شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

حسابداری در قم

حسابداری در قم - شرکت حسابداری در قم - موسسه حسابداری در قم - خدمات مالی در قم - اعزام حسابدار به قم - مشاوره مالی در قم - مشاوره مالیاتی در قم - مشاوره بیمه در قم - حسابرسی در قم - وکیل اداره کار در قم - وکیل مالیاتی در قم - ایلیا حساب

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / حسابداری در قم
حسابداری در قم
22 مرداد، 1400
بازدید 13177 مرتبه

امتیاز : 3.8
تعداد رای : 90

حسابداری در قم
عنوانین

قم یکی از شهر های مهاجر پذیر ایران با جمعیت 1,084,158 نفر می باشد. این شهر در تاریخ خود لقب های زیادی داشته است که از محبوب ترین آنها می توان به شهر علم اشاره نمود اما در حال حاضر به قطب فرهنگی و پایتخت مذهبی ایران معروف می باشد. در همین راستا کسب و کار های مختلفی این شهر را به عنوان یک شهر خوب برای تجارت می شناسند و مشغول به فعالیت می باشند. همانطور که مستحضر می باشید یک کسب و کار برای موفقیت می بایست به امور مالی و مالیاتی رسیدگی نماید تا شامل جرایم سنگین مالیاتی نشود و به درآمد مالی بالا برسد. برخی از شرت هایی که خدمات مالی ارائه می دهند اقدام به ارائه حسابداری در قم نموده اند، اما باید بدانید کدام حسابداری قم بهتر و مناسب تر می باشد. ما در ایلیا حساب یکی از این شرکت ها می باشیم که خدمات حسابداری را در قم و دیگر شهر های همجوار ارائه می دهیم. در ادامه با ایلیا حساب همراه باشید تا شما را با خدمات حسابداری ما و ویژگی های یک شرکت حسابداری خوب آشنا کنیم.

شرکت حسابداری در قم

شرکت حسابداری در قم

استفاده از خدمات شرکت حسابداری نسبت به استفاده از حسابدار شخصی بسیار مقرون به صرفه تر و مناسب تر می باشد که تفاوت و دلیل آنها و حتی ویژگی های ما در شرکت حسابداری قم ایلیا حساب به صورت زیر می باشد.

  • تضمین تهدات و خدمات

شرکت حسابداری نسبت به خدمات خود مسئولیت هایی دارد که یک حسابدار کمتر به آن اهمیت می دهد. یعنی حسابدار توانایی تضمین خدمات خود را ندارد چرا که وقتی فردی حسابدار شخصی را استخدام می کند تمامی اتفاقات را بر عهده می گیرد، اما اگر شما با یک شرکت حسابداری معتبر مانند ایلیا حساب همکاری نمایید تمامی تعهد ها و خدمات توسط ایلیا حساب تضمین می شوند و شما هیچگونه نگرانی نخواهید داشت.

  • جلسات و مشاوره ها

گاهی اوقات مدیران مشاغل که حسابدار شخصی استخدام نموده اند نیاز به مشاوره و مشورت با یک متخصص مالی دارند اما حسابدار به تنهاییقادر به انجام این کار نمی باشد و می بایست هزینه های دیگری برای این عمل خرج نماید. اما در ایلیا حساب که یکی از خوش نام ترین شرکت حسابداری در قم می باشد ما در کنار این که به صورت تخصصی خدمات حسابداری ارائه می دهیم، مشاوره 24 ساعته مالی، مالیاتی و بیمه در بستر اینترنت و تلفنی ارائه می نماییم و بنا به درخواست مشتری در زمان مقرر جلسات حضوری برگزار می نماییم که رزرو وقت در حسابدار اپ امکان پذیر می باشد.

  • هزینه کمتر

یکی از دلایلی که انتخاب اکثر کافرمایان و صاحبان کسب و ار ایلیا حساب می باشد، هزینه مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. ما حق الزحمه خدمات را که بسیار پایین می باشد نیز در تضمین کتبی که ذکر شد و به صورت سفته می باشد نام برده ایم و این یعنی قیمت ها به هیج عنوان تغییر پیدا نخواهند کرد. تفاوتی که بین یک حسابدار شخصی و استفاده از خدمات شرکت حسابداری ایلیا حساب می باشد، هزینه بسیار کمتر می باشد و دلیل آن هم به این صورت است که حسابداران خصوصی حقوق خود را به صورت ماهیانه و ثابت دریافت می کنند و ممکن است در این ماه نیاز رسیدگی به امور مالی بسیار کم بوده باشد. اما در ایلیا حساب قیمت ها بنا به میزان خدمات اسناد حسابداری تعیین می گردند و البته با نرخ بسیار کم.

  • دقت بالاتر

در شرکت های حسابداری نسبت به حسابدار دقت بالاتری در ارائه خدمات می باشد چرا که در این شرکت ها کار ها تقسیم می شوند و به صورت گروهی و تیمی انجام و به امور رسیدگی می شود که این بسیار مهم می باشد. یک حسابدار شخصی به دلیل اینکه می بایست به تنهایی امور مالی را انجام دهد وقت کمتر و خستگی بیشتری دارد و این باعث می شود دقت در انجام امور مالی کمتر شود و خیلی برای کسب و کار خطرناک می باشد. ایلیا حساب از کارشناسان مجربی برخوردار بوده که در قم معروف و خوشنام می باشند.

  • تجربه بیشتر در حسابداری

همانطور که گفتیم ایلیا حساب با داشتن کارشناسان مالی و مالیاتی مجرب و متخصص جزوء بهترین شرکت حسابداری در قم می باشد. ما برای حسابداران خود جلساتی جهت آشنایی با قوانین و استاندارد های جدید حسابداری برگزار می نماییم که منجر به افزایش تجربه و سواد حسابداری حسابداران ایلیا حساب می شود.

  • ارائه سریع تر خدمات

گفته شد که یک شخصی می بایست به تنهایی به امور مالی رسیدگی نماید و همینطور باعث کند تر شدن رسیدگی به امور می شود و شامل جرایم سنگین مالیاتی نیز خواهد شد. اما شرکت حسابداری به دلیل داشتن کارشناسان بیشتر و مجرب در ارائه خدمات سرعت بالاتری نیز خواهند داشت.

موسسه حسابداری در قم

موسسه حسابداری در قم

ایلیا حساب از ویژگی هایی برخوردار بوده که باعث شده جزوء بهترین موسسه حسابداری در قم باشد، در ادامه شما را با ویژگی ایلیا حساب در موسسه حسابداری قم معرفی می نماییم.

  • اعزام حسابدار به تمام نقاط قم

در تیم ایلیا حساب ما به صورت پاره وقت و تمام وقت در تمامی سطوح قم نیرو حسابدار اعزام می نماییم و در سریع ترین زمان بعد از تماس مشتری انجام می شود. ایلیا حساب جزوء برترین شرکت حسابداری در اعزام حسابدار تمام وقت می باشد.

  • مشاوره 24 ساعته مالی و مالیاتی در قم

ما در کنار اعزام تمام وقت نیرو حسابدار، نیز مشاوره حسابداری در تمامی ساعات و روز های هفته ارائه می دهیم. تمامی افراد می توانند به صورت رایگان در هر زمان که خواستند با مشاوران ما تماس حاصل فرمایند و از خدمات مشاوره ایلیا حساب مانند مشاوره مالی و مالیاتی استفاده نمایند. حتی ما به صورت تمام وقت به سوالات حسابداری که در سامانه پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اپ ثبت می شود، پاسخ می دهیم.

  • کانورت اسناد حسابداری

ما در سریع ترین زمان ممکن که ممکن است کمتر از 2 ساعت طول بکشد، اطلاعات حسابداری و اسناد حسابداری را از نرم افزار حسابداری به نرم افزار حسابداری دیگر انتقال می دهیم که کانورت اسناد حسابداری برای افرادی که اقدام به تغییر نرم افزار حسابداری مورد استفاده خود کرده اند مناسب می باشد.

  • تنظیم اظهارنامه مالیاتی

در سریع ترین زمان ما اظهارنامه های مالیاتی را برای تمامی مشتریان در قم تهیه و تنظیم می نماییم. البته می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به تنظیم اظهارنامه مالیاتی در قم و دیگر خدمات ما در موسسه حسابداری ایلیا حساب با ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات مالی در قم

خدمات مالی در قم

شاید با خود سوال داشته باشید که حق الزحمه خدمات مالی در قم ایلیا حساب چقدر می باشد. اول از همه باید گفت که ما برای تعیین هزینه خدمات مالی، میزان خدمات ارائه شده را در نظر میگیریم. یعنی ما با توجه به میزان خدمات مالی قم که توسط کارشناسان ما ارائه می شود، هزینه را با نرخ بسیار کم تعیین و دریافت می نماییم. اما برای استعلام قیمت خدمات حسابداری و مالی ما در قم می توانید با شماره های موجود در بخش تماس با ما، تماس حاصل فرمایید.

اعزام حسابدار به قم

اعزام حسابدار به قم

تیم ایلیا حساب با توجه به اهمیت واحد مالی شرکت و کسب و کار ها، به صورت تمام وقت و پاره وقت اعزام حسابدار به قم انجام می دهد. در اعزام حسابدار قم ما از نیروه های حسابدار ارشد، حسابدار، مدیر مالی، مشاور مالی و مالیاتی، حسابرس و غیره استفاده می نماییم. ما در قم رتبه بالایی را در اعزام حسابدار به صورت دائم و پاره وقت داریم.

مشاوره مالی در قم

مشاوره مالی در قم

کار اصلی یک مشاور و مدیر مالی برنامه ریزی و کنترل امور مالی هزینه های اضافی مالی است. هدف از استفاده از مشاوره مالی نیز برقراری نظم و کنترل درآمد و امور مالی شرکت می باشد. شما می توانید با استفاده از مشاوره مالی قم ایلیا حساب نظم و کنترل خود را به امور مالی کسب و کار خود برگردانید و با کنترل هزینه های خود و استفاده از مشاوره مالی در قم که توسط کارشناسان مالی مجرب ارائه می شود، به درآمد بالایی در کسب و کار و موفقیت های چشم گیری برسید.

مشاوره مالیاتی در قم

مشاوره مالیاتی در قم

امور مالیاتی جزوء پیچیده ترین امورات در کسب و کار می باشد و همواره از جدیدترین و سخت ترین قوانین مالیاتی بروز می شود. برخی از شرکت های حسابداری مانند ایلیا حساب مشاوره مالیاتی قم ارائه می دهند. ما در تیم ایلیا حساب برای تمامی افراد اعم از مشتریان، صاحبان کسب و کار، کاربرن ایلیا حساب و حتی دانشجویان حسابداری این امکان را می دهیم تا هر گونه سوال و درخواست در خصوص امور مالیاتی داشته اند با مشاوران مالیاتی ایلیا حساب در قم تماس حاصل فرمایند و سوالات خود را با ما در میان بگذارند تا راهنمایی های لازم جهت کاهش جرایم مالیاتی و جلوگیری از خطا ها و جرایم سنگین مالیاتی را دریافت نمایید. ما برای تمامی افراد یک اپلیکیشن مشاوره مالیاتی به نام حسابدار اپ طراحی کرده ایم که با استفاده از آن می توان به طور رایگان در بخش پرسش و پاسخ مشاوره ای با کارشناسان حسابداری ما در تماس باشند و به صورت نا محدود و رایگان پرسش نمایند تا در کمتر از 10 الی 100 دقیقه به سوالات شما پاسخ داده شود. کارشناسانی که در حسابدار اپ مشغول می باشند می توان به کارشناس حسابداری جاری، کارشناس حسابداری، کارشناس مشاوره مالیاتی، کارشناس حسابرسی، کارشناس ثبتی و کارشناس بیمه اشاره نمود که فقط کافیه از قسمت ثبت نام یا ورود در ایلیا حساب از مشاوره مالیاتی در قم استفاده نمایید.

مشاوره بیمه در قم

مشاوره بیمه در قم

انتخاب بیمه جزوء انتخاب های بسیار مهم می باشد چرا که بیمه مناسب می تواند بعدا در اتفاقات ناگهانی چه مالی و چه آسیب دیدگی کمک نماید. در همین راستا ما در تیم ایلیا حساب خدمات مشاوره بیمه در قم ارائه می دهیم. کارشناسان بیمه ایلیا حساب در تیم مشاوره بیمه قم برای تمامی کسانی که نیازمند به انتخاب بیمه مناسب می باشند و با ما تماس گرقته اند، رایگان بیمه مورد نیاز را معرفی و محدودیت های هر بیمه مرتبط را بازگو می نمایند. مشاوران بیمه ما در قم از تمامی اطلاعات بیمه و جدید ترین اخبار از منابع رسمی کشور آگاه می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های مشاوران ما توانایی درک مشتری می باشد. مشاوران ما با درک هر چه بهتر مشتری می توانند بهترین بیمه را مناسب با نیاز مشتری معرفی نمایند و بهترین مشاوره بیمه را ارائه نمایند.

حسابرسی در قم

حسابرسی در قم

خدمات حسابدارسی برای بررسی و تحلیل عملکرد مالی و اسناد ثبت شده در شرکت می باشد. شرکت حسابرسی ایلیا حساب به عنوان یک موسسه حسابرسی و حسابداری در قم در تلاشیم تا با حسابرسی در قم و برررسی و تحلیل کامل عملکرد مالی و حسابداری و حسابداران شخصی و اسند ثبت شده در کسب و کار شما به بهبوبد امور مالی شرکت کمک نماییم. شاید بسیاری از صاحبان کسب و کار توانایی و دانش کافی برای رسیدگی به امور مالی شرکت خود و اصلاح غلت ها و تقلبات را ندارند، اما ما در ایلیا حساب که خوش نام ترین شرکت حسابرسی در قم با دانش فراوان در حسابداری و با حسابرسی کامل شرکت شما تمامی اشتباهات و تقلبات را مورد بررسی قرار می دهیم و اسناد اشتباه را تصحیح و متقلبین را آشکار می سازیم تا هی گونه مشکلی در کسب و کار شما وجود نداشته باشد. با استفاده از خدمات حسابرسی در قم که توسط موسسه حسابرسی در قم ایلیا حساب ارائه می شود کسب و کار خود را بهینه و به درآمد مالی بالا برسید.

وکیل اداره کار در قم

وکیل اداره کار در قم

مشکلات و اختلافات کارمندان و کافرمایان همیشه وجود داشته و دلایلی همچون عدم پرداخت حقوق به موقع دارد و منجر می شود تا کارمند از کارفرما شکایت کند. گاهی اوقات نیز دلیل شکایت کارمند سوء تفاهم و اشکالات پیش آمده در کار می باشد و کارفرما هیچ مسئولیت یا دخالتی نداشته است و نیاز به دفاع از خود و حق و حقوق خود در دادگاه و اداره کار دارد. در اینجا وکیل اداره کار قم ایلیا حساب با بررسی دقیق و کامل پرونده موکل خود از حق و حقوق موکل به نحو احسنت دفاع می نمایند. یک وکیل اداره کار در قم باید ویژگی هایی داشته باشد که وکلای ایلیا حساب در قم به همراه دارند که می توان به بررسی دقیق پرونده موکل اشاره کرد. وکلای ما در قم پرونده موکل خود را مورد بررسی و با استفاده از شواهد و دیگر مدارک، موکل خود را در دادگاه پیروز می نمایند. همچنین می توانید برای مشاوره اداره کار با وکیل اداره کار ایلیا حساب تماس حاصل فرمایید.

وکیل مالیاتی در قم

وکیل مالیاتی در قم

ممکن است برای شرکت فردی بیشتر از حد  به دلیل اشکالات و اتفاقات پیش آمده، جرایم سنگین مالیاتی صورت گیرد یا اتفاقاتی دیگر در امور مالیاتی و حقوقی که به کمک یک وکیل مالیاتی نیاز است. اگر شما می خواهید بدانید که وکیل مالیاتی در قم چه وظایفی دارد باید گفت که وکیل مالیاتی قم می تواند در تمامی امور مربوط به مالیات عملکرد، ارزش افزوده، بیمه و حسابرسی نظر داشته باشد و از حق و حقوق موکل خود در این زمینه ها دفاع نماید. همچنین یک وکیل مالیاتی در قم توانایی حضور در جلسات اداره دارایی، سازمان تأمین اجتماعی، اداره ارزش افزوده، دادگاه مالیاتی، اداره ثبت شرکت ها، جامعه حسابداران رسمی کشور و سرمایه گذاری را دارد.

چگونه با مشاوران ایلیا حساب در قم تماس بگیریم؟
برای تماس اینترنتی با مشاوران ایلیا حساب در قم باید چگونه عمل کنیم؟
آیا اطمینانی از خدمات حسابداری ایلیا حساب در قم هست؟
آیا اعزام حسابدار به قم نیز دارید؟
قیمت خدمات مالی ایلیا حساب در قم چه مقدار می باشد؟

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
07:45
با ما در واتساپ صحبت کنید