شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در آریاشهر

آریاشهر از مناطق مهم تهران است که از تردد بالای جمعیت برخوردار است و کسب و کار های متنوعی در این منطقه ساکن شده اند که در واقع مدیون جمعیت زیادی هستند که در این مناطق ساکن شده اند. یکی از این مواردی که به وفور در آریاشهر یافت میشود شرکت حسابداری است ولی وجه تمایز این شرکت حسابداری در آریاشهر را میتوان نمرات مشتریان به آنها در سایت گوگل و سابقه درخشان آن شرکت دانست.

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در آریاشهر
شرکت حسابداری در آریاشهر
17 آذر، 1399
بازدید 12694 مرتبه

امتیاز : 4.3
تعداد رای : 126

شرکت حسابداری در آریاشهر
عنوانین

اگر بخواهیم مناطق تهران را دسته بندی کنیم میتوانیم آن را به سه دسته اصلی کم تردد ، پر تردد و متوسط تقسیم کنیم. در همه مناطق هرنوع اصنافی یافت می شود برای مثال در یک منطقه یا محله از تهران هر نوع واحد شغلی متمرکز شده است . محله آریاشهر که در غرب تهران واقع شده است یکی از محله های پر تردد تهران است که اگر در خیابان های این محله قدم بردارید متوجه خواهید شد یکی از اصنافی که به راحتی به چشم میخورد شرکت حسابداری در آریاشهر خواهد بود. شرکت حسابداری در آریا شهر خدمات متنوعی ارائه می دهد که در واقع از دامنه تا قله امور مالی شما و کسب و کارتان را با شما همراهی میکند به عبارتی دیگر از شروع تا انتها با شما هستند. شرکت حسابداری ایلیاحساب از نمونه شرکت حسابداری در آریا شهر بوده که موفقیت چشم گیری کسب کرده است که اکثر این موفقیت از رضایت مشتریان و اعتبار روز افزون در اداره های دولتی نظیر اداره مالیات و اداره دارایی و ... نشات میگیرد. در ادامه این مقاله قرار است به معرفی خدمات شرکت حسابداری در آریاشهر تهران بپردازیم. این مقاله برای کسانی که به دنبال شرکت حسابداری در آریاشهر تهران هستند میتواند بسیار مفید باشد. در ادامه این مقاله با ما باشید.

شرکت حسابداری چیست؟

شرکت حسابداری همانطور که از نامش مشخص است محیطی است متشکل از حسابداران متخصص و با سابقه که در حیطه حسابداری سابقه فعالیت داشته و این فعالیت همچنان ادامه دارد. حسابداران معمولاً در رشته حسابداری تحصیل کرده و مدارک تحصیلی آنان بالاتر از کارشناسی می باشد. شرکت های حسابداری خدمات متفاوتی ارائه می دهند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چهار فعالیت اصلی شرکت های حسابداری چیست؟

  1. خدمات حسابداری 
  2. خدمات مالیاتی 
  3. خدمات حسابرسی 
  4. امور بیمه ای و ثبت شرکت ها 

امور حسابداری شرکت حسابداری در آریاشهر شامل چه مواردی می شود؟

  • مشاوره مالی به صورت تلفنی ، حضوری و از طریق چت باکس موجود در سایت و البته اپلیکیشن حسابدار اپ در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته حتی روز های تعطیل 
  • ثبت اسناد حسابداری جاری و معوق 
  • ارسال لیست حقوق و دستمزد به صورت ماهیانه 
  • ارسال و تسلیم لیست بیمه تامین اجتماعی به صورت ماهیانه 
  • ارسال و تسلیم لیست مالیات بر حقوق به صورت ماهیانه 
  • تهیه گزارش بهای تمام شده
  • تهیه گردش وجوه نقد و گردش موجودی کالا 

امور مالیاتی شرکت حسابداری در آریاشهر شامل چه مواردی می شود؟

  • مشاوره مالیاتی به صورت تلفنی ، حضوری و از طریق چت باکس موجود در سایت و البته اپلیکیشن حسابدار اپ در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته حتی روز های تعطیل 
  • ارسال گزارش معاملات فصلی به صورت فصلی که مهلت ارسال آن 45 روز بعد از پایان هر فصل است. 
  • ارسال اظهارنامه ارزش افزوده به صورت فصلی که مهلت ارسال آن 15 روز بعد از پایان هر فصل است. 
  • ارسال اظهارنامه عملکرد که به صورت سالیانه تهیه و ارسال می شود که مهلت ارسال آن 4 ماه بعد از پایان دوره مالی است به این معنی که پایان سال مالی اکثر شرکت ها 29 اسفند می باشد و نهایت مهلت ارسال اظهارنامه عملکرد تا 31 تیرماه یعنی درست 4 ماه بعد می باشد. 
  • کلیه امور مالیاتی نظیر دریافت برگه تشخیص مالیاتی ، بخشودگی مالیاتی ، حضور در جلسات دفاع و حل اختلاف 
  • کلیه امور مربوط به اخذ کد اقتصادی ، ثبت نام ارزش افزوده و ... 
  • کلیه امور مربوط به قوانین اعتراض ، تجدید نظر و ... 
  • کلیه امور مربوط به اخذ مفاصا حساب 

امور حسابرسی شرکت حسابداری در آریاشهر شامل چه مواردی می شود؟

امور ثبتی و بیمه ای شرکت حسابداری در آریاشهر شامل چه مواردی می شود؟

  • کلیه امور مربوط به ثبت برند ، علائم تجاری ، لوگو ، نام شرکت و ...
  • کلیه امور مربوط به ثبت شرکت ها اعم از سهامی عام ، سهامی خاص ، تضامنی ، مسئولیت محدود و ... 
  • کلیه امور مربوط به انحلال شرکت ها ، تغییر اعضا و سمت آنها ، تغییر آدرس و ... 
  • کلیه امور مربوط به پلمپ دفاتر تجاری اعم از دفاتر کل و دفاتر روزنامه 
  • کلیه امور مربوط به اخذ کد کارگاه ، تغییر شعبه بیمه ، مفاصا حساب بیمه ، نام نویسی بیمه شدگان و ... 

سه روش اصلی انجام عملیات حسابداری 

خدمات مذکور طی سه روش اصلی امکان پذیر است :
  1. برون سپاری : برون سپاری در واقع به این معناست که مدارک را به شرکت حسابداری در آریاشهر می دهید کلیه عملیات در شرکت حسابداری انجام میپذیرد ! این روش نسبت به اعزام نیرو یا به کل استخدام حسابدار بسیار مقرون به صرفه تر میباشد. نمونه بارز صرفه جویی در هزینه را میتوان به عدم نیاز به خرید نرم افزار حسابداری دانست. 
  2. اعزام حسابدار : اعزام حسابدار داستان مربوط به خودش را دارد نیرو حسابدار می تواند یک یا چندین روز در هفته یا در ماه باشد مثلا بسته به فعالیت مشتری حضور یک روز در هفته حسابدار کفایت میکند و این در حالی است که در برخی شرکت ها حضور نیرو حسابدار باید به صورت دائمی باشد . همانطور که ذکر شد این موضوع کاملاً بسته به حجم کار و فعالیت شرکت درخواست کننده حسابدار می باشد. البته شرکت هایی هم هستند که حتی اگر حجم فعالیت شرکتشان محدود و اندک باشند باز درخواست نیرو تمام وقت دارند این موضوع به محرمانه بودن فعالیت و اطلاعاتی که حسابدار با آن سر و کار دارد باز میگردد . ممکن است کارفرما نخواهد اطلاعات مالی مربوط به شرکت از محیط شرکت خارج نشده و کنترل حسابدار اعزام شده از شرکت حسابداری در آریاشهر به صورت صد در صد بروی فعالیت خود شرکت باشد. البته نکته ای که از اهمیت بالایی قرار دارد این است که اگر شخصی به دنبال شرکت حسابداری در آریاشهر می باشد اگر با شرکت ایلیاحساب همکاری نماید تفاوت عملکرد را اینجا متوجه خواهد شد! شرکت خدمات مالی ایلیا حساب به شما این تضمین را می دهد که چه شما برون سپاری کنید یا اعزام نیرو پاره وقت یا دائمی داشته باشید کیفیت عملکرد به صورت یکسان بوده و شرکت ایلیاحساب حافظ اسرار شما خواهد بود. 
  3. مشاوره تلفنی : این روش بیشتر برای شرکت هایی بیشتر کاربرد دارد که حجم فعالیت کمتری دارد و حسابداری حتی مبتدی در شرکت به صورت دائمی دارد. مشاوره تلفنی یکی از خدمات ارائه شده از سوی شرکت حسابداری در آریاشهر می باشد که میتواند راهنمای شما در راه پر پیچ و خم و البته مهم امور مالی و مالیاتی دانست!  
 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
06:35
با ما در واتساپ صحبت کنید