شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

ایلیا حساب را بهتر بشناسید…

یک موسسه حسابداری خوب و معتبر نظیر موسسه حسابداری ایلیا حساب برای پیشبرد کارها و ثبت اطلاعات و فعالیت های مالی بیشتر احساس می شود. از آنجایی که این روزها

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / ایلیا حساب را بهتر بشناسید…
ایلیا حساب را بهتر بشناسید…
20 تير، 1401
بازدید 14618 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 187

ایلیا حساب را بهتر بشناسید…
عنوانین

امروزه با توجه به توسعه و گسترش کسب و کارها و به وجود آمدن انواع مختلفی از فروشگاه ها و شرکت های مختلف، نیاز به یک موسسه حسابداری خوب و معتبر نظیر موسسه حسابداری ایلیا حساب برای پیشبرد کارها و ثبت اطلاعات و فعالیت های مالی بیشتر احساس می شود. از آنجایی که این روزها محدودیت منابع اقتصادی به عنوان یک چالش بزرگ معرفی شده است که ممکن است هر کسب و کاری را به خود درگیر کند در نتیجه برای غلبه با این چالش مهم، وجود یک تیم مالی خوب و موفق الزامی است تا با در اختیار داشتن اطلاعات مناسب و درخور نیاز و نیز مدیریت بهتر آنان، راه های مقابله با این منابع محدود را آسان سازد.

موسسه حسابداری

ایلیا حساب یکی از مؤلفه های مهم و حیاتی در کسب و کارهای مختلف است که پیروی از اصول آن می تواند تمامی شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ را در رسیدن به اهداف متغیرشان یاری سازد. به جرات می توان گفت موفقیت مالی تمامی موسسه ها و فروشگاه ها، به یک مدیریت مالی موثر و بهینه مانند ایلیا حساب بستگی دارد. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تازه کسب و کارتان را راه اندازی کرده اید می توانید اولین گام موفقیتتان را با پشتوانه شرکت حسابداری ایلیا حساب تضمین نمایید. زیرا این شرکت و تمامی کارکنان و متخصصین مجرب آن مفتخر است تا با دانش و مهارت تخصصی خود، تمامی موانع و مشکلات پر فراز و نشیب در راستای مالی و مالیاتی را از سر راه شرکت ها برداشته و چشم اندازی روشن را برای آنان به ارمغان آورد. برای معرفی بیشتر این موسسه با ما همراه باشید.

نگاهی به چشم اندازهای ایلیا حساب

این روزها هر کسب و کار و شرکتی که در ایران مشغول به فعالیت باشد به هر طریقی با ایلیا حساب سر و کار دارد. به همین علت می توان گفت ایلیا حساب برای همگان نامی آشنا و شناخته شده است. گواه است که این موسسه در زمره بهترین و معتبرترین دفاتر خدمات مالی در ایران است که با پشتوانه تیمی قدر و متخصص و مسلط بر مسائل مالی و مالیاتی به روز دنیا و همچنین با پایبندی به قوانین و اصول اخلاقی و مردم داری حرفه توانسته است ارائه دهنده صفر تا صد خدمات متنوع حسابداری، مالیاتی، حسابرسی، تحریر دفاتر، اظهارنامه مالیاتی، ثبت شرکت ها و... به مشتریان خود می باشد. این امر طبیعی است که حسابداری و امور مالیاتی زبان هر حرفه و کسب و کار است. زیرا این دانش قادر است از یک سیستم اطلاعاتی به واسطه شناسایی، ثبت، طبقه بندی و گزارش رویدادهای مالی اطلاعات درخور نیاز را در اختیار استفاده کنندگان خود قرار می دهد.

شرکت حسابداری ایلیا حساب با اطلاعاتی که از ماهیت مالی شرکت ها و کسب و کارهای مختلف به دست می آورد آن ها را به بهترین شیوه مدیریت مالی می کند و به این طریق این قابلیت را در اختیار صاحبان کسب و کار و مدیران شرکت های مختلف قرار می دهد تا از تمامی اطلاعات برای تصمیمات آتی خود استفاده کرده و سپس تمامی فعالیت های مربوط به حرفه و کسب و کار خود را بازنگری و در صورت نیاز تغییراتی را در آن ها اعمال نمایند. یکی از بهترین و مهم ترین عاملی که موجب شده تا اشخاص اقتصادی موسسه حسابداری ایلیا حساب روی آورند این است که این شرکت با تجزیه و تحلیل و آنالیز کسب و کارها، اجازه نمی دهد تا هر نوع کسب و کار و شرکتی از مسیر اصلی خود خارج شود.

اهمیت حسابداری بر کسب و کارها

به طور عمده گسترش روز افزون تجارت و رقابت های اقتصادی میان شرکت های مختلف باعث شد تا شرکت ها برای نگه داشتن حساب های خود در زمان کسب و کار به یک حسابدار نیاز پیدا کنند. ایلیا حساب با ارائه خدمات منحصر حسابداری و ارائه اظهار نامه مالیاتی و گزارشات مالی، به مشتریان خود این امکان را می دهد تا تصمیمات بلند مدت و کوتاه مدت به صرفه و درستی برای حرفه و کسب و کار خود بگیرند و در کنار آن با خدمات حسابدار کمک خود را با شرکت های موفق دیگر و استانداردهای آن مقایسه نمایند.

مهم ترین حسن این شرکت که با سایر موسسه های حسابداری متفاوت می باشد این است که از هویت مالی هر شرکتی برای ذی نفعان گوناگون شرکت اطلاعات زیادی را به دست می آورد. کاری که ممکن است خارج از توان و عهده هر شرکتی باشد. سه خروجی بسیار مهمی که این موسسه حسابداری می تواند با به کارگیری برترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای حسابداری برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف به همراه داشته باشد به شرح زیر می باشد:

  • تهیه ی صورت حساب سود و زیان
  • تهیه صورت وضعیت مالی
  • بیانیه جریان نقدی شرکت ها
  • به ارزیابی عملکرد شرکت ها کمک شایانی می کند
  • کمک به شرکت ها در جهت نظارت بر تمامی فرایندهای مالی خود
  • انجام تمامی فعالیت های مالی شرکت ها به صورت کاملاً قانونی
  • کمک به شرکت ها برای برنامه ریزی و بودجه بندی در جهت اجرای پروژه های آینده

از تمامی نوشته های بالا می توان این‌گونه برداشت کرد که ایلیا حساب، با به کارگیری و مشاوره از بهترین و تخصصی ترین نرم افزار حسابداری زیر سایه پرسنل و کارشناسان حسابداری مجرب خود، بهینه ترین شیوه و متد در جهت تعیین تمامی استراتژی های آینده، مناسب ترین تصمیم گیری ها برای پیشرفت شرکت و همچنین جلوگیری از تمامی تخلفات مالیاتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. از طرفی دیگر شرکت های کوچک و تازه کار، برای تمامی فعالیت های مالی و حسابداری خود به دنبال پیدا کردن ارزان ترین روش هستند. برای نیاز این گونه شرکت ها باید گفت موسسه حسابداری ایلیا حساب بهترین گزینه انتخابی می باشد.

معرفی برخی خدمات بارز ایلیا حساب

به جرات می توان گفت خدمات بی شائبه و بارز ایلیا حساب در رابطه با امورات مالی و حسابداری نا محدود است. تفاوت عمده و بارزی که این موسسه با سایر شرکت های مشابه خود دارد این می باشد که قادر به ارائه انواع خدمات مالی و حسابداری به تمامی حرفه، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. در انتها به معرفی برخی از خدمات بارز این موسسه می پردازیم:

  1. تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و ارزش افزوده
  2. محاسبه و ارسال لیست بیمه و نیز مالیات حقوق
  3. مغایرت گیری انواع شرکت ها در کوتاه ترین زمان ممکن
  4. اجرای عملیات مربوط به اصلاح حساب و حذف مالیات و جرائم
  5. استقرار سیستم و کدینگ حسابداری
  6. تهیه و تنظیم لیست گزارشات فصلی
  7. و...

بهترین خدمات حسابداری

شرکت های زیادی هستند که خدمات حسابداری را در ایران انجام می دهند اما در این جا می خواهیم به یکی از بهترین شرکت های حسابداری در ایران بپردازیم که می تواند انواع خدمات حسابداری را برای شما انجام دهد. گستردگی فعالیت های حسابداری در شرکت های مربوطه بسیار زیاد است و همین عامل باعث سردرگمی مدیران سازمان می شود. این قضیه به خصوص برای سازمان هایی که از داشتن یک حسابدار ماهر و قهار محروم هستند به شدت احساس می شود به همین دلیل اولین راهی که سازمان ها بایستی خدمات حسابداری خود را انجام دهند برون سپاری این خدمات به شرکت های مشاوره در این زمینه است. در این جا می خواهیم به معرفی بهترین شرکت خدمات حسابداری بپردازیم.

خصوصیات بهترین خدمات حسابداری

یک شرکت حسابداری خوب همیشه اطلاعاتی که از مشتریان خود دریافت می کند را محرمانه تلقی نموده و در این راه حتی قادر است ضمانت نامه هایی را به شرکت متقاضی تحویل دهد. معمولا اطلاعات مالی و حسابداری شرکت های بزرگ بسیار حساس و مهم است و اگر این اطلاعات به بیرون نشر پیدا کند ممکن مورد سوء استفاده های مالی از سوی رقبا و یا فرصت طلبان قرار گیرد به همین دلیل ایلیا حساب در این زمینه اطلاعات مشتریان را محرمانه تلقی نموده و حتی به مشتریان ضمانت می دهد که هیچ کدام از این اطلاعات به بیرون درز پیدا نمی کند.

دومین موردی که بهترین خدمات حسابداری باید داشته باشند قیمت منصفانه ای است که باید به مشتریان خود بدهند این قیمت و تعرفه مربوط به انجام خدمات حسابداری باید قبل از شروع به انجام کار صورت بپذیرد و هم چنین قیمت منصفانه ای برای مشتریان خود در نظر داشته باشد تا مشتریان برای بار دوم و یا سوم باز هم انجام امور حسابداری خود را به شرکت مربوطه واگذار نمایند.

خوشبختانه خدمات حسابداری در این زمینه توانسته بسیار خوب عمل کند و این که توانسته با تعرفه های مناسبی و مقرون به صرفه ای که برای مشتریان خود در نظر گرفته رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. تجربه حسابداری سومین نکته در ارتباط با یک خدمات حسابداری مناسب این است که در زمینه مورد نظر سابقه و تجربه مناسبی را داشته باشد، به نظر می رسد داشتن سوابق کاری یکی از مهم ترین فاکتورها برای شرکت هایی است که قصد انجام پذیرفتن کارهای حسابداری خود را دارند به همین دلیل برای انتخاب بهترین شرکت خدمات حسابداری در این زمینه می توانید رزومه کاری را از شرکت مربوطه دریافت کنید تا بدانید که آیا سابقه خوبی در این زمینه دارد یا خیر و طبق داده های خود بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. خوشبختانه شرکت ایلیا در این زمینه توانسته سابقه و رزومه مناسبی را برای خود جمع آوری کند.  

مسلما مباحث خدمات حسابداری بسیار گسترده است و تنها مربوط به یک زمینه فعالیت نمی باشد. سازمانی که برای انجام خدمات حسابداری انتخاب می شود باید بر تمامی مباحث خدمات حسابداری مسلط باشد و در صورت تقاضای شرکت مربوطه بتواند آن را به درست ترین شکل ممکن انجام دهد. برخی از خدمات حسابداری چون تزارنامه مالی و انجام خدمات مالیاتی نیاز به تخصص و تجربه خاصی ندارد اما مسلما شاخص های عملکردی دستگاه های اجرایی در زمینه مالی و هزینه یابی کیفی و هم چنین بحث های تخصصی نیاز به تخصص و تبحر شرکت مربوطه را دارد که انجام دادن آن برای برخی از شرکت های فعال در زمینه خدمات حسابداری امکان پذیر نیست.

مسلما شرکت حسابداری ایلیا در این زمینه توانسته به سازمان های بزرگ و کوچک مشاوره مالی تخصصی و عمومی در زمینه حسابداری بدهد که این نیز یکی از مهم ترین مزیت های این شرکت است. اما مهم ترین عامل در انتخاب یک خدمات حسابداری که از دید مشتری اهمیت بسیار زیادی دارد تعهد بابت قرارداد است. تمامی شرکت های حسابداری بایستی قبل از انجام دادن خدمات حسابداری برای شرکت مربوطه یک قرارداد کاری تهیه کنند و در آن شرح وظایف کارفرما که به عنوان شرکت متقاضی خوانده می شود و پیمانکار که به عنوان خدمات حسابداری شناخته می شود آورده شود.

این شرح وظایف باید منصفانه و از دید یک فرد بی طرف صورت بگیرد تا طرفین تعهدات لازم را در این زمینه انجام دهند. مسلما کارهایی که شرکت حسابداری انجام می دهد باید بر باب میل کارفرما باشد چون این کارفرماست که هزینه ای بابت دریافت خدمات حسابداری پرداخت می کند به همین دلیل این قضیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در صورت نارضایتی کارفرما می توان هزینه ای که بابت انجام خدمات حسابداری پرداخت کرده است به وی بازگردانده شود.

شرکت هایی که چنین قراردادهایی را تنظیم می کنند نشان می دهند که در کار خود بسیار حرفه ای و کاربلد هستند و یکی از این مجموعه خدمات حسابداری ایلیا است که ضمانت صفر تا صد انجام کار را بر عهده می گیرد. [playlist type="video" ids="7910"] خدمات حضوری و غیر حضوری حسابداری شاید در دنیای امروزی تفاوت داشتن نسبت به رقبا یکی از مزیت های اصلی برتری یک شرکت به حساب بیاید. شرکت هایی که تفاوت ها را رقم می زنند مسلما برتری و موفقیت را از آن خود کرده اند به همین دلیل نیاز است قبل از انجام دادن هر کاری وضعیت آن کار سنجیده شود. مشاهدات نشان می دهد که بسیاری از شرکت های متقاضی برای انجام خدمات حسابداری خواهان دریافت خدمات به صورت غیر حضوری هستند. این خدمات می تواند به شکل آنلاین و از سمت خدمات حسابداری صورت بگیرد.

شرکت حسابداری ایلیا در این زمینه توانسته که صرفه جویی مناسبی در وقت و هزینه های مشتری خود داشته باشد و با به راه انداختن سایت خود در این زمینه توانسته خدمات غیر حضوری مناسبی به مشتریان خود ارائه کند. مسلما برخی از خدمات حسابداری که نیاز به اطلاعات زیادی است را شاید نتوان از طریق روش های غیر حضوری انجام داد اما اکثر این خدمات را می توان به شکل غیر حضوری هم انجام داد. در هر صورت انجام دادن روش های حضوری و یا غیر حضوری این خدمات بر عهده کارفرما است و وی می گوید که به صورت حضوری کار انجام بگیرد یا غیر حضوری. این مساله یکی از تفاوت های اصلی خدمات حسابداری ایلیا نسبت به سایر رقباست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره مالیاتی مناسب در زمینه حسابداری با کارشناسان شرکت ایلیا تماس حاصل فرمایید.

شرکت های زیادی هستند که در حوزه های مختلف مالی فعالیت دارند ( تولیدی ، بازرگانی ، و ...) ولی کمتر شرکت حسابداری می باشد که بصورت تخصصی حسابداری مجتمع های مسکونی و حسابداری ساختمان و ... را انجام دهد اما حسابداران مجرب ایلیا حساب آماده اعزام جهت انجام حسابداری برج و حسابداری آپارتمان می باشند. گستردگی فعالیت های حسابداری در شرکت های مربوطه بسیار زیاد است و همین عامل باعث سردرگمی مدیران سازمان می شود.

این قضیه به خصوص برای سازمان هایی که از داشتن یک حسابدار ماهر و قهار محروم هستند به شدت احساس می شود به همین دلیل اولین راهی که سازمان ها بایستی خدمات حسابداری خود را انجام دهند برون سپاری این خدمات به شرکت های مشاوره مالی در این زمینه است. در این جا می خواهیم به معرفی ایلیا حساب بپردازیم. خصوصیات ایلیا حساب ایلیا حساب همیشه اطلاعاتی که از مشتریان خود دریافت می کند را محرمانه تلقی نموده و در این راه حتی قادر است ضمانت نامه هایی را به شرکت متقاضی تحویل دهد. معمولا اطلاعات مالی و حسابداری شرکت های بزرگ بسیار حساس و مهم است و اگر این اطلاعات به بیرون نشر پیدا کند ممکن مورد سوء استفاده های مالی از سوی رقبا و یا فرصت طلبان قرار گیرد به همین دلیل ایلیا حساب در این زمینه اطلاعات مشتریان را محرمانه تلقی نموده و حتی به مشتریان ضمانت می دهد که هیچ کدام از این اطلاعات به بیرون درز پیدا نمی کند.

دومین موردی که بهترین شرکت حسابداری باید داشته باشند قیمت منصفانه ای است که باید به مشتریان خود بدهند این قیمت و تعرفه مربوط به انجام خدمات حسابداری باید قبل از شروع به انجام کار صورت بپذیرد و هم چنین قیمت منصفانه ای برای مشتریان خود در نظر داشته باشد تا مشتریان برای بار دوم و یا سوم باز هم انجام امور حسابداری خود را به شرکت مربوطه واگذار نمایند. خوشبختانه شرکت خدمات حسابداری ایلیا در این زمینه توانسته بسیار خوب عمل کند و این که توانسته با تعرفه های مناسبی و مقرون به صرفه ای که برای مشتریان خود در نظر گرفته رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

تجربه سومین نکته در ارتباط با ایلیا حساب این است که در زمینه مورد نظر سابقه و تجربه مناسبی را داشته باشد، به نظر می رسد داشتن سوابق کاری یکی از مهم ترین فاکتورها برای شرکت هایی است که قصد انجام پذیرفتن کارهای حسابداری خود را دارند به همین دلیل برای انتخاب بهترین شرکت حسابداری در این زمینه می توانید رزومه کاری را از شرکت مربوطه دریافت کنید تا بدانید که آیا سابقه خوبی در این زمینه دارد یا خیر و طبق داده های خود بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. خوشبختانه شرکت ایلیا در این زمینه توانسته سابقه و رزومه مناسبی را برای خود جمع آوری کند.

انواع خدمات ایلیا حساب

مسلما مباحث خدمات حسابداری بسیار گسترده است و تنها مربوط به یک زمینه فعالیت نمی باشد. سازمانی که برای انجام خدمات حسابداری انتخاب می شود باید بر تمامی مباحث خدمات حسابداری مسلط باشد و در صورت تقاضای شرکت مربوطه بتواند آن را به درست ترین شکل ممکن انجام دهد. برخی از خدمات حسابداری چون تزارنامه مالی و انجام خدمات مالیاتی نیاز به تخصص و تجربه خاصی ندارد اما مسلما شاخص های عملکردی دستگاه های اجرایی در زمینه مالی و هزینه یابی کیفی و هم چنین بحث های تخصصی نیاز به تخصص و تبحر شرکت مربوطه را دارد که انجام دادن آن برای برخی از شرکت های فعال در زمینه خدمات حسابداری امکان پذیر نیست. مسلما شرکت حسابداری ایلیا در این زمینه توانسته به سازمان های بزرگ و کوچک مشاوره های تخصصی و عمومی در زمینه حسابداری بدهد که این نیز یکی از مهم ترین مزیت های این شرکت است. تعهدات کاری اما مهم ترین عامل در انتخاب یک شرکت خدمات حسابداری که از دید مشتری اهمیت بسیار زیادی دارد تعهد بابت قرارداد است.

تمامی شرکت های حسابداری بایستی قبل از انجام دادن خدمات حسابداری برای شرکت مربوطه یک قرارداد کاری تهیه کنند و در آن شرح وظایف کارفرما که به عنوان شرکت متقاضی خوانده می شود و پیمانکار که به عنوان شرکت خدمات حسابداری شناخته می شود آورده شود. این شرح وظایف باید منصفانه و از دید یک فرد بی طرف صورت بگیرد تا طرفین تعهدات لازم را در این زمینه انجام دهند. مسلما کارهایی که شرکت حسابداری انجام می دهد باید بر باب میل کارفرما باشد چون این کارفرماست که هزینه ای بابت دریافت خدمات حسابداری پرداخت می کند به همین دلیل این قضیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در صورت نارضایتی کارفرما می توان هزینه ای که بابت انجام خدمات حسابداری پرداخت کرده است به وی بازگردانده شود. شرکت هایی که چنین قراردادهایی را تنظیم می کنند نشان می دهند که در کار خود بسیار حرفه ای و کاربلد هستند و یکی از این مجموعه شرکت خدمات حسابداری ایلیا است که ضمانت صفر تا صد انجام کار را بر عهده می گیرد.

خدمات حضوری و غیر حضوری شاید در دنیای امروزی تفاوت داشتن نسبت به رقبا یکی از مزیت های اصلی برتری یک شرکت به حساب بیاید. شرکت هایی که تفاوت ها را رقم می زنند مسلما برتری و موفقیت را از آن خود کرده اند به همین دلیل نیاز است قبل از انجام دادن هر کاری وضعیت آن کار سنجیده شود. مشاهدات نشان می دهد که بسیاری از شرکت های متقاضی برای انجام خدمات حسابداری خواهان دریافت خدمات به صورت غیر حضوری هستند.

این خدمات می تواند به شکل آنلاین و از سمت شرکت خدمات حسابداری صورت بگیرد. شرکت حسابداری ایلیا در این زمینه توانسته که صرفه جویی مناسبی در وقت و هزینه های مشتری خود داشته باشد و با به راه انداختن سایت خود در این زمینه توانسته خدمات غیر حضوری مناسبی به مشتریان خود ارائه کند. مسلما برخی از خدمات حسابداری که نیاز به اطلاعات زیادی است را شاید نتوان از طریق روش های غیر حضوری انجام داد اما اکثر این خدمات را می توان به شکل غیر حضوری هم انجام داد.

در هر صورت انجام دادن روش های حضوری و یا غیر حضوری این خدمات بر عهده کارفرما است و وی می گوید که به صورت حضوری کار انجام بگیرد یا غیر حضوری. این مساله یکی از تفاوت های اصلی شرکت خدمات حسابداری ایلیا نسبت به سایر رقباست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره های مناسب در زمینه حسابداری با کارشناسان شرکت ایلیا تماس حاصل فرمایید.


درباره ما درباره ایلیا حساب و ویژگی های بارزی که بر دوش دارد گفتنی های بسیاری است. اما اگر بخواهیم تعریفی جامع و سودمند درباره آن داشته باشیم باید این‌گونه بگوییم که یک موسسه حسابداری به شرکت و سازمانی گفته می شود که تمامی خدمات مربوط به حسابداری و امور مالی و سایر خدمات دیگر را بر اساس شاخص های بارز این حرفه به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. به طوری که تمامی خدمات انجام شده آن، با استانداردهای حسابداری و قوانین به روز مالیاتی همخوانی دارد. این موضوع قابل فهم است که حسابداری یک حرفه مهم و بسیار حساسی است که هرگونه اشتباه و خطا در آن ممکن است عواقب جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

شاید بهتر باشد این‌گونه بگوییم که حسابداری یک سیستم منسجم یافته است که در آن به فرایند طبقه بندی، جمع آوری، تهیه انواع صورت حساب ها و گزارشات مالی و... پرداخته می شود. چنانچه در این کسب و کار کوچک ترین اشتباهی از سوی حسابداران صورت گیرد به آسانی می تواند موجبات ایجاد ضررهای مالی را برای سازمانی که به عنوان موسسه حسابداری مشغول به فعالیت است فراهم آورد. به همین علت است که یک موسسه حسابداری وظایف و مسئولیت های سنگینی در قبال انجام فرایندهای مربوط به حسابداری برعهده دارد. برای درک بیشتر مبحث موسسه حسابداری، پیشنهاد می کنیم ما را تا اتمام شدن این مقاله همراهی کنید.

معرفی کامل در یک بیان ساده تر؛ موسسه حسابداری به نهاد یا سازمان معتبر حسابداری گفته می شود که با داشتن سال ها سابقه و تخصص زیر سایه حسابداران متخصص و مجرب که توانایی و مهارت های بالایی در زمینه انواع استانداردهای بین المللی حسابداری را دارند مفتخر است تا به روز ترین و تخصصی ترین سرویس‌های حسابداری و مالی را به مشتریان خود ارائه دهد.

شایان ذکر است که تمامی خدمات و فعالیت های مربوط به موسسه حسابداری یا همان شرکت حسابداری، در رابطه با امورات حسابداری، مالی و مالیاتی است. این موسسه یک شرکت مالی در سراسر کشور است که تمامی خدمات مربوط به حسابداری و مالیاتی خود با دریافت تائیدیه رسمی از جامعه حسابداران ایران انجام می دهد. آنچه که مهم است این می باشد که سازندگان و کارگذاران یک موسسه حسابداری که به عنوان یک نهاد رسمی در کشور فعالیت می کنند احترام، صداقت، راستی، توانایی، شجاعت، جدیت در کار و انجام کار گروهی را در موسسه خود ایجاد نموده و تمرکز خود را بر پایه فعالیت های پیروزمند و همچنین ارائه خدماتی منحصر به فرد به مشتریان خود بگذارد.

به واقع برای اینکه چنین شرکتی بتواند تحت نام و عنوان یک موسسه حسابداری راه اندازی شود و به کار خود از صفر تا صد شروع کند در وهله اول نیاز است تمامی تلاش و همت خود را در راستای رضایت مشتریان به کار گیرد و پارامترهایی نظیر: صداقت، حرفه ای گری، پایبندی به ارزش های اخلاقی و... از جمله ویژگی های منحصر به فرد پرسنل آن باشد.

معرفی خدمات مربوطه:

اگر بخواهیم فعالیت ها و خدمات مربوط به یک موسسه حسابداری را بیان کنیم باید به این شیوه بگوییم که خدمات مربوط به حسابداری به تمامی فرایندها و اموراتی گفته می شود که توسط پرسنل و متخصص های حسابداری که در یک موسسه حسابداری مشغول به فعالیت هستند انجام می گردد. اصولاً خدمات مالی انواع مختلف و متفاوتی دارد. به واقع طیف وسیع و گسترده ای از انواع خدمات مربوط به حسابداری را به در نهایت کیفیت و مرغوبیت در جهت کسب رضایت مشتریان خود ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به:

  • تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی
  • تنظیم دفاتر قانونی
  • انجام تمامی امورات مربوط به حسابداری شرکت های مختلف از قبیل: سهام خاص و سهام عام
  • انجام تمامی فعالیت ها و خدمات مربوط به شرکت های جوان و تازه تأسیس شده
  • انجام عملیات مربوط به اصلاحیه ها
  • تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • نصب و راه اندازی رایگان نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم
  • تهیه انواع صورتحساب های مالی
  • تهیه و صدور انواع گزارشات مدیریتی
  • انجام عملیات مربوط به اصلاح و بستن حساب ها
  • و...

معمولاً شرکت ها و مشتریان برای بدست آوردن و مشاهده تعرفه دقدقه زیادی دارند ولی ایلیا حساب با ایجاد فرم استعلام قیمت و استعلام تعرقه آنلاین این دقدقه را بطور کامل از بین برده است. مشتریان میتوانند با تکمیل فرم استعلام هزینه از حق الزحمه کلیه خدمات مالی در کوتاه ترین زمان اطلاع پیدا کنند. همچنین ایلیا حساب با برگزاری دوره های اکسل در حسابداری سطح سواد حسابداران خود را در اکسل همیشه بالا نگه داشته است. ایلیا حساب به نوبه خود می تواند بخش اعظمی از چرخه اقتصادی شرکت های مختلف را در دست بگیرد.

ویژگی دیگری که می توان برای ایلیا حساب در نظر گرفت این است که این سازمان همواره در تلاش است تا به حفظ و ارتقای ساختار مالی شرکت ها کمک کند موجبات بهبود این موضوع مهم را برای آنان فراهم نماید. همچنین مشکلات مالی و اقتصادی شرکت ها را کاهش داده و آن را در جهت دست یابی اهداف از پیش تعیین شده یاری و هدایت می کند. در ادامه قصد داریم به ذکر ویژگی های حسابداران ایلیا حساب بپردازیم:

  • داشتن تحصیلات دانشگاهی مرتبط
  • تمرکز کامل بر دو یا چند رشته حسابداری
  • آشنایی کامل با اصول حسابداری
  • مهارت کافی به تمامی فناوری های اطلاعات
  • آشنایی و تسلط با انواع نرم افزارهای حسابداری و کار کردن با آن ها
  • تسلط کافی به برنامه آفیس مایکروسافت
  • برخورداری از قدرت بالای تجزیه و تحلیل اطلاعات و محاسبه دقیق سود و زیان شرکت ها
  • آشنایی و تسلط کامل بر حسابداری حقوق و دستمزد، قوانین کار و روش های محاسبه حقوق کارکنان شرکت ها
  • تسلط کامل به قوانین و مقررات مالیاتی
  • ارائه راه کارهای عالی و درجه یک برای به حداقل رساندن هزینه ها و ارتقا و افزایش سود شرکت ها
  • برخورداری از روابط عمومی بالا و فن سخنوری
  • داشتن دقت و توجه بسیار بالا در کار

و در آخر داشتن حس رازداری و صداقت کامل که بتواند اطلاعات مالی شرکت ها و سهام داران را در نزد خود حفظ کند.

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
01:17
با ما در واتساپ صحبت کنید