شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در بازار

شرکت حسابداری در بازار + بهترین شرکت حسابداری در بازار + موسسه حسابداری در بازار + بهترین موسسه حسابداری در بازار + شرکت حسابداری بازار

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در بازار
شرکت حسابداری در بازار
11 بهمن، 1399
بازدید 12611 مرتبه

امتیاز : 4.5
تعداد رای : 112

شرکت حسابداری در بازار
عنوانین

شرکت حسابداری در بازار

شرکت حسابداری در بازار با توجه به جمعیت زیاد و ازدحام در منطقه بازار و وجود بسیار زیادی ازشرکت ها، فروشگاه ها، مغازه ها و مجتمع  تجاری های مختلف در صنف های مختلف شرکت حسابداری ایلیا حساب یک شعبه در نزدیکی بازار تاسیس کرده است. که به کلیه منطقه های بازار اعم از 15 خرداد، شوش، مولوی،بهارستان، و...  خدمات مالی و مالیاتی ارائه میدهد. باتوجه به گستردگی منطقه بازار وجود یک شرکت حسابداری خوب  در منطقه  بازار نیاز هست تا مجموعه های نام برده شده بتوانند کلیه امور مالی و مالیاتی خود را با کمک حسابداران خبره شعبه شرکت حسابداری در بازار ایلیا حساب به سرانجام برسانند. با توجه به قدیمی بودن منطقه بازار شرکت های زیادی در بازار و محدوده بازار به ثبت رسیده اند و شرکت های زیادی در حال ثبت هستند که کلیه شرکت های ثبت شده و درحال ثبت به خدمات حسابداری و مالیاتی نیاز دارند که ایلیا حساب با حضور فعال در بازار و با داشتن مدیران ارشد و نیروهای مجرب کلیه خدمات مالی و مالیاتی را به شرکت ها ارائه میدهند که این خدمات حیطه حسابداری از جمله اعزام نیرو، مشاوره مالی  و مشاوره مالیاتی ،امور بیمه ای  و .... به متقاضیان ارائه میدهد.

شرکت حسابداری در بازار

این روزها یکی از دغد دغه های شرکت ها و بازاری ها بخش مالی مجموعشان هست با توجه به حجم بالای کار و تراکنش های زیاد یک مجموعه نیازبه ثبت اسناد حسابداری، ثبت فاکتورهای خرید و فروش، ثبت تراکنش ها دارند، که شعبه بازاز شرکت حسابداری ایلیا حساب با در اختیار داشتن مدیران با تجربه و کارشناسان  ماهر کلیه عملیات روزانه مالی وعملیات مالیاتی که شامل اظهارنامه عملکرد ، گزارشات فصلی ، لیست بیمه و مالیات کارمندان و... رو برای صنف های مختلف در بازار انجام میدهد.

اعزام نیرو در کلیه سطوح :

شعبه بازار ایلیا حساب توانایی اعزام نیرو از حسابدار، رئیس حسابدار، مدیر مالی به کلیه شرکت ها و اشخاص در منطقه دربازار را دارد.

 تعهدات ذکر شده در قرارداد:

شرکت حسابداری در بازار ایلیا حساب  با بستن یک قرارداد  جامع و کامل  بین موسسه و شرکت به مشتریان خود این اطمینان را میدهد کلیه مفادی که در قرارداد آمده است عینا به عمل می آید و برای اطمینان مشتریان تضمین مکتوب هم ارائه مینماید.

تفاوت شرکت حسابداری ایلیا حساب با دیگر شرکت های حسابداری در جامع بودن خدمات آن بوده است،  جامع بودن خدمات یعنی از پایه به ثبت رسیدن شرکت می باشد تا مراحل بعدی که شامل اخذ کداقتصادی، کدکارگاهی و ارزش افزوده می باشد و با دادن مشاوره مناسب جهت یک برنامه ریزی مناسب و پیش بردن اصولی کلیه کارهای مالی و مالیاتی که در نهایت تهیه اظهارنامه عملکرد  یک شرکت میباشد از دیگرخدمات شرکت حسابداری در بازار میباشد به مشتریان ارائه میدهد.

موسسه حسابداری در بازار

خدمات موسسه حسابداری دربازار

  1. اعزام نیرو به صورت دائم و پاره وقت
  2. مشاوره رایگان به صورت حضوری و تلفنی در کلیه امورمالی و مالیاتی
  3. مشاوره نرم افزار حسابداری
  4. ثبت اسناد حسابداری
  5. محاسبه حقوق و دستمزد
  6. تنظیم و ارسال لیست بیمه و مالیات
  7. ارسال معاملات فصلی ماده 169
  8. تنظیم و ارسال اظهارنامه عملکرد به همراه تحریردفاتر و دفاع
  9. تنظیم وارسال انواع صورتجلسات تغییرات

جهت دریاف اطلاعات تکمیلی و حضوردر جلسات مشاوره با شماره 02191091501 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
10:18
با ما در واتساپ صحبت کنید