شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در شمال تهران

زمان های گذشته شرکت های حسابداری به شدت الان مشغول نبودند و پیشتر افراد تلاش بر این داشتند که فعالیت مالی کسب و کارشان را خودشان انسجام ببخشند . امروزه با توجه به حجم انبوه فعالیت های مالی و البته پیچیده و البته تخصصی شدن رشته مالی ، رسیدگی هر شخص به وضعیت مالی کسب و کار خودش غیرممکن و حتی در صورت ممکن بودن اشتباه آمیز است...

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در شمال تهران
شرکت حسابداری در شمال تهران
23 آذر، 1399
بازدید 12611 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 112

شرکت حسابداری در شمال تهران
عنوانین
اگر چهار جهت اصلی کلان شهر تهران را در نظر بگیریم به روشی مساوی همه اصناف و مشاغل در همه جهات پخش شده است شمال تهران یکی از این جهات اصلی است که اصناف زیادی در این محل مستقر شده اند ، شرکت ها نیاز های اساسی زیادی دارند ولی یکی از اصلی ترین نیاز های آن ها جهت رشد و پیشرفت وجود شرکت حسابداری است شرکت حسابداری در شمال تهران به عبارت دیگر محله های شمالی تهران به وفور به چشم میخورد لیکن همه این شرکت حسابداری در شمال تهران قابل اعتماد نبود و باید با بررسی سوابق ، رزومه و خدمات آن ها تصمیم به اعتماد و شروع همکاری گرفت . در ادامه قرار است به معرفی خدمات شرکت حسابداری در شمال تهران بپردازیم اگر به دنبال شرکت حسابداری در شمال تهران هستید این مقاله میتوانید شما را در این تصمیم همراهی کند. در ادامه با ایلیاحساب همراه باشید. 
زمان های گذشته شرکت های حسابداری به شدت الان مشغول نبودند و پیشتر افراد تلاش بر این داشتند که فعالیت مالی کسب و کارشان را خودشان انسجام ببخشند . امروزه با توجه به حجم انبوه فعالیت های مالی و البته پیچیده و البته تخصصی شدن رشته مالی ، رسیدگی هر شخص به وضعیت مالی کسب و کار خودش غیرممکن و حتی در صورت ممکن بودن اشتباه آمیز است. البته این موضوع در رابطه با شرکت هایی که حجم فعالیت کمتری دارند ممکن است کارایی داشته باشد ولی باز در رابطه تهیه برخی موارد مالیاتی نظیر اظهارنامه مالیاتی این موضوع صدق نمیکند و ممکن است شرکت به مشکل بخورد توصیه ما برای شما سپردن امور مالی شرکت خود به موسسه حسابداری در شمال تهران می باشد. 

دو روش رایج ارائه خدمات شرکت حسابداری در شمال تهران

انجام خدمات حسابداری به روش برون سپاری :
برون سپاری روش رایج تری نسبت به روش دوم یعنی اعزام نیرو می باشد. دلیل این محبوبیت را میتوان به خیلی موضوعات متفاوت ربط دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت ولی برون سپاری به این معناست که شخصی امور مالی خود و کسب و کارش را به دفتر خدمات مالی بسپارد و کلیه امور مالی شرکت مذکور در شرکت حسابداری در شمال تهران انجام شده و نرم افزار حسابداری و تیم حسابداری ویژه ای به این شرکت در واقع صاحب کسب و کار تخصیص داده می شود.  
انجام خدمات حسابداری به روش اعزام نیرو :
اعزام نیرو حسابدار دومین روشی است که شرکت حسابداری در شمال تهران جهت ارائه خدمات مالی انجام می دهد این روش نیز محبوبیت بالایی دارد اعزام نیرو مزایا و معایب مختلفی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اعزام نیرو حسابدار میتواند به صورت دائمی باشد به این معنا که نیرو کاملاً در شرکت مستقر شده و کار حسابداری به صورت تمام وقت انجام پذیرد . همچنین اعزام نیرو حسابدار میتواند از یک ، دو یا چند روز در هفته یا ماه متغیر باشد. میزان حضور نیرو حسابدار در شرکت مذکور به حجم کاری و فعالیت مالی شرکت بستگی دارد. 

5 دلیل اصلی که به شما می گوید چرا برون سپاری کنید! 

  1. اولین دلیل ، اگر شما به دنبال شرکت حسابداری در شمال تهران می باشید این است که در هزینه ها صرفه جوبی کنید. ممکن است حجم فعالیت شما و کسب و کارتان به گونه ای باشد که اگر به جای استخدام مدیر مالی با حقوقی بالا و عدم آشنایی با وی و البته در نظر گرفتن همه موارد و مزایا هایی که باید به وی پرداخت کنید اگر محاسبه ای سر انگشتی نیز انجام دهید متوجه خواهید شد سپردن کار به یک شرکت حسابداری در شمال تهران می تواند کار بهتری باشد زیرا در این حالت شما میتوانید هم در هزینه استخدام کارمند و هم در هزینه خرید نرم افزار حسابداری و ... صرفه جویی کنید البته گاهاً شرکت حسابداری در شمال تهران هزینه نرم افزار نصبی را از مشتری اخذ میکند ولی دفتر خدمات مالی ایلیاحساب اینگونه نیست! 
  2. دومین دلیلی که باید برون سپاری کنید را میتوانیم در سه کلمه کلیدی خلاصه کنیم ! تعداد بیشتر ، کنترل بیشتر ، نتیجه بهتر! همانطور که میدانید شما نهایتاً بتوانید یک یا دو حسابدار در شرکت داشته باشید ولی با سپردن امور مالیتان به یک شرکت حسابداری در شمال تهران یک فرایند کوچک و ساده مالی از فیلتر حداقل 4 نفر متخصص حسابداری رد و بررسی خواهد شد! به زبان عامیانه شرکت حسابداری نسبت به حسابدار یا مدیر مالی مستقر شده در شرکت شما دقت بیشتر و اشتباه کمتری دارد . اشتباهات ساده ای همانند مقلوب دیدن ، فراموشی و ... هرگز در یک موسسه حسابداری در شمال تهران اتفاق نمی افتد. 
  3. سومین دلیلی که شما را متقاعد میکند که برون سپاری کنید راحت کردن خودتان از داستان ها و درگیری های مالی است. شرکت ها هر یک بر فعالیت خاصی متمرکز هستند هرچه این تمرکز بیشتر و دقیق تر باشد به نتایج بهتری خواهند رسید و هرچه اطراف شما و ذهنتان خالی از مسائل غیر مربوط باشد شما در این راه موفق تر خواهید بود . زمانی که شما اصطلاحاً کار را به کاردان می سپارید و امور مالیتان را به یک شرکت حسابداری در شمال تهران انتقال دهید دیگر خیالتان آسوده و نگران موضوعات مالی و اوضاع کسب و کار خود نخواهید بود و با ذهنی بازتر به سایر موضوعات و البته موضوع اصلی فعالیت خود خواهید پرداخت. 
  4. البته در نظر داشته باشید برای کسانی که فاصله جغرافیایی زیادی دارند و یا مدیرعامل ناچاراً ماموریت های کاری داشته و باید به شهر ها و کشور های متفاوت سفر کند که باعث تعطیلی شرکت مورد نظر و عدم نظارت دائمی مدیر می باشد و یا در حالتی  که فعالیت کسب و کار در کشور دیگری می باشد برون سپاری بهترین گزینه می باشد. ضمناً برون سپاری شما را از خدمات ویژه ای همچون مشاوره مالی ، مشاوره مالیاتی و ... نیز برخوردار میکند. 
  5. ضمناً ممکن است نیروی استخدامی شما فقط در یک زمینه فقط حسابداری مهارت داشته باشد این در حالی است که موسسه حسابداری یا شرکت حسابداری در شمال تهران به کلیه خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی ، خدمات حسابرسی و... تسلط دارد. 

چرا برخی مشتریان به جای برون سپاری از شرکت حسابداری در شمال تهران ، درخواست اعزام نیرو دارند؟

  • ساعت کاری کارمند کاملاً مختص به شرکت درخواست کننده می باشد
  • ممکن است مدیرعامل یا مدیر مالی نخواهد سیستم ، تراکنش و رویداد های مالی شرکتش از محدوده شرکت خارج شود 
  • دسترسی به حسابدار اعزامی در اداره بسی آسان تر از پیگیری از طریق تماس یا مراجعه حضوری به شرکت حسابداری در شمال تهران می باشد.
  • از تماس ها و توضیحات طولانی جلوگیری میشود زیرا کارمندی که در خود شرکت حضور داشته باشد به مرور زمان در جریان امور قرار خواهد گرفت و لازم نیست بعد از مدتی زمان برای هر تراکنش به وی توضیح داد. 

شمال تهران شامل چه محله هایی میشود ؟

  • شرکت حسابداری در تجریش ، شمیرانات ، جماران ، چیذر دربند و ...
  • شرکت حسابداری در زعفرانیه ، دزاشیب ، دارآباد و ...
  • شرکت حسابداری در نیاوران ، جردن ،  قیطریه و ... 
  • شرکت حسابداری در چیذر ، فرمانیه ، ولنجک و سوهانک و ... 

اداره مالیات و دارایی واقع در شمال تهران : 

  • اداره كل امور مالیاتی شمیرانات : تهران - خیابان گاندی - پایین تر از چهارراه جهان كودك - خیابان 25 - پلاك 11
  • اداره مالیات های شمال – میرداماد : بلوار میرداماد - نبش رازان جنوبی - پلاك 104
  • اداره كل امور مالیاتی شمال تهران : تهران - خیابان میرداماد - بعد از مسجد الغدیر – پلاك 1/ 167
  • اداره دارایی میرداماد : خیابان میرداماد - جنب مسجد الغدیر
  • اداره دارایی ظفر : خیابان ظفر - خیابان نفت - كوچه 2
  • اداره مالیات های شمال – آرژانتین : میدان آرژانتین - خیابان بخارست - كوچه 10
  • اداره مالیات های شمال – جردن : بزرگراه آفریقا - چهارراه جهان كودك - تقاطع شهید حقانی - پلاك 234
 
 
 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
05:05
با ما در واتساپ صحبت کنید