شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

حسابداری در هفت تیر

حسابداری هفت تیر | ایلیا حساب - شرکت حسابداری در هفت تیر -موسسه حسابداری در هفت تیر - خدمات حسابداری در هفت تیر - خدمات مالی در هفت تیر - مشاوره مالی در هفت تیر - مشاوره مالیاتی در هفت تیر - اعزام حسابدار به هفت تیر

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / حسابداری در هفت تیر
حسابداری در هفت تیر
12 فروردين، 1400
بازدید 12638 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 119

حسابداری در هفت تیر
عنوانین

امروزه فروشندگان پوشاک یا مدیران مشاغل بسیار زیادی در محله هفت تیر تهران فعالیت دارند. چرا که در هفت تیر بورس پوشاک زنانه،مردانه و بچه گانه بسیار زیاد می باشد. محله هفت تیر دارای یک میدان میباشد که در حال حاضر به یکی از مهم ترین میدان های تهران شناخته می شود. میدان هفت تیر در گذشته میدان ۲۵ شهریور نام داشت. شرکت ها و موسسات و مغازه ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ بسیار زیادی در هفت‌تیر فعالیت دارند که اکثریت زمینه کاری این افراد،فروش پوشاک می باشد. همانطور که می‌دانید بورس پوشاک در هفت تیر بسیار زیاد می باشد بنابراین مدیران مشاغلی که در آنجا فعالیت دارند به دلیل اینکه مشتریان بسیار زیادی داشته،نیازمند یک حسابدار برای حسابداری بخش های مختلف مالی موسسه یا شرکت و یا فروشگاه می باشند. امروز ما در هفت تیر با حسابداران‌خبره مان به منظور انجام تمامی امور حسابداری در هفت تیر با قیمت اقتصادی و همراه با مشاوره مالی و مالیاتی رایگان و همینطور اعزام حسابداران مان،آماده خدمت رسانی می باشیم.

شرکت حسابداری در هفت تیر

 نه تنها موسسات و شرکت‌های فروشنده لباس بلکه افراد دیگری با زمینه های کاری دیگری در هفت تیر فعالیت می کنند که نیازمند وجود یک شرکت حسابداری در هفت تیر تهران می‌باشند. بنابراین تعدادی شرکت حسابداری در هفت تیر برای حسابداری ثبت شده اند اما به دلیل عدم ویژگی‌ها خدمات لازم انتخاب یکی از این شرکت های حسابداری بسیار سخت می باشد. اما ایلیا حساب از بین تمامی این شرکت حسابداری هفت تیر،منتخب بسیاری از فروشندگان یا مدیران مشاغل در هفت تیر قرار گرفته. 

موسسه حسابداری در هفت تیر

شاید هر یک از موسسه حسابداری در هفت تیر که فعالیت دارند توانایی یا خدمات مدنظر مشتریان را نداشته باشند. به عنوان مثال اکثریت موسسه حسابداری هفت تیر در فعالیت خود مشاوره تمام وقت را برای مشتریان نمی گذارند یا از خدمات خود تضمین کتبی نمی دهند یا خدمات خود را با قیمت بسیار بالا ارائه می دهند. یکی از دلایل مورد انتخاب قرار گرفتن ما برای مدیران مشاغل نیازمند حسابداری در هفت تیر، تضمین کتبی ما می باشد. وقتی ما به عنوان یک موسسه حسابداری به شما مشتریان تضمین کتبی که به صورت یک ستفه میباشد میدهیم بدین معناست که ما و تمامی کارکنان ما استانداردهای حسابداری از جمله نحوه ارائه صورتهای مالی،صورت جریان وجوه نقد،درآمد عملیاتی،ذخایر،بدهیهای احتمالی و دارایی‌های احتمالی،گزارش عملکرد مالی،داراییهای ثابت مشهود،افشای اطلاعات اشخاص وابسته،تسعیر ارز،دارایی های نامشهود،ترکیب های تجاری،صورتهای مالی تلفیقی،گزارشگری مالی میان دوره ای،فعالیتهای کشاورزی،فعالیت های بیمه عمومی، فعالیتهای ساخت املاک، سود هر سهم، کاهش ارزش دارایی ها،داراییهای غیرجاری نگهداری شده برای فروش و عملیات متوقف شده و همین طور قوانین حسابداری از جمله حسابداری موجودی مواد و کالا،گزارش عملکرد مالی،حسابداری پیمان های بلند مدت،حسابداری کمک های بلاعوض دولت،رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه،قانون تجارت،قانون کار،قانون مالیات بر ارزش افزوده،قانون مالیاتهای مستقیم جدید و بسیاری دیگر را رعایت کرده و توجه ویژه‌ای به تمامی آنها داشته ایم. 

مشاوره مالی در هفت تیر

 یکی دیگر از دلایل رضایت مشتریان ما از خدماتی که ما ارائه داده ایم، مشاوره مالی می باشد. چرا که مشاوره مالی که توسط مشاوران پر تخصص ما صورت می گیرد،به صورت ۲۴ ساعته  یا تمام وقت یا نیمه وقت و یا پاره وقت می‌باشد.خدمات مشاوره مالی در هفت تیر ایلیا حساب شامل مواردی همچون مشاوره پیرامون حقوق و دستمزد،مشاوره پیرامون خزانه داری،مشاوره نظارت به امور تصفیه شرکت ها،مشاوره جهت انتخاب نرم افزارهای رایانه‌ای،تهیه و تنظیم نظامنامه مالی و سازمانی،تعریف پارت سازمانی واحد مالی،طراحی فرم ها و فرآیندهای عملیاتی انبارها،داراییهای ثابت،مشاوره طراحی و بهینه سازی روش ها و رویه های حسابداری با نگاه ویژه و منطبق با استانداردهای حسابداری و غیره هستند.شما میتوانید جهت استفاده از مشاوره مالی هفت تیر ما و ارتباط با مشاوران ما با شماره هایی که در بخش تماس با ما قرار دارند تماس حاصل فرمایید.

مشاوره مالیاتی در هفت تیر

شاید با خود سوال داشته باشید که مشاوره مالیاتی ایلیا حساب چگونه است و شامل چه مواردی می شوند؟ مشاوره مالیاتی در هفت تیر ما در ایلیا حساب مانند مشاوره مالی مان به صورت ۲۴ ساعته می باشد و شامل مشاوره تخصصی مالیات بر ارزش افزوده،مشاوره تخصصی مالیات بر ملک و ارث و غیره،مشاوره تخصصی معافیت های مالیاتی،مشاوره تنظیم اظهارنامه و دفاتر قانونی،مشاوره تنظیم لوایح و دفاعیه های مالیاتی،مشاوره عمومی مالیاتی،تهیه اسناد و مدارک مالی جهت جلوگیری از تشخیص مالیات به صورت علی الراس،نحوه تنظیم دفاتر مالیاتی جهت جلوگیری از رد دفاتر،مشاوره مالیات تکلیفی،مشاوره در خصوص مالیات بر درآمد اجاره،مشاوره مالیات بر حقوق،مالیات بر ارزش افزوده،مشاوره نحوه تنظیم گزارش های مورد نیاز ممیزین مالیاتی،ممیزین مالیات بر ارزش افزوده،سازمان تامین اجتماعی و حسابرسان است.  مشاوره مالیاتی هفت تیر ما جهت جلوگیری از تشخیص مالیات بر ارزش افزوده در آینده و انجام امور مالیاتی شرکت یا موسسه شما می‌باشد.

اعزام حسابدار به هفت تیر

ما برای راحتی حال شما آماده اعزام حسابداربه تمامی نقاط هفت تیر هستیم. یعنی شما اگر هر جای هفت تیر حضور داشته باشید می توانید با یک تماس درخواست اعزام حسابدار به هفت تیر را کرده و ما به محض تماس شما حسابداران خود را به مکان مورد نظر شما اعزام می‌کنیم. محدوده اعزام حسابدار ما به تمامی نقاط شهر های موجود از شعبه های ما میباشد.

خدمات مالی در هفت تیر

 نوبت به خدمات مالی در هفت تیر ما می رسد که به شما معرفی کنیم. خدمات مالی ما شامل تهیه و تنظیم و تحریر دفاتر پلمپ قانونی،ممیزی و کنترل انبار،جمع آوری و آنالیز فاکتورهای خرید و فروش،ثبت نام کد اقتصادی،ارسال لیست بیمه حقوق پرسنل پایان هر ماه،کنترل و مدیریت هزینه ها و ارائه راهکار ها جهت مدیریت بهتر هزینه ها،مشاوره و استغرار روش ها و سیستم های نوین فروش به هدف ایجاد تحول در ساختار فروش،تجزیه و تحلیل وضعیت مالی موسسات و شرکت ها،تهیه صورتهای مالی تلفیقی،کانورت اسناد حسابداری و.... می باشد.

 خدمات مالیاتی در هفت تیر

در آخر می‌خواهیم خدمات مالیاتی ما را به شما معرفی کنیم. خدمات مالیاتی در هفت تیر ما شامل مواردی همچون مالیات بر درآمد،تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی،تنظیم اظهارنامه عملکرد،تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده،بررسی مشکلات مالیاتی،طراحی و تدوین سیستم های حسابداری برای شرکتهای تازه تاسیس،کاهش جرایم مالیاتی،حسابداری حقوق و دستمزد ها،عملیات حسابداری شرکتی،تهیه و تنظیم صورت های مالی و حسابرسی،راه اندازی برنامه های حسابداری و ارائه خدمات پشتیبانی و چند مورد دیگر که جزو خدمات مالیاتی هفت تیر ایلیا حساب می باشند.

خدمات حسابداری در هفت تیر

اگر از خدمات حسابداری  و مشاوره مالیاتی و مالی ما رضایت داشتید، با ما تماس حاصل فرمایید تا ما بعد از هماهنگی لازم به صورت حضوری یا اعزام حسابدار در هر جای هفت تیر یا تهران در کلیه زمینه حسابداری به صورت تضمینی از خدمات حسابداری در هفت تیر ما که در زیر به دیتیل آن اشاره کردیم بهره‌مند شوید.

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
08:08
با ما در واتساپ صحبت کنید