شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در شرق تهران

شرکت حسابداری در شرق تهران شرکتی است متشکل از نیروهای متخصص حسابداری که در رشته های مختلف اعم از خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی ، خدمات حسابرسی ، بیمه و کلیه امور مربوط به ثبت شرکت ها فعالیت میکنند. ممکن یک شرکت حسابداری در شرق تهران به همه این فعالیت ها بپردازد و ممکن است در یک مسیر مستقیم فقط در یک رشته فعالیت کند. اگر به دنبال یک شرکت حسابداری در شرق تهران هستید این مقاله را از دست ندهید.

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در شرق تهران
شرکت حسابداری در شرق تهران
25 آذر، 1399
بازدید 13067 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 137

شرکت حسابداری در شرق تهران
عنوانین
شرق تهران از آن دسته محله های شلوغ است که اصطلاحاً همیشه بیدار است! همین شلوغی باعث شده است که مشاغل زیادی در شرق تهران واقع شده است . موسسه حسابداری یکی از اصلی ترین بنیان های شرکت هاست بویژه شرکت های بزرگ با فعالیت های تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی ، مهندسی ، دانش بنیان و ... که به فعالیت مشغول هستند بهتر است جهت پیشبرد کار و رشد کسب و کارشان به شرکت های حسابداری مراجعه یا درخواست نظارت یکی از این موسسه های حسابداری را بروی کار و وضعیت مالیشان کنند . محله های شلوغی چون نارمک ، تهرانپارس و ... که از محله های اصلی شرق تهران هستند که اگر در این محله ها یک سری زده باشید متوجه خواهید شد که همه نوع شغلی در این محله ها یافت می شود . از شغل های دفتری گرفته تا شغل های آزاد و مغازه دار ها ، که راه حلی کم هزینه و مقرون به صرفه برای آن ها داریم . همانطور که به آن قبلتر اشاره کردیم شرکت های حسابداری در سرتاسر تهران و بلکه شهرستان ها مستقر شده اند لیکن شرکت های حسابداری که بتوانید به آنها اعتماد کنید بسیار محدود هستند در این مقاله قرار است به معرفی خدمات شرکت حسابداری در شرق تهران و تفاوت حسابداری اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی بپردازیم. اگر بدنبال یک موسسه حسابداری در شرق تهران میگردید ، مقاله درستی را انتخاب کرده اید. در ادامه با ما باشید. 
شرکت حسابداری در شرق تهران
شرکت حسابداری در شرق تهران شرکتی است متشکل از نیروهای متخصص حسابداری که در رشته های مختلف اعم از خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی ، خدمات حسابرسی ، بیمه و کلیه امور مربوط به ثبت شرکت ها فعالیت میکنند. ممکن یک شرکت حسابداری در شرق تهران به همه این فعالیت ها بپردازد و ممکن است در یک مسیر مستقیم فقط در یک رشته فعالیت کند. اگر به دنبال یک شرکت حسابداری در شرق تهران هستید این مقاله را از دست ندهید. 

شرکت حسابداری در شرق تهران

چهار خدمات اصلی شرکت حسابداری در شرق تهران 

  1. خدمات حسابداری جاری و معوق 
  2. خدمات مالیاتی از تهیه و ارسال اظهارنامه تا دریافت برگه قطعی و حضور در جلسات دفاع 
  3. خدمات حسابرسی از تهیه تا امضاء  و تایید صورت های مالی اعم از سود و زیان و ترازنامه و ... 
  4. سایر خدمات شرکت حسابداری در شرق تهران که عبارتند از : ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت علائم تجاری ، ثبت لوگو ، تغییرات ثبتی اعم از تغییر آدرس ، تغییر اعضا و ... موسسه حسابداری در شرق تهران خدمات دیگری نیز ارائه میدهند که عبارتند از : کلیه امور مربوط به بیمه اعم از اخذ کد کارگاه ، ثبت نام اعضاء و نام نویسی بیمه شدگان ، اخذ ردیف پیمان ، کلیه امور مربوط به قرارداد کارفرمایی و ... موسسه حسابداری در شرق تهران گاهاً به اخذ کد اقتصادی ، ثبت نام ارزش افزوده و اخذ کارت بازرگانی نیز فعالیت دارند. 
شرکت حسابداری در شرق تهران
البته نیاز به ذکر است شرکت های حسابداری میتوانند در همه موارد مذکور فعالیت داشته باشند و به عبارتی دیگر با در دست داشتن نیرو های متخصص حسابدار ، حسابرس و ... به کلیه زیر شاخه های حسابداری بپردازند ولو نیز می توانند تنها در یک رشته مثلاً مالیاتی فعالیت کرده و در رشته های دیگر فعالیتی نداشته باشد. شرکت حسابداری ایلیا حساب همواره با تربیت ، تعلیم و همچنین جذب نیرو های متخصص و کارکشته توانسته است در رشته های مختلف حسابداری فعالیت داشته و توانسته سوابق طلایی و درخشان برای خود و دفتر خدمات مالی ایلیاحساب رقم بزند . اگر در رابطه با موضوعات مالی و مالیاتی سوال و ابهامی دارید همواره میتوانید با اخذ مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی از کارشناسان فوق تخصص و ماهر ایلیاحساب به راحتی به پاسخ برسید. 

شرکت حسابداری در شرق تهران

حسابداری شخص حقیقی توسط شرکت حسابداری در شرق تهران 

همه مشاغلی موظف به ارائه اظهارنامه های مالیاتی هستند و در واقع به نوعی مودی مالیاتی شناخته شده و باید مالیات پرداخت کنند لیکن استثنائاتی نیز وجود دارد نظیر کارمندانی که مالیات حقوقشون توسط کارفرما از حقوق کسر و به سایت مالیات بر حقوق تسلیم میگردد. این دسته افراد دیگر لازم نیست که اظهارنامه های مالیاتی تهیه و پرداخت کنند. 

اشخاص حقیقی یا فرد حقیقی به چه معناست؟

اشخاص حقیقی در واقع به همان فرد و انسان بودن گفته می شود این اشخاص با به دنیا آمدن در واقع از لحظه تولد دارای حق و حقوقی می باشند که تا زمان مرگ این حق و حقوق با وی باقی می ماند که به واسطه همین حق و حقوق است که به این اشخاص ، اشخاص حقیقی گفته می شود به زبان عامیانه شخصیت حقیقی به فرد گفته می شود یا به مشاغلی که مفرداً اداره می شود مانند مغازه ها . 

شرکت حسابداری در شرق تهران

اشخاص حقیقی یا افراد حقیقی به چه معناست؟

در حالتی منطقی و واقع گرانه همه مشاغل به واسطه افراد اداره می شوند و در زمان های گذشته این موضوع برای همه اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت یکسان بود لیکن امروزه چندین سال است شرکت ها و افراد را از یکدیگر تفکیک شده اند . شرکت ها همان اشخاص حقوقی هستند به عبارتی دیگر شرکت ها یا همان اشخاص حقوقی حالتی تجاری دارد کلیه شرکت ها اعم از انتفاعی و غیر انتفاعی ، خصوصی و سهامی و ... جزء اشخاص حقوقی می باشند. یعنی اگر شما در اداره های مالیات و سایر اداره های دولتی و ... به عنوان یک شرکت شناخته شده باشید شما یک شخص حقوقی و اگر شما در این اداره ها به عنوان یک فرد برای مثال با اسم و فامیل خودتان به عنوان مودی مالیاتی شناخته شوید شما یک شخص حقیقی هستید. 
در هر دو صورت چه در جهت حسابداری اشخاص حقیقی و حسابداری اشخاص حقوقی شما می توانید به یکی از برترین شرکت حسابداری در شرق تهران مراجعه کنید. شرکت حسابداری در شرق تهران می تواند شما در زمینه خدمات مالی ، خدمات مالیاتی ، مشاوره مالی ، مشاوره مالیاتی ، خدمات حسابرسی و حتی انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب و ... برای شرکتتان همراهی کند. 

شرکت حسابداری در شرق تهران

شرق تهران شامل چه مناطق و محله هایی می شود؟

  • شرکت حسابداری در حکیمیه 
  • شرکت حسابداری در شهرک والفجر
  • شرکت حسابداری در مجید آباد 
  • شرکت حسابداری در نارمک 
  • شرکت حسابداری در تهرانپارس 
 محله های مذکور از تاپ ترین محله های شرق تهران هستند شما به راحتی میتوانید یک شرکت حسابداری در شرق تهران پیدا کنید که قابل اطمینان و مطمئن باشد و با خیال راحت حال چه به صورت برون سپاری و چه به صورت اعزام نیرو به این شرکت حسابداری در شرق تهران امور مالی خود را بسپارید. 

شرکت حسابداری در شرق تهران

اداره و سازمان های دولتی در شرق تهران : 

  • اداره كل امور مالیاتی شرق تهران : تهران - میدان رسالت - ابتدای خیابان نیروی -  دریایی روبروی پست
  • اداره دارایی دماوند : خیابان دماوند - نرسیده به بلال حبشی
  • اداره دارایی آیت : خیابان آیت - نبش جویبار
  • اداره دارایی مدنی : چهارراه شهید مدنی - خیابان سبلان
  • اداره مالیات شرق تهران ساختمان جشنواره : در خیابان فرجام، خیابان جشنواره، بلوار ناهیدی، نبش خیابان نقدی، جنب فرهنگسرای اشراق، پلاک۲۱
 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
05:19
با ما در واتساپ صحبت کنید