شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در منطقه 2

شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران از آن دسته شرکت هایی است که به وفور یافت میشود دلیل این امر را میتوان شلوغی و حجوم ادارات در این منطقه دانست. منطقه 2 تهران از محله های متفاوتی تشکیل شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در ادامه به شرح خدمات شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران خواهیم پرداخت! اگر به دنبال شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران هستید این مقاله را حتماً دنبال کنید.

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در منطقه 2
شرکت حسابداری در منطقه 2
16 آذر، 1399
بازدید 12665 مرتبه

امتیاز : 4.2
تعداد رای : 117

شرکت حسابداری در منطقه 2
عنوانین

منطقه 2 تهران از بهترین نقاط تهران است که علاوه بر تعداد بالای منازل مسکونی قشر اداری بسیاری در این منطقه ساکن شده اند ، منطقه 2 را میتوان از مناطق گران قیمت تهران نیز دانست . شهرک غرب یا همان شهرک قدس ، شهر آرا ، قسمتی از پونک ، مرزداران ، صادقیه و سعادت آباد از محله های بنام منطقه 2 تهران هستند. منطقه 2 تهران مملو از اصناف مختلف است. امروزه با توجه با بالا رفتن حجم کار شرکت ، نیاز به شرکت حسابداری یا تیم حسابداری ، مشاوره مالی ، خدمات مالیاتی از مهم ترین نیاز های هر شرکت به حساب می آید. تعداد شرکت های حسابداری در منطقه 2 فراتر از شمارش است ولی معیاری که این شرکت ها را متمایز میکند کیفیت عملکرد آنهاست. در این مقاله قرار است به معرفی شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران یا شرکت هایی که به منطقه تهران خدمات مالی و مالیاتی ارائه می دهند بپردازیم بنابراین این مقاله برای کسانی که بدنبال شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران هستند می تواند بسیار مفید باشید. با ایلیاحساب همراه باشید.

شرکت حسابداری چیست؟ 

شرکت حسابداری مجموعه ای متشکل از نیرو های متخصص است که در رشته حسابداری تحصیل و تخصص کسب کرده اند و با داشتن سابقه و رزومه ای درخشان آماده به ارائه خدمات مالی ، مالیاتی ، حسابداری و حسابرسی هستند شرکت های حسابداری همچنین خدمات مربوط به ثبت شرکت ها ، نرم افزار حسابداری ، بیمه و ... انجام می دهند. شرکت های حسابداری در همه شهر های ایران به ویژه تهران شعبه دارند و از 2 روش اعزام نیرو و برون سازی عملیات حسابداری انجام می دهند البته گاهاً به روش مشاوره تلفنی و ... نیز به ارائه خدمات میپردازند. ارائه خدمات شرکت های حسابداری بسته به نیاز شرکت های تقاضا کننده متفاوت می باشد. می تواند از روش های متفاوت و حتی در صورت نیاز از روش های ترکیبی استفاده شود. 

شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران 

شرکت های حسابداری ، موسسات مالی و ... از شرکت هایی است که به وفور در منطقه 2 تهران یعنی سعادت آباد ، شهرک غرب ، شهر آرا ، گیشا و قسمتی از صادقیه و پونک که بخش اعظم آن در منطقه 5 واقع شده است  و ... یافت می شوند ولی کسانی که به دنبال شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران هستند بهتر است بدانند علتی که باعث تمایز شرکت های حسابداری در منطقه 2 تهران با یکدیگر می شوند نحوه عملکرد و کیفیت اجرایی آن هاست. شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران که متشکل از کمک حسابدار ، حسابدار با سابقه و حرفه ای ، مدیرمالی که نیز سابقه و مهارت بیشتری نسبت به حسابدار معمولی دارد و به طبع دستمزد بالاتری دارد و در نهایت حسابدار رسمی که بالاترین رده حسابدار رسمی معادل همان دکتری حسابداری بوده می باشد. بسته به نیاز و حجم فعالیت مشتریان ، اعزام نیرو تحت طبقه بندی های متفاوت انجام می شود برای مثال نمیتوان برای یک شرکت با حجم فعالیت بالا ، فروش زیاد ، تراکنش های مالی فراوان نیرویی حسابدار مبتدی یا کمک حسابدار یا حتی حسابدار با سابقه اعزام کرد . در این شرایط فقط امکان ارسال حسابدار رسمی و مدیر مالی وجود دارد آن هم به مهارت های کنترل ، نظارت ، دقت ، دانش و ... یک مدیرمالی یا حسابدار رسمی از شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران می باشد. شرکت های حسابداری در منطقه 2 میتوانند به تهران و سرتاسر جهان نیرو اعزام کنند و هیچ نوع محدودیت جغرافیایی ندارد. 

بایگانی الکترونیکی !

حالت دیگری که شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران توانا به انجام آن می باشد ارائه خدمات به صورت برون سپاری می باشد. همانطور که در مقالات قبلی به توضیح آن پرداختیم برون سپاری همانطور که از نامش پیداست را میتوان به انجام خدمات و استقرار سیستم حسابداری در شرکت خدمات دهنده برابر دانست. در اینصورت مدارک ، مستندات و اسناد مالی از شرکت مشتری به شرکت خدمات دهنده ارسال شده که این ارسال میتواند از روش های اپلیکیشن های رایج مانند واتساپ ، تلگرام یا از روش های سنتی تر مانند ارسال توسط پیک استفاده کرد . در هر صورت اگر مدارک به صورت الکترونیکی یعنی به صورت پی دی اف ، عکس یا اکسل ارسال شده باشد باید ابتدا به صورت الکترونیکی در آرشیو های الکترونیکی ، ابری یا کلود نگهداری شده و مجدد پرینت گرفته شده و در آرشیو های سنتی یعنی همان زونکن ها نگهداری شود. و درصورتی که مدارک و اسناد مالی به صورتی فیزیکی ارسال شود باید اسکن شده و در آرشیو های الکترونیکی نگهداری شده و اصل مدارک کپی گرفته شده به همراه اصل مدارک به روش سنتی در زونکن ها بایگانی می شود. نیاز به ذکر است شرکت ایلیاحساب که اپلیکیشن حسابدار اپ را به بازار معرفی کرده است که مشتریان میتوانند مدارک و اسناد مالی مورد نظر خود را در این اپلیکیشن بایگانی کنند! در واقع شرکت ایلیاحساب گامی نوین در رابطه با بایگانی الکترونیک برداشته است. 

پنج فعالیت اصلی شرکت حسابداری در منطقه 2 تهران که از اهمیت بالایی برخوردار است. 

  1. اعزام نیرو به صورت نیمه وقت ، پاره وقت و تمام وقت . اعزام نیرو میتواند از بین یک تا چند روز در هفته یا ماه متغیر باشد. 
  2. پذیرش برون سپاری شرکت ها با فعالیت های متفاوت اعم از تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی ، مهندسی ، دانش بنیان و ...!
  3. انجام صفر تا صد امور مالیاتی اعم از تهیه گزارش فصلی ، اظهارنامه های مالیاتی ، پیگیری امور مربوط به برگه تشخیص و جلسات دفاع مالیاتی و بخشودگی و در نهایت مفاصا حساب مالیاتی .... و تحریر دفاتر !
  4. مشاوره مالی به صورت تلفنی ، حضوری و از طریق سایر راه های ارتباطی یعنی اپلیکیشن حسابدار اپ به صورت 24 ساعت در هفت روز هفته حتی در طی روز های تعطیل انجام میپذیرد. همواره یک چَت باکس در سایت ایلیاحساب وجود دارد که از همین طریق میتوانید سوالات خود را پرسیده و به صورت آنی پاسخ دریافت کنید. 
  5. انجام کلیه امور حسابداری اعم تهیه لیست حقوق ودستمزد و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی به صورت ماهیانه ، ثبت اسناد حسابداری در نرم افزار حسابداری درخواستی ، تحلیل های حسابداری و تهیه گزارش بهای تمام شده کالای تولیدی به ویژه در شرکت های تولیدی ! 
  6. مورد آخرین که اکثر شرکت های حسابداری نیز در این زمینه فعالیت دارند را میتوان به انجام امور ثبتی اعم از ثبت شرکت ، ثبت برند و ... و همچنین امور بیمه ای نظیر انتقال شعبه بیمه و ... اختصاص داد . 
 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
05:20
با ما در واتساپ صحبت کنید