راهکار های جلوگیری از اشتباهاتی که منجر به جرایم مالیاتی می شود ارائه خواهد شد.

مشاوره مالی در کرج

مشاوره مالی در کرج

بسیاری از مدیران مشاغل و صاحبان کسب و کار به دنبال راه هایی جهت افزایش سود شرکت و درآمد ملی کسب و کار می باشند، اما نکته ای که وجود دارد این است که برای این کار باید هزینه ای پرداخت کرد و یک حسابدار استخدام نمود یا از یک مشاور کمک گرفت و البته هزینه ای نیز می بایست پرداخت کرد. ما یک مژدگانی برای مدیران و صاحبان مشاغل داریم، مژدگانی ما به این افراد مشاوره مالی رایگان و 24 ساعته در کرج می باشد. متخصصان مالی ایلیا حساب به صورت 24 ساعته و کاملا رایگان مشاوره مالی در کرج ارائه می دهند و هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد. ما در ایلیا حساب با استفاده از بهترین مشاوران مالی با تجربه، مشاوره مالی کرج ارائه می دهیم. همانور که مستحضر هستید وظیفه یک مشاور مالی برنامه ریزی مالی و کمک به شرکت برای افزایش درآمد مالی می باشد.

مشاوره مالیاتی در کرج

مشاوره مالیاتی در کرج

مالیات یکی از پیچیده ترین امورات در کسب و کار می باشد و برای انجام آنها و دریافت راهنمایی های لازم نیاز به یک مشاور مالیاتی و استفاده از مشاوره مالیاتی می باشد. یکی از مهمترین وظایف یک مشاور مالیاتی آماده سازی و ارائه اظهارنامه مالیاتی می باشد، مشاور مالیاتی تجربه بیشتری نسبت به یک حسابدار در ارائه اظهارنامه مالیاتی داشته است. یک حسابدار در امور مالی تجربه بیشتری دارد و دانش او بیشتر در امورات مالی می باشد، اما یک مشاور مالیاتی در تفاوت با حسابدار دانش بیشتری در امور مالیاتی مانند ثبت اظهارنامه مالیاتی دارد و  در این کار دقت بالاتری دارا می باشد. در تیم شرکت حسابداری ایلیا حساب، مشاوران مالیاتی متخصص و مجرب در تمامی امور مالیاتی و ثبت اظهارنامه مالیاتی و به خصوص کاهش جرایم مالیاتی دارند و آماده ارائه دیگر خدمات مشاوره مالیاتی همچون انجام تمامی محاسبات پیچیده مالیاتی، راهنمایی و سامان دهی برای کاهش و جلوگیری از جرایم مالیاتی و اعلام جدیدترین قوانین و استاندارد های مالیاتی به مشتری جهت اطلاع رسانی می باشند. اما ما در در خدمات مشاوره مالیاتی در کرج برای تماس مشتریان با ما و کسب مشاوره، هزینه ای در نظر نگرفته ام و به این معناست که مشتریان می توانند به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی با مشاوران ما در تماس باشند و سوالات خود را ما در میان بگذارند. لازم به ذکر است که مشتریان عزیز می توانند در بستر اینترنت و با استفاده از اپلیکیشن مشاوره مالیاتی حسابدار اپ با مشاوران مالیاتی ما در تماس باشند و به صورت رایگان از مشاوره مالیاتی کرج ایلیا حساب استفاده نمایند.

مشاوره بیمه در کرج

مشاوره بیمه در کرج

یکی از مشکلات بیمه گذاران، انتخاب بیمه درست و مناسب و کم قیمت می باشد. از این رو مشاوران بیمه وظیفه راهنمایی و بررسی نیاز های بیمه گذار و پیشنهاد بیمه مناسب به او می باشد. ایلیا حساب با چشتوانه فراوان دانش تمام در اقتصاد جزوء برترین شرکت حسابداری ارائه دهنده کامل ترین خدمات حسابداری و مشاوره می باشد، ما در کنار مشاوره مالی، مالیاتی و اداره کار، مشاوره بیمه در کرج ارائه می دهیم و به راهنمایی مشتریان و پیشنهاد بهترین بیمه مناسب وضع مالی و نیاز مشتری پرداختیم و بیمه ای که دارای مناسب ترین قیمت، سابقه، سطح توان شرکت بیمه و پوشش را داشته باشند به مشتری متناسب با نیاز خود از بیمه عمر تا سرمایه گذاری معرفی می نماییم. مشاوره بیمه کرج ایلیا حساب توسط برترین مشاوران بیمه کشور ارائه داده می شوند و حتی مشاوره بیمه ما در اپلیکیشن مشاوره حسابدار اپ نیز امکان پذیر می باشد.

حسابرسی در کرج

حسابرسی در کرج

امور مالی و اسناد حسابداری یکی از مهمترین بخش های یک کسب و کار می باشند، با توجه به این موضوع صاحبان کسب و کار در تلاش برای بهبود کلی مشکلات در اسناد ثبت شده می باشند اما به دلیل عدم زمان و دانش کافی توانایی انجام این کار را ندارند. شرکت حسابرسی در کرج ایلیا حساب آماده اعزام حسابرسان مجرب به همه نقاط می باشد و خدمات حسابرسی در کرج ما به این صورت می باشد که ما از طرف موسسه حسابرسی در کرج ایلیا حساب برای مشتریان در کرج حسابرسان را اعزام می نماییم و تمامی فعالیت های حسابداری شرکت را مورد بررسی قرار خواهیم داد و اشکالات و اشتباهات موجود در اسناد حسابداری به طور تخصصی تصحیح می نماییم. خدمات حسابرسی ما باعث شده است که بسیاری از مشتریان ایلیا حساب کسب و کاری موفق را تجربه کنند و به درآمد مالی بیشتری برسند. ما در شرکت حسابرسی ایلیا حساب با این عقیده که اطلاعات مالی و استفاده از آنها در رقابت های اقتصادی بهترین راه برای موفقیت می باشد، در تلاش برای اصلاح اشباهات اسناد حسابداری و امور مالی شرکت مشتری می باشد و به عنوان موسسه حسابرسی فعالیت خود را در کرج آغاز نموده ایم.

وکیل مالیاتی در کرج

وکیل مالیاتی در کرج

شاید به شما از سوی سازمان امور مالیاتی یا سازمان تأمین اجتماعی جرایمی تعلق گیرد که شاید به هر دلیلی بیش از هد توان مالی شما و اندازه معمول باشد. یعنی امکان دارد جریمه برای بیشتر از انتظار خود و توان مالی خود باشد و شما قصد دریافت حق و حقوق خود از اداره مالیات را دارید یعنی می خواهید جریمه کمتری را بپردازید. بیشتر خدمات یک وکیل مالیاتی همانند یک وکیل حقوقی شده است و دلیل آن هم این است که روز به روز علم حسابداری پیچیده تر و تخصصی تر شده است. بو طور خلاصه وظیفه یک وکیل مالیاتی دفاع از موکل خود در امورات مالیاتی بیمه، عملکرد، ارزش افزوده و حسابرسی می باشد و در این خصوص لایحه های کار آمد برای دفاع از موکل ارائه می دهد. بسیاری از سازمان ها و موسسات وکیل مالیاتی به طور رایگان مشاوره ارائه نمی دهند و هزینه ای دریافت می نمانید، ما در تیم ایلیا حساب حق الزحمه وکیل مالیاتی را بسته به حجم اسناد حسابداری و سابقه کاری وکیل در تعیین می کنیم اما برای مشاوره هیچ هینه ای در نظر نگرفته ایم و راه های متعددی برای ارتباط با وکیل مالیاتی در کرج قرار داده ایم، شما می توانید به صورت حضوری، تلفنی، اپلیکیشن مشاوره مالیاتی حسابدار اپ، پیام رسان واتساپ یا تلگرام یا سامانه پرسش و پاسخ حسابدار اپ با وکیل مالیاتی کرج ایلیا حساب در تماس باشید.

وکیل اداره کار در کرج

وکیل اداره کار در کرج

امروزه کارمند و کارفرما اختلافاتی دارند که از دلایل آنها می توان به عدم پرداخت حقوق به موقع اشاره نمود یا جدا از اختاف کارمند و کارفرما، مشکلاتی مانند آسیب دیدگی کارمند در کار می باشد که کارمند به دنبال حق و حقوق خود در این باره می باشد. تخصص یک وکیل اداره کار همانطور که از اسمش پیداست در این زمینه می باشد که از حق و حقوق موکل خود که می تواند کارفرما یا کارمند باشد و با بررسی کامل پرونده دفاع کند. ما در تیم ایلیا حساب موکل های حقوقی و اداره کار متخصصی را داریم که با بررسی کامل و دقیق پرونده مشتری، از حق و حقوق مشتری دفاع می کند. ما در کنار وکیل اداره کار در کرج به مشتریان این امکان را می دهیم که با وکلای اداره کار ما به صورت تلفنی یا اینترنتی در تماس باشند و از مشاوره وکیل اداره کار کرج استفاده نمایند.

چه اطمینانی از خدمات مالی و مالیاتی ایلیا حساب در کرج می باشد؟
تا چه زمانی می توانیم با مشاوران ایلیا حساب در ارطبات باشیم؟
آیا برای تماس با مشوران ایلیا حساب هزینه ای دریافت می نمایید؟
آیا مشاوران ایلیا حساب در کرج به سوالات حسابداری نیز پاسخ می دهند؟
آیا شما به کرج نیرو حسابدار اعزام می نمایید؟
هزینه خدمات حسابداری ایلیا حساب در کرج چقدر می باشد؟

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
09:26
با ما در واتساپ صحبت کنید