شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در زعفرانیه + موسسه + خدمات

شرکت حسابداری در زعفرانیه - موسسه حسابداری در زعفرانیه - خدمات حسابداری در زعفرانیه | ایلیا حساب - بهترین شرکت حسابداری در زعفرانیه - بهترین موسسه حسابداری در زعفرانیه

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در زعفرانیه + موسسه + خدمات
شرکت حسابداری در زعفرانیه + موسسه + خدمات
20 آذر، 1399
بازدید 12541 مرتبه

امتیاز : 4.2
تعداد رای : 102

شرکت حسابداری در زعفرانیه + موسسه + خدمات
عنوانین
شرکت حسابداری در زعفرانیه در واقع مجموعه ایست متشکل از حسابدارانی که در رشته حسابداری فعالیت میکنند این فعالیت به چهار گروه اصلی خدمات حسابداری ، خدمات حسابرسی ، خدمات مالیاتی ، خدمات بیمه ای و ثبت شرکت تقسیم می شود البته نمیتوان از فعالیت اصلی شرکت حسابداری در زعفرانیه یعنی مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی غافل شد. مشاوره مالی به قدری در پیشبرد و پیشرفت کسب و کار تاثیر دارد که آن را یکی از ارکان های اصلی حسابداری می دانند. یکی از معیار هایی که شما میتوانید پی ببرید آیا شرکت حسابداری درستی در زعفرانیه را انتخاب کرده اید سنجش شرکت مورد نظر با بحث مشاوره مالی است! اگر مشاوران مالی خوبی در این شرکت حسابداری در زعفرانیه وجود دارد و از ارائه هیچ گونه مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی رایگانی خودداری نمیکنند ! شما میتوانید به راحتی به این شرکت اعتماد کنید. 
قبل از هرچیزی پیشنهاد میگردد از ابزار زیر نسبت به جرایم مالیاتی خود آشنا شوید و به حساس بودن عملیات حسابداری اشراف پیدا کنید
لطفا دسته و علت جریمه را انتخاب نمایید…
 
 
 
 
 
 
 
یکی از موضوعات مهمی که افراد اعم از حقیقی و حقوقی با آن سر و کار دارند البته از پیچیدگی و اهمیت بالایی برخوردار است بحث مالی و نقدینگی است. امروزه شرکت ها یا حتی افراد در جستجوی راه حلی هستند تا بتوانند به اوضاع مالی خود سر وسامان دهند یکی از این راه حل ها همکاری با یک شرکت حسابداری است. در ادامه به معرفی شرکت حسابداری در زعفرانیه تهران میپردازیم با ما باشید. 

موسسه حسابداری در زعفرانیه 

در موسسه حسابداری ما همانطور که پیشتر به آن پرداختیم مجموعه ای از حسابداران ، حسابرسان و مشاوران مالی است البته این طبقه بندی از مبتدی تا حرفه ای ممکن است در یک شرکت حسابداری یافت شود که میتوان آن را از کارآموز حسابداری تا حسابدار رسمی که در مقالات قبلی به آن پرداخته ایم طبقه بندی کرد. در شرکت حسابداری خدمات مختلفی ارائه می شود که میتوان به طرق زیر دسته بندی کرد:

خدمات حسابداری در زعفرانیه شامل چه مواردی می باشد؟

  • خدمات حسابداری در زعفرانیه  و البته کل مناطق در ابتدا وظیفه دارد وضعیت کل شرکت یا کسب و کار شما را بررسی ، تحلیل و ارزیابی کند. نیاز های شرکت یا موسسه شما را بیابد و با توجه به نیاز های شما نقاط قوت را قوی تر و نقاط ضعف را بهبود ببخشد و با توجه به این نیاز به این نتیجه برسد که شما و شرکتتان به چه خدماتی نیاز دارید. 
  • در مرحله بعدی یک شرکت حسابداری در زعفرانیه وظیفه دارد پیشتبانی قوی یا به عبارتی تیم پشتیباتی قوی داشته باشد بسیاری از امور مالی که یک کسب و کار با آن سر و کار دارد سرفصل زمان است به عبارتی دیگر ادارات دولتی اعم از اداره مالیات و اداره دارایی برای صاحبان کسب و کار و مدیران در کل مودیان مالیاتی محدودیت زمانی قائل می شوند اگر بخواهیم با یک مثال توضیح دهیم مثلاً برای تهیه و ارسال اظهارنامه عملکرد که به صورت سالیانه تهیه می شود شما فقط تا 4 ماه بعد از پایان سال مالی زمان دارید این محدودیت اگر رعایت نشود مودی جریمه خواهد شد! پس یکی دیگر از صفاتی که یک شرکت حسابداری در زعفرانیه باید دارا باشد منظم و دقیق بودن است! 
  • وظیفه بعدی یک شرکت حسابداری یا تیم حسابداری این است که درستکار باشد به صاحب کسب و کار و مدیران راهنمایی کند این راهنمایی باید درست ، بر پایه دانش و مهارت و تجربه دست آمده باشد یک شرکت حسابداری نمیتواند بروی یک شرکت آزمایش و خطا کند تا روش درست را بدست آورد . این درستکاری است که باعث می شود یک موسسه حسابدرای در زعفرانیه  قبل از انجام هرکاری از بی آگاهی کارفرما سوء استفاده نکرده و قبل از اجرای هر چیزی کارفرما را از عواقب خوب یا بد احتماعی مطلع کند. 
  • شرکت حسابداری وظیفه دارد کارفرما را در جریان همه امور قرار دهد این موضوع ممکن در صورتی که کار مالی شرکتی به صورت برون سپاری باشد به این معنا که کلیه عملیات خدمات حسابداری در زعفرانیه  انجام می پذیرد بیشتر پیش آید . حسابدار ، تیم حسابداری یا موسسه حسابداری وظیفه دارد قبل از انجام هر کاری با کارفرما مشورت کرده و با توجه به توافق بوجود آمده عمل نماید. 

تفاوت موسسه حسابداری در زعفرانیه و شرکت حسابداری در زعفرانیه چیست ؟

  • پیشتر به تشریح و معرفی شرکت حسابداری پرداختیم اما این سوال ممکن است در ذهن جا بماند که شرکت حسابداری با موسسه حسابداری چه تفاوتی دارد؟ در ادامه به تشریح این تفاوت ها خواهیم پرداخت . قبل از بررسی تفاوت ها لازم است بگوییم کیفیت عملکرد یک شرکت حسابداری با موسسه حسابداری هیچ تفاوتی ندارد و کاملاٌ یکسان است و کلیه این تفاوت ها به چگونگی ثبت ، روش ثبت و نحوه اخذ مجوز آن باز میگردد. موسسه حسابداری به شرطی میتواند تاسیس یا ثبت شود که قصد از تاسیس یا ثبت آن سود آوری نباشد بلکه باید ارائه خدمات باشد موسسات حسابداری یا در کل موسسات مالی باید به شکل غیر انتفاعی ثبت شده باشند این در حالی است که شرکت های حسابداری با روش کسب سود با سمت انتفاعی ، مسئولیت محدود یا سهامی خاص تاسیس یا ثبت می شوند.

  • یک شرکت از اجزای متفاوتی اعم از نوع فعالیت ، روش تاسیس ، نوع سرمایه اولیه ، مجوز و پروانه های مجاز و البته اساسنامه و ... تشکیل شده است که نوع این مدارک با موسسات مالی یا موسسات حسابداری متفاوت است مثلا موضوع دیگری که میتوان آن را به عنوان تفاوت شرکت حسابداری با موسسه مالی نام برد مدرک تحصیلی است یکی از شاخص های اصلی شرکت های حسابداری این است که از موسسان شرکت حسابداری یک نفر باید حتماً مدرک کارشناسی حسابداری داشته باشد در غیر اینصورت شرکت نمیتواند تاسیس شود . این موضوع در حالی است که چنین موضوعی در رابطه با موسسات حسابداری صدق نمیکند شما بدون در نظر گرفتن هیچ موضوعی میتوانید موسسه حسابداری تاسیس کنید. 
  • با در نظر گرفتن موضوعاتی که بالاتر به آنها اشاره کردیم ، اگر بخواهیم کمی منطقی باشیم و عاقلانه تفکر کنیم اعتبار و صحت عملکرد شرکت های حسابداری نسبت به موسسات حسابداری بیشتر می باشد این موضوع بیان میکند که بدلیل سختی ها و نظارت هایی که برای تاسیس و البته عملکرد شرکت های حسابداری بکار میرود اعتماد به شرکت های حسابداری نسبت به موسسات حسابداری کار صحیح تری به نظر می آید . با در نظر گرفتن این موارد اگر به دنبال یک شرکت حسابداری در زعفرانیه تهران می باشید ، امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. 
جهت مشاوره با کارشناسان خبره ایلیا حساب تماس حاصل فرمایید

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
07:27
با ما در واتساپ صحبت کنید