شماره های تماس
تماس با ایلیا حساب

شرکت حسابداری در غرب تهران

رسیدگی به امور و اوضاع مالی امروزه یکی از مسائل مهمی است که اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی با آن سر و کار دارند . پیشتر رسیدگی به این موضوعات مراحلی ساده تر داشت لیکن امروزه با گذشت زمان و اتفاقات مختلف و شرایطی که ممکن است برای هر شرکتی پیش آید این موضوعات تخصصی شده است و دیگر بدون دانش و مهارت مختص به آن نمیتوان به این موضوعات رسیدگی کرد . اگر تمایل به همکاری با یک شرکت حسابداری در غرب تهران دارید این مقاله برای شما بسیار مفید خواهد بود.

ایلیا حساب / بلاگ ایلیا حساب / شرکت حسابداری در غرب تهران
شرکت حسابداری در غرب تهران
26 آذر، 1399
بازدید 12804 مرتبه

امتیاز : 4.2
تعداد رای : 102

شرکت حسابداری در غرب تهران
عنوانین
یکی از موضوعاتی که در هر شرکتی اعم از شرکت بازرگانی ، خدماتی ، مهندسی ، تولیدی ، دانش بنیان و ... نیاز به دقت و تعمق بالا دارد سرفصل دارایی هاست که از زیر مجموعه ها و بند های ریز تری تحت گروه ، کل ، معین تشکیل شده است و با توجه به حجم کاری شرکت ها و البته سخت و پیچیده شدن موضوعات مالی صرف نظر از کوچک بودن یا بزرگ بودن شرکت ، حضور حسابدار و خدماتی که یک حسابدار میتواند به شرکت ارائه دهد ضروری است . البته ضرورت وجود حسابدار یا شرکت حسابداری در غرب تهران فقط برای اشخاص حقوقی نیست و اشخاص حقیقی با توجه به دسته بندی هایی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت ، نیاز به حسابدار یا خدمات مالی در غرب تهران دارند . در این مقاله به دسته بندی حسابداری اشخاص حقیقی و بند های مختلف آن و خدمات شرکت حسابداری در غرب تهران و انواع خدمات آن ها بپردازیم ، اگر به دنبال یک شرکت قابل اعتماد حسابداری در غرب تهران می گردید در ادامه این مقاله با ما باشید. 
شرکت حسابداری در غرب تهران
رسیدگی به امور و اوضاع مالی امروزه یکی از مسائل مهمی است که اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی با آن سر و کار دارند . پیشتر رسیدگی به این موضوعات مراحلی ساده تر داشت لیکن امروزه با گذشت زمان و اتفاقات مختلف و شرایطی که ممکن است برای هر شرکتی پیش آید این موضوعات تخصصی شده است و دیگر بدون دانش و مهارت مختص به آن نمیتوان به این موضوعات رسیدگی کرد . اگر تمایل به همکاری با یک شرکت حسابداری در غرب تهران دارید این مقاله برای شما بسیار مفید خواهد بود. 
شرکت حسابداری در غرب تهران

خدمات شرکت حسابداری در غرب تهران چیست؟

  • خدمات حسابداری : ثبت اسناد جاری و معوق حسابداری ، تهیه و ارسال لیست بیمه ، تهیه و ارسال لیست مالیات بر حقوق و محاسبه بهای تمام شده ، تهیه صورت های مالی ، تهیه صورت مغایرت بانکی و انجام مشاوره مالی به صورت تلفنی و غیر حضوری 
  • خدمات مالیاتی : ثبت اسناد مالیاتی ، تهیه و ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد ، تهیه و ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ، تهیه و تنظیم صورت گزارشات معاملات فصلی ، انجام کلیه مراحل اخذ برگه قطعی و مفاصا حساب مالیاتی ، تحریر دفاتر قانونی و مشاوره مالیاتی
  • خدمات حسابرسی : بررسی و تایید اسناد و حساب های مالی ، تایید و امضاء صورت های مالی تهیه شده توسط قسمت خدمات حسابداری ، نظارت و کنترل اسناد موجود
  • خدمات بیمه ای : اخذ کد کارگاه ، تغییر آدرس کارگاه یا تغییرات مربوط به شعب بیمه ، اضافه و نام نویسی افراد جدید ، تغییر کارفرما و اخذ مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی 
  • خدمات ثبتی : ثبت و تاسیس شرکت ، انحلال شرکت ، تغییر اعضا ، نام ، سرمایه و آدرس شرکت ، اخذ کد اقتصادی ، ثبت نام ارزش افزوده ، اخذ کارت بازرگانی ، ثبت لوگو و برند تجاری ، ثبت اسم و نماد شرکت 
  • خدمات نرم افزاری : شرکت حسابداری در غرب تهران میتواند نماینده یا عاملیت فروش یک یا چند نرم افزار حسابداری باشد و به فروش این نرم افزار های اشتغال داشته باشد. 

شرکت حسابداری در غرب تهران

خدمات شرکت حسابداری در غرب تهران به چند دسته تقسیم می شود؟

خدمات شرکت حسابداری در غرب تهران به سه دسته اصلی تقسیم می شود که این سه دسته عبارتند از :
  1. اعزام نیرو حسابدار که می تواند تمام وقت و یا بسته به نیاز شرکت یا مشتری محدود به چند روز در هفته یا ماه باشد همچنین کارمند حسابداری اعزام شده توسط شرکت حسابداری در غرب تهران میتواند بین کارمند حسابداری ، مدیر مالی ، کمک حسابدار یا حسابدار رسمی متغیر باشد و این موضوع کاملاً منوط به نیاز شرکت است. 
  2. مشاوره تلفنی ، حضوری ، اپلیکیشن :  مشاوره مالی یا مشاوره مالیاتی می تواند به صورت تلفنی یا طی یک جلسه حضوری یا اپلیکیشن های موجود باشد. مشاوره مالی معمولاً به صورت خدماتی رایگان از سوی شرکت حسابداری در غرب تهران ارائه می گردد لیکن هستند کسانی که خدمات حسابداری درخواستیشان محدود به مشاوره مالی و مالیاتی می باشد. 
  3. برون سپاری ، این روش ارائه خدمات شرکت حسابداری در غرب تهران را هم میتوان محبوب تر و رایج تر از سایر خدمات مالی دانست علت آن را در مقالات قبلی توضیح داده ایم لیکن در یک توضیح ساده برون سپاری یعنی خدمات مالی مورد انتظار خود شرکت حسابداری در غرب تهران انجام میپذیرد . کارفرما یا مشتری میتواند گاهاً به شرکت مراجعه و نظارت داشته باشد. 

شرکت حسابداری در غرب تهران

حسابداری اشخاص حقیقی در شرکت حسابداری در غرب تهران به چند دسته تقسیم می شود:

حسابداری مشاغل به ویژه اشخاص حقیقی از بحث های داغ خدمات حسابداری است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت . حسابداری اشخاص حقیقی به سه دسته یا سه بند تقسیم و طبقه بندی می شود اگر بعد از زمانی که اظهارنامه ها به صورت الکترونیکی شده است به سایت مالیات مراجعه کرده باشید به سه شیوه نامه یا روش متفاوت جهت ارسال اظهارنامه اشخاص حقیقی مواجه خواهید شد این اظهار نامه ها باید طبق روش ها و موعد های از پیش تعیین شده تهیه و تسلیم شود در غیر اینصورت متوجه جرایم مالیاتی خواهیم شد  به همین علت است که اشخاص باید ابتدا دسته بندی های مربوط به صنف خود را بشناسند که این شناختن صورت نمیگیرد مگر اینکه شما با یک شرکت حسابداری در غرب تهران حتی در حد یک مشاوره تلفنی همکاری داشته باشید. 

سه دسته بندی اصلی اشخاص حقیقی 

  • دسته بندی الف :
  1. کسانی که کارت بازرگانی دارند و به فعالیت بازرگانی یعنی واردات و صادرات اشتغال دارند. 
  2. اشخاصی که صاحب معادن هستند یا از معادن بهره برداری میکنند ، صاحبان کارخانه ، واحد های تولیدی و ... نیز مشمول دسته بندی الف هستند. 
  3. هتلداران (سه ستاره و بالاتر )
  4. اگر زایشگاه ، بیمارستان ، تیمارستان و کلینیک و ... دارید شما مشمول دسته الف هستید
  5. صرافان 
  6. فروشگاه داران زنجیره ای ، عمده فروشان ، انبارداران ، واسطه داران مالی ، نمایندگی ها 
  7. موسسات خدمات حمل و نقل هوایی ، دریایی ، زمینی و ... در این رسته قرار میگیرند
  8. جالب است بدانیم شرکت های حسابداری ، دفترهای خدمات مالی ، موسسه حسابداری و حسابرسی و کلیه کسانی که به نرم افزار های مالی ، حسابداری و خدمات مربوط به آن مربوط می شوند هم جزء دسته بندی الف هستند. 
  9. کسانی که در راستای موسسات دولتی ، آموزش پرورش ، تربیتی ، خصوصی و دولتی فعالیت میکنند نیز جزء دسته بندی الف هستند. 
  10. کلیه مراکزی که به مشاوره مشغول بوده و خدمات مشاوره ای می دهند. 
  11. موسسه های مهندسی ، بازاریابی و تبلیغاتی و ... آخرین قسمت این دسته الف هستند. 

شرکت حسابداری در غرب تهران

در کل کسانی که مبلغ فروش و خدمات سال قبل یا ده برابر درآمدی مشمول مالیات (البته عدد قبل از کسر مالیات ملاک است ) که بنابر آخرین برگ مالیات قطعی (هم اصلی وهم متمم) عملکرد سال ۱۳۹۱ و بعد از آن که تا مورخ 30 دی‌ماه سال قبل از شروع سال مالیاتی اعلام شده باشد ، هرکدام بیشتر از مبلغ سی میلیارد ریال (3 میلیارد تومان) باشد.

دسته الف باید دفاتر روزنامه و کل را ثبت نام ، تهیه و تکمیل کنند که باید طبق قوانین و مقررات و استاندارد های از پیش تعیین شده انجام شده باشد. اگر شما جزء این دسته بندی هستید همین حالا با کارشناسان مالی و متخصص دفتر خدمات مالی ایلیاحساب تماس بگیرید و با اخذ مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی کسب و کارتان را به سمت رشد راهی کنید. 
  • دسته بندی ب 
  1. شغل های مربوط به ساختمان مثل نقشه کشی ، محاسبات فنی و مهندسی ، نظارت و کنترل بر اجرا ، اجرایی و ... 
  2. کلیه اصناف مربوط به چاپ نظیر صحافی ، چاپخانه ها ، گرافیست ها و مراکز طراحی و ...
  3. مراکز ارتباطات و کمک رایانه ای 
  4. کلیه اصناف حقوقی نظیر وکلا ، مشاوران حقوقی ، مترجمان دادگستری و ...
  5. مراکز هنری و فرهنگسرا 
  6. صاحبان کلیه مراکز تفریحی مثل سینما ، تماشاخانه ، تئاتر ، زمین های فوتبال ، باشگاه های ورزشی و ... 
  7. کلیه صنف های مربوط به سینما نظیر بازیگران ، فیلم برداران و سایر مسئولین اجرایی مثل مسئول دوبله ، مونتاژ و ویرایش فیلم و ...
  8. پزشک ، دندان پزشکان ، دام پزشکان ، کلیه کسانی که مطب دارند. 
  9. جراحان پلاستیک ، جراحان طبی و غیر طبی ، مراکز آزمایشگاهی و فیزیوتراپی ، رادیولوژی ، سیتی اسکن 
  10. مالکان مهمانسرا ها و مسافر خانه ها و کاروان های مسافرتی 
  11. دفاتر اسناد رسمی 
  12. مالکان رستوران های زنجیره ای و غیر زنجیره ای ، تهیه غذا ، کترینگ ، مراکز پخش مواد غذایی آماده به مصرف و همچنین کلیه مراکز کرایه ظروف ، تالار ها و سالن های پذیرایی .
  13. تعمیرگاه و اتوسرویس ها ، نمایشگاه های خودرو ، بنگاه داران ، آژانس ها 
  14. کسانی که به ساخت و فروش طلا اشتغال دارند 
  15. فروشندگان و واسطه داران خرید و فروش آهن آلات 
شرکت حسابداری در غرب تهران
افراد مشمول دسته دوم یعنی دسته بندی ب باید کلیه اسناد و مدارک مربوط به خرید ، فروش و ارائه خدمات را به ترتیب وقوع و تاریخ نگهداری و بایگانی کنند . همچنین صورت درآمد و هزینه خود را به‌صورت ماهیانه و در حالتی از فرم‌های استاندارد از پیش تعیین شده اداره های دولتی نظیر اداره مالیات کل کشور تهیه و ارسال کنند. اگر در این زمینه سوالی دارید همواره می توانید با یک تماس به کارشناسان حسابداری ایلیا حساب متصل شوید. 
  • دسته بندی سوم یا دسته بندی ج 
این دسته بندی مانند دو دسته بندی قبلی هیچ پیچیدگی ندارد و به سادگی قابل تشخیص است به این صورت که اگر جزء دسته های فوق نیستید پس مشمول دسته ج هستید . این طبقه بندی به این معناست که درآمد شما کمتر از یک میلیارد ریال در یک سال است و مانند گروه ب باید اسناد و مدارک را به ترتیب نگهداری و بایگانی کنند و در فرم های از پیش تعیین شده وارد کرده و فرم را تکمیل نمایند. 

شرکت حسابداری در غرب تهران شامل چه مناطقی می باشد؟

شرکت حسابداری در غرب تهران

ادارات و سازمان های دولتی در غرب تهران 

  • تهران-غرب : شهریار-شهرک اداری اندیشه-جنب دادگستری
  • تهران-آزادی : خیابان آزادی-خیابان دکتر هوشیار-کوچه مازیارپلاک ۴
  • تهران – مودیان بزرگ: شهرک غرب-بلواردادمان پلاک ۱۰۴
  • اداره مالیات غرب تهران ساختمان سپهر: خیابان ستارخان نرسیده به برق آلستوم خیابان سپهر برج سپهر کوچه شهید رحیمی
  • اداره کل امور مالیاتی غرب تهران: شهرک غرب، بلوار دادمان، انتهای بلوار درختی، تقاطع بزرگراه نیایش پلاک 9, کوچه پامچال دوم
 

ارسال نظر

ایلیا حساب
پاسخ در سریع ترین زمان
ایلیا حساب
خوش آمدید
چطور میتونم کمکتون کنم؟
11:59
با ما در واتساپ صحبت کنید